tai bet vistik kenkia? Ar čia tik Kedui kenkia o karoliui nekenkia? pagal kokią formulę paskaičiuojamas kenkimas? "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> parašė naujienų news:l8d13q$7oe$1@trimpas.omnitel.net... Ne visiems kenkia, todėl ir apmokestinama pasirinktinai bei labai mažu tarifu. Siekiama, kad gamyba būtų taupesnė. Elektros energijai (už elektros energijos megavatvalandę): naudojamai verslo reikmėms, – 1,8 lito, kitai elektros energijai – 3,5 lito. Nuo akcizų už elektros energiją atleidžiama: elektros energija, tiekiama gyventojams; elektros energija, tiekiama viešiesiems juridiniams asmenims, esantiems paramos gavėjais; elektros energija, pagaminta naudojant atsinaujinančius energijos šaltiniu; elektros energija, parduodama ar kitaip perduodama asmenims, naudojantiems elektros energiją elektrai imliuose procesuose (pavyzdžiui, gamybos procesuose, kuriose elektros energijos pirkimo kaina sudaro daugiau kaip 50 proc. gaminamo produkto vieneto savikainos). 2013.12.12 11:45, karolis rašė: Gerbiamasai, pasakykite kuo elektros energija kenkia kitiems visuomenes nariams, nes irgi apmokestinama akcizu. "KEdas" parašė naujienų news:l8aejk$5tc$1@trimpas.omnitel.net... Pradžiai vis tik reikėtų suvokti kodėl yra įvesti akcizai. Ta proga pakartosiu ką anksčiau rašiau. Girtis tuo, kad moka akcizus, gali tik visiškas kvailys. Tai mokestis už sąmoningą kenkimą kitiems visuomenės nariams. http://www.finmin.lt/web/finmin/ak Akcizas yra „nuodėmės“ mokestis. Akcizai taikomi toms produktų grupėms, kurių vartojimas sukelia neigiamas pasekmes, ir kurį (vartojimą) valstybė stengiasi riboti vykdydama tam tikrą mokestinę politiką, šiuo atveju, įvesdama mokestį – akcizą naftos produktams. Kodėl deginti naftos produktus yra nuodėmė? Deginti naftos produktus yra nuodėmė, nes degintojai verčia aplinkinius kvėpuoti nuodingomis dujomis ir aerozoliais susidarančiais degimo proceso metu. Tarpe visų degintojų automobilininkai plius priedo dar skleidžia ir triukšmo taršą. Automobilių vairuotojai, jūs gadinate orą ir keliate triukšmą (tiesiogine šių žodžių prasme). Sukeliamų atmosferos pokyčių, kurie nežinia kuo baigsis, turbūt net neverta minėti. Perkant kurą mokami du mokesčiai: pridėtinės vertės mokestis (PVM) ir akcizas. PVM'as eina į bendrą biudžeto katilą be jokio tiesioginio ryšio su keliais. Daktariškos dešros pirkėjas lygiai taip pat prisideda prie kelių infrastruktūros palaikymo kaip ir vairuotojas pildamas kurą. Ir dar vienas paklydimas: Akcizas ir PVM'as niekaip nedalyvauja miestų biudžetų sudaryme, jie naudojami tik tvarkant valstybinės reikšmės kelius. Miestų gatvės, kurios ir yra labiausiai dviratininkams reikalingos, tvarkomos iš savivaldybių biudžetų, kurio pagrindinės pajamos yra GPM ir NT mokesčiai. Maža dalis skiriama iš valstybės dotacijų eismo saugumo priemonėms įrengti, tad pvz. Vilniuje, kuriam paliekama tik 42% surinkto GPM ir yra atimamas visas PVM (tame tarpe ir už kurą), automobilių vairuotojai turėtų sėdėti po šluota, nes yra absoliutūs tranai, kurie blogina gyvenimo kokybę visiems likusiems miestiečiams. Vilniuje, kaip ir kituose didmiesčiuose, praktiškai nėra valstybinių kelių, tad net aplinkkeliai statomi už miestiečių lėšas. 2013.12.11 16:08, padugne rašė: On Wed, 11 Dec 2013 11:39:25 +0100, "e:squire" mailto:esquires@idiods.komm wrote: automobiliu nuvaziuoto kelio mokesciu sanaudoms bent jau galima priskirti akciza ir pvm nuo degalu kainos, tuo tarpu dviracio nepriskirsi nieko. taip kad klausimas pareina kitu galu - nachuja tiesti dviraciu takus, kai dviratininkai nieko nemoka, ir, atitinkamai, is kokiu saskiu? Tam kad nereikėtų tiek daug mokėt už infrastruktūros automobiliams plėtimą. Plius už nutukusios tautos sveikatos problemas.