yep, variantorius. su mano vaziavimo stiliumi jis pavojingas gyvybei - per didelis lagas. bet teko girdeti, o ypac skaityti labai geru atsiliepimu. is ivairiu pozymiu galima nuspeti, kad autoriai vairuoja juntamai kitaip, negu as, todel gal ir tavo vairuotojui (-ai) tikis, paprasciausiai reikia "prisimatuoti". objektyvioji reikalo puse: nors atsiliepimai apie sitos dezes (722.8) patikimuma labai geri, vistik variatoriaus kaip mazgo resursas neblizgantis bet kokios markes ir mercedes kazin ar isimtis. pliusas, kad mercedes turi pardavime bet kuri jos varzteli atskirai, nereikia pirkti puses dezes viename bloke, tik klausimas ar to reikia, kai darbai gali kainuoti kaip sveika deze. kuo b klase gera: 1. saugumas 2. erdves panaudojimas labai geras 3. auksta sedesena (automobilis vistik urban / suburban) 4. ergonomika "firminis" mercedes ypatumas, nera tokio reiskinio, kaip debiliskoje vietoje patalpintas mygtukas 5. surinkimas ir medziagos geriausias segmente (bet nebutinai geriausias uz ta kaina) 6. veidrodziai normalus :) 7. opcijos - tikriausiai tokio pasirinkimo nera jokiame kitame to laikmecio subkompakte (zinoma, perkant naudota yra loterijos elementas, ka rasi, bet visgi). minusai: 1. vistik yra firminiu nesklandumu (). 2. nemegsta remontininkai, nors mokantiems skaityti problemu kilti neturetu, masina vistik gana paprasta. jei ne kapitalinis, tai variklio isimineti tikrai nereikia :) 3. nors ratai kampuose, man per daug sokineja ant nelygaus kelio. velgi reikia "prisimatuoti", gal tam, kas vairuos, uzteks. 4. pakaba siek tiek triuksminga, bet santykis tarp komfortiskumo ir standumo man pasirode priimtinas. ne 123 mersas, aisku :) bet juk ir metai ne 1975, kad tokius gerus automobilius gamintu :) 5. apzvalga link 11 ir 1 valandos siaip sau, tas pats visame tarpe tarp 5 ir 7. 6. galine sedyne gana plokscia. 7. priekyje aukscio man siek tiek pritruko, plastikines variklio apsaugos gana zemai pakabintos. 8. antikorozinis padengimas butu labai pageidautinas. 9. del 2 punkto ir stereotipu gali nukenteti likvidumas po N metu. keletas neutraliu pastebejimu: 1. buna nusivylimu, nes kazkodel pirkejas pagal nutylejima tikisi rasti b klaseje e- bent jau c klases vaziavimo pojucius. zinoma, to tikrai nera. 2. dezei netinka "labai geras vokiskas" atf, reikia tokio, koki stutgarte prirase. su niekuo nesimaiso ir niekuo nepakeiciamas (bet gamina Fuchs ir Shell, kas sako, kad galima pirkti ne tik silberyje uz "firmines" kainas). 3. atf'a keisti kas 60'000 km, kad ir ka sakytu 'egzepertai' (net jei jie dirba silberyje). 4. tas pats, jei motoras su dpf - geriau jau naudoti ne tai, ka "labai gero" turi parduotuve, o tai, kas irasyta cia: http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=1&blatt=229.31&content_action=show&mark=229.31&suchbegriff=229.31 , http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=1&blatt=229.51&content_action=show&mark=229.51&suchbegriff=229.51 ir http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=0&blatt=229.52&content_action=show&mark=229.52&suchbegriff=229.52 (sarasas platus, problemu kilti neturetu) 5. buvo atsaukimas del motoru gedimo, visokie kodekai klyke is laimes. bet kadangi jie skaityti nemoka, tai nepastebejo, kad motorai valytuvu. aktualu 2005/05-2006/05 pagamintiems egzemplioriams. o cia nelabai patenkinto naudotojo atsiliepimai (nors mano poziuriu lyginti su astra kaip tai nesigauna): Labas, eksploatuoju B180 CDI jau koki pusmeti. 2007 gimimo. Pradziai siulau paziuret: - rudziu pedsakus priekiniu dureliu apacioje. Cia yra zinoma problema situ modeliu, lyg ir isgydyta kazkur nuo 2007 metu. - priekiniai pusasiai. Cia kaip kazkas sake - tai yra detale kuri yra problemine todel ziauriai deficitine ir dingsta pati pirma is ardomu automobiliu. Turiu pats sia problema bet kol kas vazineju. Pasireiskia musimu i piekinius ratus atleidus lengvai gaziuka kazkur nuo 80kmh pradedant. Butent kazkokiu momentu kuomet ratu ir variklio sukimosi greitis sutampa ir ta jungtis kazkur atsilaisvina. Pasireiskia ne visada, bet kai jau pradeda must tai atrodo dantys isbyres Siap pats B modelis bent jau man toks labai kontrastiskas: yra dalyku kurie labai dziugina ir yra dalyku kuriai ziauriai uzknisa Is dziuginanciu: - sedi aukstai, geras matomumas - kaip tokiam kibirui, ganetinai daug vietos gale ir bagazineje. - vairo stiprintuvas paverge nuo pat pradziu (bet gal dalinai tai yra nuopelnas to kad sedi labai arti priekiniu ratu....). Na kazkaip labai gerai/greitai/lengvai susisuka ratai. - veidrodeliu sildymo mygtuko nera, bet sildosi kada to labiausiai reikia. Nezinau kaip ten padaryta, bet kai jie buna aprasoje/apsale tai pradeda nutirpineti.... tikiuosi jie neveikia pastoviai man to nezinant - daug funkciju sukista i centrini kompa (net baziniam modelyje), tokios kaip dienos sviesos, palydincios sviesos, duru uzrakinimas ir pan. - langu apiplovimo skyscio bakelio dangtelis tokio dydzio kad trilitris stiklainis telpa. Dabar jau neislaistau langu skyscio pro sali pildamas vakare tamsoje.... - zemai lenkiuosi MB kuris idejo priekyje mygtuka leidzianti valdyti galiniu keleiviu apsvietima lubose (dabar as kontroliuoju apsvietima o ne mano vaikai . bet cia as jau visai i smulkmenas nukritau... Is uzknisanciu: - kaip 2.0 litru CDI variklis atiduoda tik 80kW. Pridekim tai kad jo mase salyginai maza, tai dar labiau nuvilia. Sakyciau deforsavo kad kuro sanaudos butu geros....deja deja, saliaros valgo tiek pat kaip mano pagrindinis auto su 2.2 CDI 110kW. Tikejausi geresnes traukos. - priekine prosvaisa ziauriai maza. Ten dar tokios plasmases po visa auto apacia yra, kurios ties karteriu yra labai zemai (nes pats karteris zemai)... tai karta i menesi vis trinkteliu i koki islindusi sulini (kuris beje islindes buna visai normos ribose, su bet kokiu auto net negalvoji apie tai). jau baigiu iprast, bet vis tiek uzknisa. - vaziuokles eiga maza, bet cia tokiam kibiriukui kurio svorio centras aukstai kitaip ir negali buti nes kitaip apsivers jis. Prie sito prideju trumpa atstuma tarp vaziuokles asiu, gaunasi toks banguojantis vaziavimas nelygiu keliu. - negalima reguliuoti automatinio valytuvu jautrumo (na tas kur nuo lietaus daviklio suveikineja). Niu pas mane jis taip ziauriai nepataiko ir ner kaip jo patiunint o ijungus pirma intervalini rezima tai drozia per tankiai.... niu nei sis nei tas vienzo. - varikliukas barska ant laisvu. bet gal cia mano CDI problemos - ziauriai trumpa 1 pavara - ir dar negaliu ipilti daugiau kaip puse bako kuro - ipilu 20-25 ltr ir verciasi viskas lauk. Pabrowsinau, tai ten buna kad sugenda toks nuorinimo voztuvas (cannister vent valve), bet pagal visus dokus ten kur jis turi buti - pas mane jo nera ten realybej. Ir nepanasu kad jis buvo isluptas, net visos zarnos originalios ten vis dar. taip ir vazineju. Te nesupyksta ant manes MB gerbejai, bet jei zmogus ziuri i B klase, tai yra jam reikia golfo klases automobiliuko kasdieniniam zulinimui (arba kaip backup auto) be dideliu pretenziju i komforta ir navarotus (5% maksimalios komplektacijos B'eskiu atmetam nes jos LT nepasiekia, o like 95% bus is serijos "bazinis+kondicionierius" daugumoj atveju). <...> Jei autoriui reikia "tik Mersedeso ir nieko kito" tada tai kitas atvejis zinoma ir toliau neskaitom ka parasysiu zemiau Taigi B klase gimimo 2006-2007 kainuos apie 22-30 kLT. Butina pamineti kad pasirinkimas bus LABAI menkas siai dienai, kas yra LABAI (!) svarbu zmogui ieskanciam auto. Bukim praktiski ir istrinkim zodi "Mersedesas" is paieskos kriteriju. Paziurim ka turim rinkoj siai dienai uz 22-30kLT is golfo klases: 2008-2011 metu koks nors XXX Focus arba YYY Astra arba dar kazkas su: - panasia rida, tgi nusidevejimas panasus - su panasia komplektacija - tiketina naujos kartos auto, o tai reiskia nauji techniniai sprendimai (istaisyti bug'ai), saugumas ir pan.... - 2x-3x didesnis pasirinkimas - ne toks kaprizingas aptarnavimas (nors cia gal pasekme siu auto nepopuliarumas in LT) - kita kainu kategorija nauju ir devetu detaliu - auto kurio kategorijoje gamintojas slifuoja jau 10-20 metu (B'eske atsirado 2005 ir pagaminta ant A bazes (kuri beje nera labai patikima) kas gali buti pliusas arba minusas priklausomai nuo poziurio Tai va negerai as cia prasiau kaip B'eskes savininkas bet tokia yra realybe. Arba tau reikia tiesiog auto arba tau reikia MB "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message news:lhmldg$6os$2@trimpas.omnitel.net... > galvoju apie 2011 b180 dyzeli "automata" (itariu variatorius? ar buvo > ir normalus?). kodel? ilgai aiskint, bet taip reikia :) > > pareziumuokite prasau. > > is anksto dekoju. > > pasisakantys ne i tema ir kedas - eikit nx is posto. get your own flame > with blackjack and hookers. > begin 666 smile.png MB5!.1PT*&@H````-24A$4@```!,````3" 8```!R4#;,````!'-"250(" @( M? ADB ````EP2%ES```+$@``"Q(!TMU^_ ```"!T15AT4V]F='=A<F4`36%C M<F]M961I82!&:7)E=V]R:W,@35B[D2HD````%G1%6'1#<F5A=&EO;B!4:6UE M`#$R+S Y+S T/XU]1 ```PU)1$%4>)RME-]K6V48QS_O>\[I6=)DMH5HW*BM MU!3<&O?#U%ZY(6X713=Z-8NH#)T@`_%"O!"'(O@'^.-"$<2I"%.*&U-I![O0 M>26-<RX1M.FD6=VT<S9M3LQ)SH_W]2(NIUM<;_2!]^;E>3X\O[Z/^/5*E?_+ MS'_[K-<JNESZCKGS7U.>RU-=66)CSVT,#.<8OF<W`YE[B2=ZQ8UQ8FUF8>CK MRPM%/O_H56)JENP6B\%^D\V;#,KE@(4%G\)//OZ&,?8]_@J;!D<P#$MTP *_ MJ7_,G^*S=Y_FB<D$H[D-2%,@A$!KC0HT@:=HU@)F\PVFIIL<>/9#[M[Y8!O8 MAOW\PU?Z^#N3O/A\#ZFTA30E4D8E* 7*5WANB+OJ\_MBD]<_:/#4D1GNR.P4 M`!+ 6?U#'W_O!9YY,DDJ;6%V20Q3(&3T#%-@VI*NN(&=,$FE+?;M-CEQ]"5J MU3]U&U8JG&$P_1M#=]D8ID3(5AOV[%^^KL%[)RH8IL2R)5;,8/M6BV[O+*7" M&=JPXNPT8SD;:0B$9%T3$J0I,4R)84FV903%V>D(=G'^+'<.F @)0G1,_ :: M0(@65$C![2G)XH7O(UC=J9#H%F@%6NMVW.F3?==Q3I_L`ZW1FI:OTL2Z-/7: M2@2+)WM970E1H4:K]1/3"E2@" -%Z"MJ-4T\T1/!^H=V,#_O$S1#PD!U-#X" M:<) \?!C#KX;XKDAEZXH^H=V1+#LZ#CY<Q[-6LMA^M-;V+-_&:VNE10M[?B! M58Z]:=-P`KQZ2.$7S<CH./"/-C/97<Q\DF:^=)6AC(T*-%]\O)&]$Y6.[(Z] M8>.N^+A5G^)<0".>(Y/=U9K-6@5,O?4(AQ^U2:4MK)C1WKEKY?EN2,,)<*L^ M5Y<"WC\%AUZ.%-"AS:FW#S'Q@,FV+19&ET1*@5*:T&M)R:N'%.<"9O*"R>=N MHDV(KL:)HT>(N7FV#PLVWRJ)VQK'T2PN*<Y?T'C)^Y@X^-K-K\9:^\M9UJ7B M-Q2^_9)R*4_=J1!/]C*0R9$=>XC,R/UT)_O6OV?_U?X&26IY8TA$:OH````` (245.1*Y"8((` ` end begin 666 sad.png MB5!.1PT*&@H````-24A$4@```!0````4" 8```"-B1T-````!'-"250(" @( M? ADB ````EP2%ES```*\ ``"O !0JPTF ```"!T15AT4V]F='=A<F4`36%C M<F]M961I82!&:7)E=V]R:W,@35B[D2HD```#74E$051XG*V476Q4113'?W-W MM^RV#3;5HFUEMTTI%.NV"=2Z1BN)6QI""B:MQD1]\<%$$".)CT9?C$^:B$9Y M)2;&&E,)#4W3P(H?&)6&HM(292V4[6X+!6T#I=V/>V>.#\ON91%BC)YDDLF9 M.;\Y<^;,7XD(_Z=Y;^?,9=,R,WV&4S^,,''R2V83OP%0'VHAW!%ETR/;"3:V M4K8JH&Z-5;=FN'!E5D8/[F?LR/ML>70U+<T!@G5EB#8D$AG.QC-\>VJ9SIY7 MV=:WF^J:>G5'X(6IT_+AVR_0&DKQ=/\]^/T6RI-?$RV(8W!6#"N+-E^,+!)? M;&3/ZP=H6-?F0D4$$6$N&9==_4$9&V@0.]XJ^D)8HAU5(K/M(JEV,<FVHB_] MTP:Y=JQ1OGZG1G;U!V4N&9<"QP+(9I9EZ--WV=;EL*FC`H_?0\]326)#(4! M"<H"RP-'!]?2^^(\WM5EM#]8P>--2QS^[#URV;0`>6#BW 3Q\0%ZHE4HG\76 MOAEB0\$\3+@Q!!0H"XY\7L^.E^;Q5EA$-P>8_.9C$N<F* )/?G>8+9%*O*L4 MRJ.('0J"0/>3,S>@4H1V]R51%HQ^4HOEL_#X/42:?8Q_/^P")\:/T;8Q@%*@ M"BD5'DND% K%?<K*9[RQSL?D^%<N<'[N/#75WF*L.\&]<LDAN'/@K@!<OI0` M;FILXV@P'L2 LO)=$#M87Q*("+'!.C &,2"V!FU*^M@"6%/;P!^7;8QM$&W ME-:M. ",8!S!9#4Z!T[:L'#-4'-?T 6&.Z+\?":#7M'H+(ACP)C2.HJ $40+ M)FO0&8U>L=$KFK,IF_#F)]PK/_383O:_^0'13G^^V)5>+)^BY]F+W,Z&/[J; MW'6-O:3)7=><F-'LV;W=!8::PK0\_!RQXX-T=U4B1MCQR@*C!]:@K'R68L#8 M@DYK>E_^DX'7`MB+-L=_S?% U_.$FL+Y#BC\Y8NIW^6MO=T\$TG3UN+'5VYA ME5DH"Q>8,]A+#LZRQK[J,'D^QZ'I*M[8%Z/V_F95`@17'-:53[$S4HZ_PD)Y M\B\N6M 9@\X8TE<=1G[),JTV_$T<[BA?/P[O(]+D9?V]7NJJ+40+J2N:J4N: M$RE-I'?O/\M7P6X6V--C1YE+Q@&H6[N>MLZM_TY@_ZO]!>80V]JG\UJ0```` )`$E%3D2N0F"" ` end