As gi neteisinu sabisto. Faktas, kad bybis. Tiesiog pasasistas bybys. "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:le2oh4$eb2$1@trimpas.omnitel.net... >O man atrodo, kad reikia skirti „savitarpio pagarbą ir atsargumą“ nuo naglo >lindimo į svetimą juostą. Mano manymu KET pažeidęs SAAB vairuotojas nerodė >nei pagarbos, nei stengėsi suprasti aplinkinius vairuotojus, nes situacija >buvo visiškai aiški ir aprašyta KET. > Šiuo atveju tavo reikalaujama pagarba iš passato vairuotojo būtų tolygi > muilo padavimui ir pasilenkimui. > > > 2014.02.19 18:52, LabaiNespauda rašė: >> Pagarba yra irasyta KET, ar jau pamirsai? >> Pasatistas labai aiskiai mate ir zinojo, kas bus toliau. >> Va rezultatas ir parodo, kad buvo nepagarba. >> Tavo nuomone, nepargaba gali buti tik is vienos puses. >> >> >> >> >> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message >> news:le2mdb$d4p$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nesuprantu kokia gali būti pagarba, kai yra KET. Passato vairuotojas juk >>> nieko nebandė apgauti, važiavo pagal taisykles, tai prie ko čia dar >>> kažkokia „pagarba“? >>> >>> 2014.02.19 18:28, LabaiNespauda rašė: >>>> Koky rysy tavo pavyzdys turi su nepagarba prie megos? >>>> Nori pasakyti, kad gerbe abu viens kita? >>>> Gal nejuokink. >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> "KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message >>>> news:le2fed$8fm$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Įdomus požiūris. O jei aš šikčiau tau ant kilimėlio, tai tu man >>>>> įspirtum ar šikpopieriaus atneštum? >>>>> >>>>> 2014.02.19 15:43, NeLabaispauda rašė: >>>>>> Abu tokie, bet IMHO pasatas daugiau nepagarbos isreiske. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message >>>>>> news:le28ho$1pg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Tai kas šioje situacijoje parodė daugiau nepagarbos? >>>>>>> >>>>>>> 2014.02.19 14:09, NeLabaispauda rašė: >>>>>>>> Savitarpio pagarba. >>>>>>>> Cia is to viskas ir iseina. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "keturi" <trinti_keturi@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:le25hm$ugl$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Bet lygiai taip pačiai Saabo vairuotojas, stebėdamas per >>>>>>>>> veidrodėlius, gali prognozuoti, kaip elgsis Pasatas - ar įleis, ar >>>>>>>>> vis tik važiuos drąsiai ir atitinkamai geriau priimti sprendimą >>>>>>>>> stabdyti ir įlysti į 1 juostą, pravažiavus Pasatui. >>>>>>>>> Kodėl visada priimta tik įjungus posūkio signalą tai vertinti kaip >>>>>>>>> "ok chebra, dabar mano pirmenybė, sorry" ir naglai lysti? >>>>>>>>> Kodėl taip sunku pačiam pristabdyti ir palaukti? Kodėl kiti - dėl >>>>>>>>> tavęs - turi gaišti ir aukotis? >>>>>>>>> Neginu Pasato, čia akivaizdžiai ir jo kaltė yra, nu bet ir >>>>>>>>> nereikia taip nuolaidžiauti aukoms.. >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 2014.02.19 13:03, NeLabaispauda wrote: >>>>>>>>>> As, kaip normalus vairuotojas, tiek video, tiek ir gatvese jau is >>>>>>>>>> toli >>>>>>>>>> primeciau kas ir kaip bus. Ta prasme, as galiu prognozuoti >>>>>>>>>> sabisto >>>>>>>>>> veiksmus. >>>>>>>>>> Jeigu as noreciau, kad jis neuzlystu, buciau daug anksciau jam >>>>>>>>>> tai daves >>>>>>>>>> suprasti >>>>>>>>>> ir vaziaves bent jau lygiai su juo, o dar geriau ir priekyje. >>>>>>>>>> Dabar gi, aisku, kad pagal pasato vieta gatveje, sabo lys. Ir >>>>>>>>>> nereikia >>>>>>>>>> but jokiu guru, >>>>>>>>>> kad pamatytum, jog tik kojos nuo gazo nuemimas butu issprendes >>>>>>>>>> visas >>>>>>>>>> problemas. >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >