"neratoblogo" parašė naujienų news:52B15B82.205@nera.lt... Tai, kad chrien ten neuzkompleksuosi. Viena sekmadieni priimamajame stovinejau ir laukiau savo masinos pasiimti. Na nemoka tavo meistrai ir prieemejai su zmonem elgtis, tikrai nemoka. Kelios smulkmenos uzkliuvo (bet juk velnias ir slypi smulkmenose) : 1. Pasisveikinti su klientu manau yra elementarus mandagumas. Kurio siame servise nelabai yra. Pasisveikinus - prieemejas sureaguoja po geros pauzes, klientams reikia minute laukti, kol kazkas teiksis pakelti galva, ar baigs pasakoti anekdota ir issizvengti su savo draugeliais. Na, ispudis mazdaug kaip tarybiniu laiku mesos parduotuveje. Na tikrai pasisveikinama, visokiu tu situaciju buna, ir gal ne visada is karto, bet tikrai jau nera taip kad dabartinis kolektyvas nesisveikintu su zmonemis, bent man neteko to uzklupti. 2. Stovejau priimamaje, nes visas PRIIMAMOJO sedimas vietas buvo uzeme serviso meistrai. Su savo tepaluotom uniformom. Nu tai kaip paskui klientui ten sest? Ir siaip priimamojo kedes turbut klientams skirtos, o ne meistrams? O va cia po nauju sedimu vietu padarymo tai jau bauduojasi chebra ir atpras sedeti kur nepriklauso. Sprendimai tuo klausimu priimti ir dalinai igyvendinti irengiant naujas vietas 3. Nesu tikras ar butina meistram ir priiemejams saipytis is isvaziavusiu klientu girdint kitiems klientams? Kol laukiau masinos, isgirdau bent tris istorijas kokie visi durniai. Na gal ir durniai visi, bet klientui to girdeti nereikia. Sutinku ir nesiginciju. Jei jau kazkas ir nutiko juokingo ar kvailo tai nereiskia kad meistru juoka supras kitas klientas. 4. Vienas vaikinas prase tepalus pakeisti. Jam kokias 20-30 minuciu nesugebejo pasakyti - pakeis ar ne. Visa ta laika is jo saipesi. Nesuprasi, draugeliai ar ne, bet nx priimamaje esant daugiau zmoniu saipytis?! Atmosfera pats supranti - kaip devintoku klaseje kai mokytoja iseina is kabineto. Ka reiskia saipesi, gal is tirkuju draugeliai. Pas mane vienas draugelis ir menesi webasta keitesi, bet net jei ir po 1 minutes as jam buciau pakeites ta webasta, jis net nebutu daves masinos pakeisti jos, ir kita diena vel butu prases pakeisti, bet nei jis ja gali palikti ta diena, nei nori laukti. Visokiu situaciju buna ir jei ten draugas koks kazkurio atvaziavo tai as jiems cenzuros tikrai neijungsiu :) O siaip buna kad tenka palaukti kol bus aisku ar gales kazkoki darba atlikti. O kad servise buna ir linksmos atmosferos tai as neneigiu ir dziaugiuosi, uz tai meistrai dabar i darba mieliau eina ir reikalui esant po darbo padirbti gali paprasyti, nes visa darbine atmosfera pakankamai draugiskai sukurta. Buna visko, ir pykciu ir juoko, ir juodo darbo ir poilsio. Aisku buna kad ir pasiilsi kai nereiketu ilsetis, bet dabartinis kolektyvas tirkai negaliu skustis, stengiasi iveikti problemas, spresti gedimus ir aptarnauti klientus. Aisku kiekvienas su savais charakteriais, ir ne kiekvienam klientui kiekvienas priimtinas, kad ir Jono Vingio atveju pasakes "tai nebesirupinsiu" nes Jonas savo detalem pasirupino, liko ne taip suprastas ir nepamaste ka sie zodziai gali reiksti klientui. Taip kad klaidu bendravime buna, ir man visokiu nuotaiku buna, kuriu stengiuosi neisnesti klientams, bet matau tiek savo tiek kolektyvo pastangas keiciantis geraja linkme, ir to sieksiu. O uz pastabas dekoju, tegu ir privercia jos susimastyti, kartais sunerimti ar pasinervuoti, atkreipti demesi ir i smulkmenas, kuriu pats kasdieniniame darbe kartais jau nebepastebi. Bet kuriuo atveju, dekoju visiems uz demesi, uz pastabas ar pagyrimus siais metais, apsilankymus darbo dienomis ar sekmadieniais, o kai kurie ir naktimis :) On 2013.12.18 08:06, Dainiushas wrote: > prasme, užkompleksavai dėl vairuojamo automobilio? > > On 2013.12.17 23:02, monaxas wrote: >> Jei net serviso vadovas pisa per peti klienta pagal jo masinos kaina >> autopliuse tai ko noret uz automurziu? >> Krc civicas 1997 triduris checbekas japonas. JHM gamyba, EJ9 modelis. >> Kainuoja tiek kiek kvarcinis laikrodis. >> >> Bet jei as ji zinau nuo vaikystes ir noriu vaziuokle susitvarkyt, kad >> toliau vaziuot, o ne tik technikine praeit, tai as jau automatiskai >> debilas? >> >> Buvau pavasari be nuolaidu kondicionieriu uzsipyldyt - likau >> patenkintas, viskas ivyko skladziai. Priekaistu hitrai neturiu. >> >> Bet matau, kad teks ir toliau pas Valda "Siaures ziede" tvarkytis. Ten >> bent jau toleruoja mano stiliu: paduodu raktus ir pasakau "sutvarkykit >> normaliai". Rezultatu tikrai esu patenkintas. >> >> >> >