nu su tokiu poziuriu tai gal nepatarinek, nes uzgavai ir man jautria styga. naujos masinos zymiai labiau likusios parudyti, nei kad senos. priezastis piginamas metalas ir jo kokybe stipriai kencia. pats turejau 92 civic ir ne vieno varzto nenulauziau. atsisuko visi. va 2003 accorde pasitaike jau luzusiu varztu. reik daugiau pavyzdziu? Kurmis "razumas" <gie.kap@gmail.com_arba> parašė naujienų news:l8rtfa$t8c$1@trimpas.omnitel.net... > klysta klientas, bet kaltu vis tiek lieka servisas, kad klientui leido > klysti. > plius: civikas ten 1997 gamybos. kiek varztu nulus juos besukant? > -- > > razumas > "jz" <jz@neturi.net> wrote in message > news:l8rnht$m9f$1@trimpas.omnitel.net... >> pagrindine klaida ir yra mastyme, bandymas klientui primesti savo >> poziuri. >> >> Leisk klientui paciam klyst. Pasakyk, kad - as va, gal daryciau taip ir >> taip. Ir palik jam sprendima paciam. Nesmerk ir nekritikuok. >> >> Teisingai pasakyta - pinigus juk gauni uz darba? >> >> O jei tu pradedi vertinti klientus - kokie jie kvaili ir tt, tai jau >> blogas zenklas. Jie pas tave gali ir baigtis. >> Juk nauju tikrai niekas nevarys pas tave remontuot. >> >