sakai geriausia vadovautis keitimo principu? :) O kai nebeliks I ka keist? Itariu ir dabar nera taip paprasta. Gal geriau tiesiog sukurt geras salygas ir mokyti kolektyva? I kursus siust? Duotu daugiau naudos, nei nuolatinis keitimas ir reikalavimu didinimas. Cia tiesiog patarimas :) "Renookas" parašė naujienų news:l8rp3o$ocg$1@trimpas.omnitel.net... na ziuresim, kol kas mano poziuriu atrodo kitaip, ir kad naujasis kolektyvas nenusiteikes px. jei taip pasirodys, keisim vel kai kuriuos zmones, kurie nenores keisti poziurio "Kicker" parašė naujienų news:l8rob1$nb2$1@trimpas.omnitel.net... nu matai, pas save servise turbūt tik tu vienas stengiesi, visiems kitiems tavo priėmėjams ir meistram giliai px. O klientai nori kad bent jau būtų atvirkščiai. "Renookas" parašė naujienų news:l8rnui$mqd$1@trimpas.omnitel.net... nu as neverciu ju vadovautis mano nuomone. As visada stengiuosi patarti, pasakyti savo nuomone o sprendzia klientas. tiesiog turiu pora pavyzdziu kurie nu jau ne tik mano nuomone nesuvokiami apie juos ir paminejau. O siaip manau kas mane pazista tikrai zino, kad neverciu nei remontuotis, nei nesiremontuoti, tik visada kiek galiu patariu ir max variantu paieskau kaip kurioj situacijoj galima issipresti. Norit pazinti daugiau, varom kaledini newsu pasisaudyma padaryti ir alaus po to kur nors kalediskai isgerti, kiek cia galima estis tuose newsuose. "jz" parašė naujienų news:l8rnkt$mdi$1@trimpas.omnitel.net... cia buvo Renookui postas, sorry :) Dar vienas patarimas. Renookai - tu geriau sakyk, va kokie geri klientai, pasitiki manim ir savo visus senus kibirus praso suremontuot. Gal jiems cia hobis pas tave lankytis? Turi tuom dziaugtis, o ne kritikuot! Atmerk akis gi, budamas verslininku :) "jz" parašė naujienų news:l8rnht$m9f$1@trimpas.omnitel.net... pagrindine klaida ir yra mastyme, bandymas klientui primesti savo poziuri. Leisk klientui paciam klyst. Pasakyk, kad - as va, gal daryciau taip ir taip. Ir palik jam sprendima paciam. Nesmerk ir nekritikuok. Teisingai pasakyta - pinigus juk gauni uz darba? O jei tu pradedi vertinti klientus - kokie jie kvaili ir tt, tai jau blogas zenklas. Jie pas tave gali ir baigtis. Juk nauju tikrai niekas nevarys pas tave remontuot. "e:squire" parašė naujienų news:l8rmt9$lg9$1@trimpas.omnitel.net... mano 3 kap.: o tau ne px, kur klientas pades tavo suremontuota auto? pinigus juk gauni uz darba, tiesa? "Renookas" <vytautas@_eta_hitratrinti.lt> wrote in message news:l8rlmd$k3t$1@trimpas.omnitel.net... > ta prasme jei nesupratai poziurio tai geriau jo ir neeskaluoti. as sakiau > kad jei tueini pirkti masina uz 1000 Lt i ja kisi kelis kart didesnes > bapkes ir tada meti lauk, tai as tikrai nesuprasiu tokio kliento veiksmu. > bet jei tu turi masina ir nori susitvarkyti tai yra normalu. > neiskreipinekime zodziu. Ar tu perki sunui masina kas kelias savaites ir > dar puse to laiko remontuoji ja , kisi pinigus ir vel pardavineji uz ta > 1000 Lt ir ieskai kito puveko uz 1000 Lt, kuri vel statai remontuoti ir > vel izmeti/parduodi po keliu savaiciu ir vel perki kita ir taip kokius 4-5 > kartus? Nu rimtai pats pateisintum toki elegesi? Ir cia jau ne apie tai > kad neremontuosiu tokiu masinu, cia apie tai kad as nesuprantu zmoniu > kodel jie is kart neperka masinos uz kokius 5-10 klt ir vaizuotu vargo > nematydami. > >