Tema: Re: kaunas, prie megos
Autorius: keturi
Data: 2014-02-19 13:45:58
Bet lygiai taip pačiai Saabo vairuotojas, stebėdamas per veidrodėlius, 
gali prognozuoti, kaip elgsis Pasatas - ar įleis, ar vis tik važiuos 
drąsiai ir atitinkamai geriau priimti sprendimą stabdyti ir įlysti į 1 
juostą, pravažiavus Pasatui.
Kodėl visada priimta tik įjungus posūkio signalą tai vertinti kaip "ok 
chebra, dabar mano pirmenybė, sorry" ir naglai lysti?
Kodėl taip sunku pačiam pristabdyti ir palaukti? Kodėl kiti - dėl tavęs 
- turi gaišti ir aukotis?
Neginu Pasato, čia akivaizdžiai ir jo kaltė yra, nu bet ir nereikia taip 
nuolaidžiauti aukoms..

On 2014.02.19 13:03, NeLabaispauda wrote:
> As, kaip normalus vairuotojas, tiek video, tiek ir gatvese jau is toli
> primeciau kas ir kaip bus. Ta prasme, as galiu prognozuoti sabisto
> veiksmus.
> Jeigu as noreciau, kad jis neuzlystu, buciau daug anksciau jam tai daves
> suprasti
> ir vaziaves bent jau lygiai su juo, o dar geriau ir priekyje.
> Dabar gi, aisku, kad pagal pasato vieta gatveje, sabo lys. Ir nereikia
> but jokiu guru,
> kad pamatytum, jog tik kojos nuo gazo nuemimas butu issprendes visas
> problemas.