ir dar jautriom stygom :D On 2013.12.18 21:37, 911 wrote: > axujienas tu kurmi matau specialistas ir dar labiau axujieni tavo pavyzdziai. > > "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote in message news:l8sn7r$mtc$1@trimpas.omnitel.net... >> nu su tokiu poziuriu tai gal nepatarinek, nes uzgavai ir man jautria styga. >> naujos masinos zymiai labiau likusios parudyti, nei kad senos. priezastis >> piginamas metalas ir jo kokybe stipriai kencia. >> pats turejau 92 civic ir ne vieno varzto nenulauziau. atsisuko visi. va 2003 >> accorde pasitaike jau luzusiu varztu. reik daugiau pavyzdziu? >> Kurmis >> >> "razumas" <gie.kap@gmail.com_arba> parašė naujienų >> news:l8rtfa$t8c$1@trimpas.omnitel.net... >>> klysta klientas, bet kaltu vis tiek lieka servisas, kad klientui leido >>> klysti. >>> plius: civikas ten 1997 gamybos. kiek varztu nulus juos besukant? >>> -- >>> >>> razumas >>> "jz" <jz@neturi.net> wrote in message >>> news:l8rnht$m9f$1@trimpas.omnitel.net... >>>> pagrindine klaida ir yra mastyme, bandymas klientui primesti savo >>>> poziuri. >>>> >>>> Leisk klientui paciam klyst. Pasakyk, kad - as va, gal daryciau taip ir >>>> taip. Ir palik jam sprendima paciam. Nesmerk ir nekritikuok. >>>> >>>> Teisingai pasakyta - pinigus juk gauni uz darba? >>>> >>>> O jei tu pradedi vertinti klientus - kokie jie kvaili ir tt, tai jau >>>> blogas zenklas. Jie pas tave gali ir baigtis. >>>> Juk nauju tikrai niekas nevarys pas tave remontuot. >>>> >>> >> >