tas stendas nieko nerodo. buvau į galą kažkokius SACHS'us iš šančių sudėjęs, važiuot nėjo - stendas rodė 90% "efektyvumą" On 2014.02.08 07:47, monaxas wrote: > Nenusisvaik apie lupimus ir kažkokius specialius stendus. Autoakstė jau > prieš 15 metų turėjo amortikų tikrinimo stendą gal ir dabar tebeturi. > > > "Invertuota panda" <fake@fakeemail.com> wrote in message > news:1440e252437.5138464091100882541@news.omnitel.net... >> On Fri, 7 Feb 2014 21:22:33 +0100, "Gintas" >> <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote: >>> Iskilus gincui suabejota, ar gali auto gamintojas, kaip reikalalavima >>> ( ne rekomendacija!) irasyt i manuala, kad keiciant viena amortika, >>> privalu ir kita (nepaisant pastarojo bukles) keisti? >> >> Galėti tai gali ką tik nori, negi uždrausi? Bet pvz toks bnv be jokių >> skrupulų pakeičia vieną amortizatorių net jei klientui px sąskaitos >> dydis. >> >> Kas dėl būklės tai eilinis dyleršipas neturi šansų objektyviai >> įvertinti amortizatoriaus būklės, tam reikėtų jį lupt iš automobilio >> ir tikrinti specialiam stende. Plius reikia žinot parametrus kurie >> jokiam manuale neparašyti. Turint omeny tokio stendo kainą pigiau >> tiesiog pakeist. >> >> -- >> kthxbai. >