As, kaip normalus vairuotojas, tiek video, tiek ir gatvese jau is toli primeciau kas ir kaip bus. Ta prasme, as galiu prognozuoti sabisto veiksmus. Jeigu as noreciau, kad jis neuzlystu, buciau daug anksciau jam tai daves suprasti ir vaziaves bent jau lygiai su juo, o dar geriau ir priekyje. Dabar gi, aisku, kad pagal pasato vieta gatveje, sabo lys. Ir nereikia but jokiu guru, kad pamatytum, jog tik kojos nuo gazo nuemimas butu issprendes visas problemas. "Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message news:le1vaj$ogk$1@trimpas.omnitel.net... > "egis" <pastas@kazkur.toli> wrote in message > news:le1tue$n44$1@trimpas.omnitel.net... >> ...sutinku, ju taip pat pilnai pakanka, kad saab'o vairuotojo kalte >> nekelia abejoniu sitoj situacijoj, bet ar tamstai atrodo, kad passat'o >> vairuotojas padare viska, kad isvengt avarijos? :) > > vat todel blet taip ir gyvenam Lietuvoje, kad net klausimas formuojamas > ne, tai, kad "kodel padare pazeidima saab'as ir nepanasu, kad ziopla, o is > serijos "negi tau trukdo - negi sunku staigiai stabdyt"" , o klausiama " o > tai kokio bb tas suka passsatas, vaziuodamas pagal KET nepuole pist per > stabdzius, tada sukt vaira desinent, sokt ant bordiuro/stulpeliu tam, kad > isvengt avarijos" , kuria kazkoks atsilupelis sukele. > Net jei cia tai juoko forma pavartota, kuo labai tikiuosi, bet tai daxuja > pas mus jaunuju atlepausiu, kurie mano, kad cia tiesa ir taip turi buti ir > reikia mokytis ne nepazeidineti ket, gerbti kitus eismo dalyvius, o reikia > mokytis isvengineti ivykiu bet kokiose situacijos ir absoliuciai visada > tiketis ju, nes atsilupeliai jauciasi nebaudziami daugeliu atveju.