Bet lygiai taip pačiai Saabo vairuotojas, stebėdamas per veidrodėlius, gali prognozuoti, kaip elgsis Pasatas - ar įleis, ar vis tik važiuos drąsiai ir atitinkamai geriau priimti sprendimą stabdyti ir įlysti į 1 juostą, pravažiavus Pasatui. Kodėl visada priimta tik įjungus posūkio signalą tai vertinti kaip "ok chebra, dabar mano pirmenybė, sorry" ir naglai lysti? Kodėl taip sunku pačiam pristabdyti ir palaukti? Kodėl kiti - dėl tavęs - turi gaišti ir aukotis? Neginu Pasato, čia akivaizdžiai ir jo kaltė yra, nu bet ir nereikia taip nuolaidžiauti aukoms.. On 2014.02.19 13:03, NeLabaispauda wrote: > As, kaip normalus vairuotojas, tiek video, tiek ir gatvese jau is toli > primeciau kas ir kaip bus. Ta prasme, as galiu prognozuoti sabisto > veiksmus. > Jeigu as noreciau, kad jis neuzlystu, buciau daug anksciau jam tai daves > suprasti > ir vaziaves bent jau lygiai su juo, o dar geriau ir priekyje. > Dabar gi, aisku, kad pagal pasato vieta gatveje, sabo lys. Ir nereikia > but jokiu guru, > kad pamatytum, jog tik kojos nuo gazo nuemimas butu issprendes visas > problemas.