Tema: Re: Vieno vs dvieju amortiku keitimas
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-02-09 01:19:53
čia tas pasatas kur visaip nelaikė? :D


On 2014.02.08 10:37, Audrius K. wrote:
> On 2014-02-08 07:47, monaxas wrote:
>> Nenusisvaik apie lupimus ir kažkokius specialius stendus. Autoakstė jau
>> prieš 15 metų turėjo amortikų tikrinimo stendą gal ir dabar tebeturi.
>
> Tegul sau turi. Tik jo matavimai beverciai. Kai toks stendas atsirado
> lietuvoje, nuvariau savo auto su NEGYVAIS amortikais (zvyrkliu
> vaziuojant jie visiskai nedirbo), ju matavimai teige, kad amortikai
> visiskai geri...   Tiesiai is ju nuvaziavau keisti amortikus :-))
> Pakeitus vel puikiai dirbo nauji - buvo galima vaziuoji zvyrkeliu...
> Nepriklausomai nuo brendo, keisdavau amortikus kazkur kas 3 metus - po 3
> metu pasidarydavo neimamoma greiciau pralekti zvyrkeliu (ratai likdavo
> neprispausti prie kelio, paspaudus stabdi ne stabdydavo, o tik tarksdavo
> ABS...  )
>
> Audrius K.
>
>
>>
>>
>> "Invertuota panda" <fake@fakeemail.com> wrote in message
>> news:1440e252437.5138464091100882541@news.omnitel.net...
>>> On Fri, 7 Feb 2014 21:22:33 +0100, "Gintas"
>>> <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote:
>>>> Iskilus gincui suabejota, ar gali auto gamintojas, kaip reikalalavima
>>>> ( ne rekomendacija!) irasyt i manuala, kad keiciant viena amortika,
>>>> privalu ir kita (nepaisant pastarojo bukles) keisti?
>>>
>>> Galėti tai gali ką tik nori, negi uždrausi? Bet pvz toks bnv be jokių
>>> skrupulų pakeičia vieną amortizatorių net jei klientui px sąskaitos
>>> dydis.
>>>
>>> Kas dėl būklės tai eilinis dyleršipas neturi šansų objektyviai
>>> įvertinti amortizatoriaus būklės, tam reikėtų jį lupt iš automobilio
>>> ir tikrinti specialiam stende. Plius reikia žinot parametrus kurie
>>> jokiam manuale neparašyti. Turint omeny tokio stendo kainą pigiau
>>> tiesiog pakeist.
>>>
>>> --
>>> kthxbai.
>>
>