Tema: Re: Vieno vs dvieju amortiku keitimas
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-02-09 10:45:11
On Sun, 09 Feb 2014 10:06:53 +0200, Dainiushas wrote:
> yra dar kitur, kad galima keis po vieną. o čia net skirtingais kodas va
> galima dėt. Bet prie kitų modelių kad galima keist po vieną nerašo.
> Vienu žodžiu reikia žiūrėt kas rekomenduojama konkrečiam karučiui.
Skirtingi kodai gi nebutinai reiskia skirtingu charakteristiku. Jei pvz
pataise konstrukcini broka ir pakeite koki chroniskai tekanti rieboksli,
tai gali pasikeist kodas bet nebutinai pasikeis charakteristikos. Kitaip
tariant, ner problemu keist po viena.
O jei kazkada pakeite ir charakteristikas, tai belieka keist abu.
Kas del sudilimo, tai dylershipui praktiskai ner kaip to objektyviai
ivertint isskyrus "glaz almaz" metodika. Kadangi didzioji dauguma pas
juos remontuojamu karuciu vistiek apynaujai, tai ner prasmes sukt sau
pautu, kitas amortikas vistiek dar bus +/- geras. Reiskia keiciam po
viena jei turim compatiblu. Ir abu, jei compatibliu nebegamina.
Tai zinoma nereiskia, kad tas pats galioja gerokai pajuzintoms masinoms.
Bet tokios pas juos vistiek neatvaziuoja, o jei ir atvaziuoja, tai galima
parekomenduot pakeist abu, nes "kitas jau irgi prie pabaigos".
Kieto reikalavimo siuo atveju negali deklaruot, nes tada reikia turet
objektyvu buda kaip ivertinti, ar "prie pabaigos". O tai jau brangu,
dylershipai ir taip priversti pirkti kruva speshl equipmento. Ir
apskritai "nx reikia?" kai tokiu lupenu atvaziuoja tik viena per metus.
--
kthxbai.