čia tas pasatas kur visaip nelaikė? :D On 2014.02.08 10:37, Audrius K. wrote: > On 2014-02-08 07:47, monaxas wrote: >> Nenusisvaik apie lupimus ir kažkokius specialius stendus. Autoakstė jau >> prieš 15 metų turėjo amortikų tikrinimo stendą gal ir dabar tebeturi. > > Tegul sau turi. Tik jo matavimai beverciai. Kai toks stendas atsirado > lietuvoje, nuvariau savo auto su NEGYVAIS amortikais (zvyrkliu > vaziuojant jie visiskai nedirbo), ju matavimai teige, kad amortikai > visiskai geri... Tiesiai is ju nuvaziavau keisti amortikus :-)) > Pakeitus vel puikiai dirbo nauji - buvo galima vaziuoji zvyrkeliu... > Nepriklausomai nuo brendo, keisdavau amortikus kazkur kas 3 metus - po 3 > metu pasidarydavo neimamoma greiciau pralekti zvyrkeliu (ratai likdavo > neprispausti prie kelio, paspaudus stabdi ne stabdydavo, o tik tarksdavo > ABS... ) > > Audrius K. > > >> >> >> "Invertuota panda" <fake@fakeemail.com> wrote in message >> news:1440e252437.5138464091100882541@news.omnitel.net... >>> On Fri, 7 Feb 2014 21:22:33 +0100, "Gintas" >>> <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote: >>>> Iskilus gincui suabejota, ar gali auto gamintojas, kaip reikalalavima >>>> ( ne rekomendacija!) irasyt i manuala, kad keiciant viena amortika, >>>> privalu ir kita (nepaisant pastarojo bukles) keisti? >>> >>> Galėti tai gali ką tik nori, negi uždrausi? Bet pvz toks bnv be jokių >>> skrupulų pakeičia vieną amortizatorių net jei klientui px sąskaitos >>> dydis. >>> >>> Kas dėl būklės tai eilinis dyleršipas neturi šansų objektyviai >>> įvertinti amortizatoriaus būklės, tam reikėtų jį lupt iš automobilio >>> ir tikrinti specialiam stende. Plius reikia žinot parametrus kurie >>> jokiam manuale neparašyti. Turint omeny tokio stendo kainą pigiau >>> tiesiog pakeist. >>> >>> -- >>> kthxbai. >> >