tai kas be ko, juolab kalba eina į OEM amortiko keitimą kitu OEM, o ne kokiu nors Šančiuose restauruotu KYB On 2014.02.09 10:45, Invertuota panda wrote: > On Sun, 09 Feb 2014 10:06:53 +0200, Dainiushas wrote: > >> yra dar kitur, kad galima keis po vieną. o čia net skirtingais kodas va >> galima dėt. Bet prie kitų modelių kad galima keist po vieną nerašo. >> Vienu žodžiu reikia žiūrėt kas rekomenduojama konkrečiam karučiui. > > Skirtingi kodai gi nebutinai reiskia skirtingu charakteristiku. Jei pvz > pataise konstrukcini broka ir pakeite koki chroniskai tekanti rieboksli, > tai gali pasikeist kodas bet nebutinai pasikeis charakteristikos. Kitaip > tariant, ner problemu keist po viena. > O jei kazkada pakeite ir charakteristikas, tai belieka keist abu. > > Kas del sudilimo, tai dylershipui praktiskai ner kaip to objektyviai > ivertint isskyrus "glaz almaz" metodika. Kadangi didzioji dauguma pas > juos remontuojamu karuciu vistiek apynaujai, tai ner prasmes sukt sau > pautu, kitas amortikas vistiek dar bus +/- geras. Reiskia keiciam po > viena jei turim compatiblu. Ir abu, jei compatibliu nebegamina. > > Tai zinoma nereiskia, kad tas pats galioja gerokai pajuzintoms masinoms. > Bet tokios pas juos vistiek neatvaziuoja, o jei ir atvaziuoja, tai galima > parekomenduot pakeist abu, nes "kitas jau irgi prie pabaigos". > > Kieto reikalavimo siuo atveju negali deklaruot, nes tada reikia turet > objektyvu buda kaip ivertinti, ar "prie pabaigos". O tai jau brangu, > dylershipai ir taip priversti pirkti kruva speshl equipmento. Ir > apskritai "nx reikia?" kai tokiu lupenu atvaziuoja tik viena per metus. >