pagrindine klaida ir yra mastyme, bandymas klientui primesti savo poziuri. Leisk klientui paciam klyst. Pasakyk, kad - as va, gal daryciau taip ir taip. Ir palik jam sprendima paciam. Nesmerk ir nekritikuok. Teisingai pasakyta - pinigus juk gauni uz darba? O jei tu pradedi vertinti klientus - kokie jie kvaili ir tt, tai jau blogas zenklas. Jie pas tave gali ir baigtis. Juk nauju tikrai niekas nevarys pas tave remontuot. "e:squire" parašė naujienų news:l8rmt9$lg9$1@trimpas.omnitel.net... mano 3 kap.: o tau ne px, kur klientas pades tavo suremontuota auto? pinigus juk gauni uz darba, tiesa? "Renookas" <vytautas@_eta_hitratrinti.lt> wrote in message news:l8rlmd$k3t$1@trimpas.omnitel.net... > ta prasme jei nesupratai poziurio tai geriau jo ir neeskaluoti. as sakiau > kad jei tueini pirkti masina uz 1000 Lt i ja kisi kelis kart didesnes > bapkes ir tada meti lauk, tai as tikrai nesuprasiu tokio kliento veiksmu. > bet jei tu turi masina ir nori susitvarkyti tai yra normalu. > neiskreipinekime zodziu. Ar tu perki sunui masina kas kelias savaites ir > dar puse to laiko remontuoji ja , kisi pinigus ir vel pardavineji uz ta > 1000 Lt ir ieskai kito puveko uz 1000 Lt, kuri vel statai remontuoti ir > vel izmeti/parduodi po keliu savaiciu ir vel perki kita ir taip kokius 4-5 > kartus? Nu rimtai pats pateisintum toki elegesi? Ir cia jau ne apie tai > kad neremontuosiu tokiu masinu, cia apie tai kad as nesuprantu zmoniu > kodel jie is kart neperka masinos uz kokius 5-10 klt ir vaizuotu vargo > nematydami. > >