Tema: Re: Vieno vs dvieju amortiku keitimas
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-02-08 09:11:01
tas stendas nieko nerodo. buvau į galą kažkokius SACHS'us iš šančių 
sudėjęs, važiuot nėjo - stendas rodė 90% "efektyvumą"


On 2014.02.08 07:47, monaxas wrote:
> Nenusisvaik apie lupimus ir kažkokius specialius stendus. Autoakstė jau
> prieš 15 metų turėjo amortikų tikrinimo stendą gal ir dabar tebeturi.
>
>
> "Invertuota panda" <fake@fakeemail.com> wrote in message
> news:1440e252437.5138464091100882541@news.omnitel.net...
>> On Fri, 7 Feb 2014 21:22:33 +0100, "Gintas"
>> <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote:
>>> Iskilus gincui suabejota, ar gali auto gamintojas, kaip reikalalavima
>>> ( ne rekomendacija!) irasyt i manuala, kad keiciant viena amortika,
>>> privalu ir kita (nepaisant pastarojo bukles) keisti?
>>
>> Galėti tai gali ką tik nori, negi uždrausi? Bet pvz toks bnv be jokių
>> skrupulų pakeičia vieną amortizatorių net jei klientui px sąskaitos
>> dydis.
>>
>> Kas dėl būklės tai eilinis dyleršipas neturi šansų objektyviai
>> įvertinti amortizatoriaus būklės, tam reikėtų jį lupt iš automobilio
>> ir tikrinti specialiam stende. Plius reikia žinot parametrus kurie
>> jokiam manuale neparašyti. Turint omeny tokio stendo kainą pigiau
>> tiesiog pakeist.
>>
>> --
>> kthxbai.
>