On 2014-02-08 07:47, monaxas wrote: > Nenusisvaik apie lupimus ir kažkokius specialius stendus. Autoakstė jau > prieš 15 metų turėjo amortikų tikrinimo stendą gal ir dabar tebeturi. Tegul sau turi. Tik jo matavimai beverciai. Kai toks stendas atsirado lietuvoje, nuvariau savo auto su NEGYVAIS amortikais (zvyrkliu vaziuojant jie visiskai nedirbo), ju matavimai teige, kad amortikai visiskai geri... Tiesiai is ju nuvaziavau keisti amortikus :-)) Pakeitus vel puikiai dirbo nauji - buvo galima vaziuoji zvyrkeliu... Nepriklausomai nuo brendo, keisdavau amortikus kazkur kas 3 metus - po 3 metu pasidarydavo neimamoma greiciau pralekti zvyrkeliu (ratai likdavo neprispausti prie kelio, paspaudus stabdi ne stabdydavo, o tik tarksdavo ABS... ) Audrius K. > > > "Invertuota panda" <fake@fakeemail.com> wrote in message > news:1440e252437.5138464091100882541@news.omnitel.net... >> On Fri, 7 Feb 2014 21:22:33 +0100, "Gintas" >> <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote: >>> Iskilus gincui suabejota, ar gali auto gamintojas, kaip reikalalavima >>> ( ne rekomendacija!) irasyt i manuala, kad keiciant viena amortika, >>> privalu ir kita (nepaisant pastarojo bukles) keisti? >> >> Galėti tai gali ką tik nori, negi uždrausi? Bet pvz toks bnv be jokių >> skrupulų pakeičia vieną amortizatorių net jei klientui px sąskaitos >> dydis. >> >> Kas dėl būklės tai eilinis dyleršipas neturi šansų objektyviai >> įvertinti amortizatoriaus būklės, tam reikėtų jį lupt iš automobilio >> ir tikrinti specialiam stende. Plius reikia žinot parametrus kurie >> jokiam manuale neparašyti. Turint omeny tokio stendo kainą pigiau >> tiesiog pakeist. >> >> -- >> kthxbai. >