axujienas tu kurmi matau specialistas ir dar labiau axujieni tavo pavyzdziai. "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote in message news:l8sn7r$mtc$1@trimpas.omnitel.net... > nu su tokiu poziuriu tai gal nepatarinek, nes uzgavai ir man jautria styga. > naujos masinos zymiai labiau likusios parudyti, nei kad senos. priezastis > piginamas metalas ir jo kokybe stipriai kencia. > pats turejau 92 civic ir ne vieno varzto nenulauziau. atsisuko visi. va 2003 > accorde pasitaike jau luzusiu varztu. reik daugiau pavyzdziu? > Kurmis > > "razumas" <gie.kap@gmail.com_arba> parašė naujienų > news:l8rtfa$t8c$1@trimpas.omnitel.net... >> klysta klientas, bet kaltu vis tiek lieka servisas, kad klientui leido >> klysti. >> plius: civikas ten 1997 gamybos. kiek varztu nulus juos besukant? >> -- >> >> razumas >> "jz" <jz@neturi.net> wrote in message >> news:l8rnht$m9f$1@trimpas.omnitel.net... >>> pagrindine klaida ir yra mastyme, bandymas klientui primesti savo >>> poziuri. >>> >>> Leisk klientui paciam klyst. Pasakyk, kad - as va, gal daryciau taip ir >>> taip. Ir palik jam sprendima paciam. Nesmerk ir nekritikuok. >>> >>> Teisingai pasakyta - pinigus juk gauni uz darba? >>> >>> O jei tu pradedi vertinti klientus - kokie jie kvaili ir tt, tai jau >>> blogas zenklas. Jie pas tave gali ir baigtis. >>> Juk nauju tikrai niekas nevarys pas tave remontuot. >>> >> >