Tema: Re: Vieno vs dvieju amortiku keitimas
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-02-09 11:24:08
tai kas be ko, juolab kalba eina į OEM amortiko keitimą kitu OEM, o ne 
kokiu nors Šančiuose restauruotu KYB

On 2014.02.09 10:45, Invertuota panda wrote:
> On Sun, 09 Feb 2014 10:06:53 +0200, Dainiushas wrote:
>
>> yra dar kitur, kad galima keis po vieną. o čia net skirtingais kodas va
>> galima dėt. Bet prie kitų modelių kad galima keist po vieną nerašo.
>> Vienu žodžiu reikia žiūrėt kas rekomenduojama konkrečiam karučiui.
>
> Skirtingi kodai gi nebutinai reiskia skirtingu charakteristiku. Jei pvz
> pataise konstrukcini broka ir pakeite koki chroniskai tekanti rieboksli,
> tai gali pasikeist kodas bet nebutinai pasikeis charakteristikos. Kitaip
> tariant, ner problemu keist po viena.
> O jei kazkada pakeite ir charakteristikas, tai belieka keist abu.
>
> Kas del sudilimo, tai dylershipui praktiskai ner kaip to objektyviai
> ivertint isskyrus "glaz almaz" metodika. Kadangi didzioji dauguma pas
> juos remontuojamu karuciu vistiek apynaujai, tai ner prasmes sukt sau
> pautu, kitas amortikas vistiek dar bus +/- geras. Reiskia keiciam po
> viena jei turim compatiblu. Ir abu, jei compatibliu nebegamina.
>
> Tai zinoma nereiskia, kad tas pats galioja gerokai pajuzintoms masinoms.
> Bet tokios pas juos vistiek neatvaziuoja, o jei ir atvaziuoja, tai galima
> parekomenduot pakeist abu, nes "kitas jau irgi prie pabaigos".
>
> Kieto reikalavimo siuo atveju negali deklaruot, nes tada reikia turet
> objektyvu buda kaip ivertinti, ar "prie pabaigos". O tai jau brangu,
> dylershipai ir taip priversti pirkti kruva speshl equipmento. Ir
> apskritai "nx reikia?" kai tokiu lupenu atvaziuoja tik viena per metus.
>