Tema: Re: Vieno vs dvieju amortiku keitimas
Autorius: monaxas
Data: 2014-02-08 14:46:35
Nu dar apie stendą išimtiems amortikams tikrint paporink ir ramus einu 
miegot.

"Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> wrote in message 
news:ld4qc4$7mr$1@trimpas.omnitel.net...
> On 2014-02-08 07:47, monaxas wrote:
>> Nenusisvaik apie lupimus ir kažkokius specialius stendus. Autoakstė jau
>> prieš 15 metų turėjo amortikų tikrinimo stendą gal ir dabar tebeturi.
>
> Tegul sau turi. Tik jo matavimai beverciai. Kai toks stendas atsirado 
> lietuvoje, nuvariau savo auto su NEGYVAIS amortikais (zvyrkliu vaziuojant 
> jie visiskai nedirbo), ju matavimai teige, kad amortikai visiskai geri... 
> Tiesiai is ju nuvaziavau keisti amortikus :-)) Pakeitus vel puikiai dirbo 
> nauji - buvo galima vaziuoji zvyrkeliu... Nepriklausomai nuo brendo, 
> keisdavau amortikus kazkur kas 3 metus - po 3 metu pasidarydavo neimamoma 
> greiciau pralekti zvyrkeliu (ratai likdavo neprispausti prie kelio, 
> paspaudus stabdi ne stabdydavo, o tik tarksdavo ABS...  )
>
> Audrius K.
>
>
>>
>>
>> "Invertuota panda" <fake@fakeemail.com> wrote in message
>> news:1440e252437.5138464091100882541@news.omnitel.net...
>>> On Fri, 7 Feb 2014 21:22:33 +0100, "Gintas"
>>> <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote:
>>>> Iskilus gincui suabejota, ar gali auto gamintojas, kaip reikalalavima
>>>> ( ne rekomendacija!) irasyt i manuala, kad keiciant viena amortika,
>>>> privalu ir kita (nepaisant pastarojo bukles) keisti?
>>>
>>> Galėti tai gali ką tik nori, negi uždrausi? Bet pvz toks bnv be jokių
>>> skrupulų pakeičia vieną amortizatorių net jei klientui px sąskaitos
>>> dydis.
>>>
>>> Kas dėl būklės tai eilinis dyleršipas neturi šansų objektyviai
>>> įvertinti amortizatoriaus būklės, tam reikėtų jį lupt iš automobilio
>>> ir tikrinti specialiam stende. Plius reikia žinot parametrus kurie
>>> jokiam manuale neparašyti. Turint omeny tokio stendo kainą pigiau
>>> tiesiog pakeist.
>>>
>>> --
>>> kthxbai.
>>
>