Sorry, kad ne į temą - tai čia ir yra Vilniaus greitasis autobusas? Ar jie neturėjo būti visi nauji, o ne 1983-2001 metais gaminti? "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:lb0igg$r6r$2@trimpas.omnitel.net... Kalbi apie šituos profesionalus, kurie per raudoną įvažiuoja į sankryžas, nes tuo metu rūpinasi keleiviai, t.y. jiems pardavinėja bilietus? 2014.01.13 11:32, Glebas rašė: Vat būtent todėl autobusus ir turi vairuoti profesionalai, kurie geba ne tik važiuoti pagal KT, bet ir matyti situaciją kelyje. Reikia ne tik suprast, kad vairuoji didelę mašiną, be ir tai, kaip ji stoja atsižvelgiant į keleivius, svorį, kelio sąlygas ir t.t. Kai kuriose situacijose net nereikėjo stabdyti - pakaktų tik nebeakseleruoti... Pagal video, tai daugumos įvykių jis tikrai galėjo išvengti be jokios grėsmės keleiviams. p.s. nestabdydamas jis ne tik aplamdo skardas. Tuom jis nutraukia reisus, apdaužo transporto priemonę. Keleiviai nesulaukia autobuso, įmonė negauna pajamų ir t.t. "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:lar3k1$kuo$1@trimpas.omnitel.net... Yra, tačiau vairuotojui, matyt, svarbiau jo keleivių saugumas, kuris nukentėtų staigiai stabdant. O nestabdydamas juk tik skardas vikruoliams aplamdo. Tai kas svarbiau?