Tema: Re: kaunas, prie megos
Autorius: Pi.
Data: 2014-02-20 11:32:06
geras vairuotojas turi netik nedaryt klaidu (pazeidinet ket), bet ir sugebet 
isvengt kitu vairuotoju klaidu.. siuo atveju pasatas nor ir teisus.. bet 
galejo ir ismintingiau pasielgt. motyvus zino tik pats pasato vairuotojas.

"KEdas"  parašė naujienų news:le2oh4$eb2$1@trimpas.omnitel.net...

O man atrodo, kad reikia skirti „savitarpio pagarbą ir atsargumą“ nuo
naglo lindimo į svetimą juostą. Mano manymu KET pažeidęs SAAB
vairuotojas nerodė nei pagarbos, nei stengėsi suprasti aplinkinius
vairuotojus, nes situacija buvo visiškai aiški ir aprašyta KET.
Šiuo atveju tavo reikalaujama pagarba iš passato vairuotojo būtų tolygi
muilo padavimui ir pasilenkimui.


2014.02.19 18:52, LabaiNespauda rašė:
> Pagarba yra irasyta KET, ar jau pamirsai?
> Pasatistas labai aiskiai mate ir zinojo, kas bus toliau.
> Va rezultatas ir parodo, kad buvo nepagarba.
> Tavo nuomone, nepargaba gali buti tik is vienos puses.
>
>
>
>
> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message 
> news:le2mdb$d4p$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nesuprantu kokia gali būti pagarba, kai yra KET. Passato vairuotojas juk 
>> nieko nebandė apgauti, važiavo pagal taisykles, tai prie ko čia dar 
>> kažkokia „pagarba“?
>>
>> 2014.02.19 18:28, LabaiNespauda rašė:
>>> Koky rysy tavo pavyzdys turi su nepagarba prie megos?
>>> Nori pasakyti, kad gerbe abu viens kita?
>>> Gal nejuokink.
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> "KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message 
>>> news:le2fed$8fm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Įdomus požiūris. O jei aš šikčiau tau ant kilimėlio, tai tu man 
>>>> įspirtum ar šikpopieriaus atneštum?
>>>>
>>>> 2014.02.19 15:43, NeLabaispauda rašė:
>>>>> Abu tokie, bet IMHO pasatas daugiau nepagarbos isreiske.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message 
>>>>> news:le28ho$1pg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Tai kas šioje situacijoje parodė daugiau nepagarbos?
>>>>>>
>>>>>> 2014.02.19 14:09, NeLabaispauda rašė:
>>>>>>> Savitarpio pagarba.
>>>>>>> Cia is to viskas ir iseina.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "keturi" <trinti_keturi@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>> news:le25hm$ugl$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Bet lygiai taip pačiai Saabo vairuotojas, stebėdamas per 
>>>>>>>> veidrodėlius, gali prognozuoti, kaip elgsis Pasatas - ar įleis, ar 
>>>>>>>> vis tik važiuos drąsiai ir atitinkamai geriau priimti sprendimą 
>>>>>>>> stabdyti ir įlysti į 1 juostą, pravažiavus Pasatui.
>>>>>>>> Kodėl visada priimta tik įjungus posūkio signalą tai vertinti kaip 
>>>>>>>> "ok chebra, dabar mano pirmenybė, sorry" ir naglai lysti?
>>>>>>>> Kodėl taip sunku pačiam pristabdyti ir palaukti? Kodėl kiti - dėl 
>>>>>>>> tavęs - turi gaišti ir aukotis?
>>>>>>>> Neginu Pasato, čia akivaizdžiai ir jo kaltė yra, nu bet ir nereikia 
>>>>>>>> taip nuolaidžiauti aukoms..
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 2014.02.19 13:03, NeLabaispauda wrote:
>>>>>>>>> As, kaip normalus vairuotojas, tiek video, tiek ir gatvese jau is 
>>>>>>>>> toli
>>>>>>>>> primeciau kas ir kaip bus. Ta prasme, as galiu prognozuoti sabisto
>>>>>>>>> veiksmus.
>>>>>>>>> Jeigu as noreciau, kad jis neuzlystu, buciau daug anksciau jam tai 
>>>>>>>>> daves
>>>>>>>>> suprasti
>>>>>>>>> ir vaziaves bent jau lygiai su juo, o dar geriau ir priekyje.
>>>>>>>>> Dabar gi, aisku, kad pagal pasato vieta gatveje, sabo lys. Ir 
>>>>>>>>> nereikia
>>>>>>>>> but jokiu guru,
>>>>>>>>> kad pamatytum, jog tik kojos nuo gazo nuemimas butu issprendes 
>>>>>>>>> visas
>>>>>>>>> problemas.
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>