Tema: Re: kaunas, prie megos
Autorius: monaxas
Data: 2014-02-19 19:31:13
Lenkiu galvą. Kartais protingai sušneki...

"KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message 
news:le2oh4$eb2$1@trimpas.omnitel.net...
> O man atrodo, kad reikia skirti „savitarpio pagarbą ir atsargumą“ nuo 
> naglo lindimo į svetimą juostą. Mano manymu KET pažeidęs SAAB vairuotojas 
> nerodė nei pagarbos, nei stengėsi suprasti aplinkinius vairuotojus, nes 
> situacija buvo visiškai aiški ir aprašyta KET.
> Šiuo atveju tavo reikalaujama pagarba iš passato vairuotojo būtų tolygi 
> muilo padavimui ir pasilenkimui.
>
>
> 2014.02.19 18:52, LabaiNespauda rašė:
>> Pagarba yra irasyta KET, ar jau pamirsai?
>> Pasatistas labai aiskiai mate ir zinojo, kas bus toliau.
>> Va rezultatas ir parodo, kad buvo nepagarba.
>> Tavo nuomone, nepargaba gali buti tik is vienos puses.
>>
>>
>>
>>
>> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message 
>> news:le2mdb$d4p$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Nesuprantu kokia gali būti pagarba, kai yra KET. Passato vairuotojas juk 
>>> nieko nebandė apgauti, važiavo pagal taisykles, tai prie ko čia dar 
>>> kažkokia „pagarba“?
>>>
>>> 2014.02.19 18:28, LabaiNespauda rašė:
>>>> Koky rysy tavo pavyzdys turi su nepagarba prie megos?
>>>> Nori pasakyti, kad gerbe abu viens kita?
>>>> Gal nejuokink.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message 
>>>> news:le2fed$8fm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Įdomus požiūris. O jei aš šikčiau tau ant kilimėlio, tai tu man 
>>>>> įspirtum ar šikpopieriaus atneštum?
>>>>>
>>>>> 2014.02.19 15:43, NeLabaispauda rašė:
>>>>>> Abu tokie, bet IMHO pasatas daugiau nepagarbos isreiske.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message 
>>>>>> news:le28ho$1pg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Tai kas šioje situacijoje parodė daugiau nepagarbos?
>>>>>>>
>>>>>>> 2014.02.19 14:09, NeLabaispauda rašė:
>>>>>>>> Savitarpio pagarba.
>>>>>>>> Cia is to viskas ir iseina.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "keturi" <trinti_keturi@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>> news:le25hm$ugl$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Bet lygiai taip pačiai Saabo vairuotojas, stebėdamas per 
>>>>>>>>> veidrodėlius, gali prognozuoti, kaip elgsis Pasatas - ar įleis, ar 
>>>>>>>>> vis tik važiuos drąsiai ir atitinkamai geriau priimti sprendimą 
>>>>>>>>> stabdyti ir įlysti į 1 juostą, pravažiavus Pasatui.
>>>>>>>>> Kodėl visada priimta tik įjungus posūkio signalą tai vertinti kaip 
>>>>>>>>> "ok chebra, dabar mano pirmenybė, sorry" ir naglai lysti?
>>>>>>>>> Kodėl taip sunku pačiam pristabdyti ir palaukti? Kodėl kiti - dėl 
>>>>>>>>> tavęs - turi gaišti ir aukotis?
>>>>>>>>> Neginu Pasato, čia akivaizdžiai ir jo kaltė yra, nu bet ir 
>>>>>>>>> nereikia taip nuolaidžiauti aukoms..
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On 2014.02.19 13:03, NeLabaispauda wrote:
>>>>>>>>>> As, kaip normalus vairuotojas, tiek video, tiek ir gatvese jau is 
>>>>>>>>>> toli
>>>>>>>>>> primeciau kas ir kaip bus. Ta prasme, as galiu prognozuoti 
>>>>>>>>>> sabisto
>>>>>>>>>> veiksmus.
>>>>>>>>>> Jeigu as noreciau, kad jis neuzlystu, buciau daug anksciau jam 
>>>>>>>>>> tai daves
>>>>>>>>>> suprasti
>>>>>>>>>> ir vaziaves bent jau lygiai su juo, o dar geriau ir priekyje.
>>>>>>>>>> Dabar gi, aisku, kad pagal pasato vieta gatveje, sabo lys. Ir 
>>>>>>>>>> nereikia
>>>>>>>>>> but jokiu guru,
>>>>>>>>>> kad pamatytum, jog tik kojos nuo gazo nuemimas butu issprendes 
>>>>>>>>>> visas
>>>>>>>>>> problemas.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>