Na jei tau patinka pasaku klausyt tai ok. Bet tai kas ten surashyta, tai ir liks sapalionem. "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message news:lhs2o6$3jp$1@trimpas.omnitel.net... > nu tai to as is jo ir tikiuosi - tas apie mersus bent is forumu gerai info > surenka > > On 2014-04-06 13:18:50 +0000, Igaliotinis said: > >> dekui ? man paskaiciuos tas sapaliones atrodo, kad jis tame merse net >> nesedejes,o viska nurashe is www. >> >> "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message >> news:lhn2ga$dt6$1@trimpas.omnitel.net... >>> dekui. >>> >>> On 2014-04-04 19:46:14 +0000, esquires said: >>> >>>> yep, variantorius. su mano vaziavimo stiliumi jis pavojingas gyvybei - >>>> per didelis lagas. bet teko girdeti, o ypac skaityti labai geru >>>> atsiliepimu. is ivairiu pozymiu galima nuspeti, kad autoriai vairuoja >>>> juntamai kitaip, negu as, todel gal ir tavo vairuotojui (-ai) tikis, >>>> paprasciausiai reikia "prisimatuoti". objektyvioji reikalo puse: nors >>>> atsiliepimai apie sitos dezes (722.8) patikimuma labai geri, vistik >>>> variatoriaus kaip mazgo resursas neblizgantis bet kokios markes ir >>>> mercedes kazin ar isimtis. pliusas, kad mercedes turi pardavime bet >>>> kuri jos varzteli atskirai, nereikia pirkti puses dezes viename bloke, >>>> tik klausimas ar to reikia, kai darbai gali kainuoti kaip sveika deze. >>>> >>>> kuo b klase gera: >>>> 1. saugumas >>>> 2. erdves panaudojimas labai geras >>>> 3. auksta sedesena (automobilis vistik urban / suburban) >>>> 4. ergonomika "firminis" mercedes ypatumas, nera tokio reiskinio, kaip >>>> debiliskoje vietoje patalpintas mygtukas >>>> 5. surinkimas ir medziagos geriausias segmente (bet nebutinai >>>> geriausias uz ta kaina) >>>> 6. veidrodziai normalus :) >>>> 7. opcijos - tikriausiai tokio pasirinkimo nera jokiame kitame to >>>> laikmecio subkompakte (zinoma, perkant naudota yra loterijos elementas, >>>> ka rasi, bet visgi). >>>> >>>> minusai: >>>> 1. vistik yra firminiu nesklandumu (). >>>> 2. nemegsta remontininkai, nors mokantiems skaityti problemu kilti >>>> neturetu, masina vistik gana paprasta. jei ne kapitalinis, tai variklio >>>> isimineti tikrai nereikia :) >>>> 3. nors ratai kampuose, man per daug sokineja ant nelygaus kelio. velgi >>>> reikia "prisimatuoti", gal tam, kas vairuos, uzteks. >>>> 4. pakaba siek tiek triuksminga, bet santykis tarp komfortiskumo ir >>>> standumo man pasirode priimtinas. ne 123 mersas, aisku :) bet juk ir >>>> metai ne 1975, kad tokius gerus automobilius gamintu :) >>>> 5. apzvalga link 11 ir 1 valandos siaip sau, tas pats visame tarpe tarp >>>> 5 ir 7. >>>> 6. galine sedyne gana plokscia. >>>> 7. priekyje aukscio man siek tiek pritruko, plastikines variklio >>>> apsaugos gana zemai pakabintos. >>>> 8. antikorozinis padengimas butu labai pageidautinas. >>>> 9. del 2 punkto ir stereotipu gali nukenteti likvidumas po N metu. >>>> >>>> keletas neutraliu pastebejimu: >>>> 1. buna nusivylimu, nes kazkodel pirkejas pagal nutylejima tikisi rasti >>>> b klaseje e- bent jau c klases vaziavimo pojucius. zinoma, to tikrai >>>> nera. >>>> 2. dezei netinka "labai geras vokiskas" atf, reikia tokio, koki >>>> stutgarte prirase. su niekuo nesimaiso ir niekuo nepakeiciamas (bet >>>> gamina Fuchs ir Shell, kas sako, kad galima pirkti ne tik silberyje uz >>>> "firmines" kainas). >>>> 3. atf'a keisti kas 60'000 km, kad ir ka sakytu 'egzepertai' (net jei >>>> jie dirba silberyje). >>>> 4. tas pats, jei motoras su dpf - geriau jau naudoti ne tai, ka "labai >>>> gero" turi parduotuve, o tai, kas irasyta cia: >>>> http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=1&blatt=229.31&content_action=show&mark=229.31&suchbegriff=229.31 , >>>> http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=1&blatt=229.51&content_action=show&mark=229.51&suchbegriff=229.51 >>>> ir >>>> http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=0&blatt=229.52&content_action=show&mark=229.52&suchbegriff=229.52 >>>> (sarasas platus, problemu kilti neturetu) >>>> 5. buvo atsaukimas del motoru gedimo, visokie kodekai klyke is laimes. >>>> bet kadangi jie skaityti nemoka, tai nepastebejo, kad motorai valytuvu. >>>> aktualu 2005/05-2006/05 pagamintiems egzemplioriams. >>>> >>>> >>>> o cia nelabai patenkinto naudotojo atsiliepimai (nors mano poziuriu >>>> lyginti su astra kaip tai nesigauna): >>>> >>>> Labas, >>>> >>>> eksploatuoju B180 CDI jau koki pusmeti. 2007 gimimo. >>>> Pradziai siulau paziuret: >>>> - rudziu pedsakus priekiniu dureliu apacioje. Cia yra zinoma problema >>>> situ modeliu, lyg ir isgydyta kazkur nuo 2007 metu. >>>> - priekiniai pusasiai. Cia kaip kazkas sake - tai yra detale kuri yra >>>> problemine todel ziauriai deficitine ir dingsta pati pirma is ardomu >>>> automobiliu. Turiu pats sia problema bet kol kas vazineju. Pasireiskia >>>> musimu i piekinius ratus atleidus lengvai gaziuka kazkur nuo 80kmh >>>> pradedant. Butent kazkokiu momentu kuomet ratu ir variklio sukimosi >>>> greitis sutampa ir ta jungtis kazkur atsilaisvina. Pasireiskia ne >>>> visada, bet kai jau pradeda must tai atrodo dantys isbyres >>>> >>>> Siap pats B modelis bent jau man toks labai kontrastiskas: yra dalyku >>>> kurie labai dziugina ir yra dalyku kuriai ziauriai uzknisa >>>> Is dziuginanciu: >>>> - sedi aukstai, geras matomumas >>>> - kaip tokiam kibirui, ganetinai daug vietos gale ir bagazineje. >>>> - vairo stiprintuvas paverge nuo pat pradziu (bet gal dalinai tai yra >>>> nuopelnas to kad sedi labai arti priekiniu ratu....). Na kazkaip labai >>>> gerai/greitai/lengvai susisuka ratai. >>>> - veidrodeliu sildymo mygtuko nera, bet sildosi kada to labiausiai >>>> reikia. Nezinau kaip ten padaryta, bet kai jie buna aprasoje/apsale tai >>>> pradeda nutirpineti.... tikiuosi jie neveikia pastoviai man to nezinant >>>> - daug funkciju sukista i centrini kompa (net baziniam modelyje), >>>> tokios kaip dienos sviesos, palydincios sviesos, duru uzrakinimas ir >>>> pan. >>>> - langu apiplovimo skyscio bakelio dangtelis tokio dydzio kad trilitris >>>> stiklainis telpa. Dabar jau neislaistau langu skyscio pro sali pildamas >>>> vakare tamsoje.... >>>> - zemai lenkiuosi MB kuris idejo priekyje mygtuka leidzianti valdyti >>>> galiniu keleiviu apsvietima lubose (dabar as kontroliuoju apsvietima o >>>> ne mano vaikai . bet cia as jau visai i smulkmenas nukritau... >>>> >>>> Is uzknisanciu: >>>> - kaip 2.0 litru CDI variklis atiduoda tik 80kW. Pridekim tai kad jo >>>> mase salyginai maza, tai dar labiau nuvilia. Sakyciau deforsavo kad >>>> kuro sanaudos butu geros....deja deja, saliaros valgo tiek pat kaip >>>> mano pagrindinis auto su 2.2 CDI 110kW. Tikejausi geresnes traukos. >>>> - priekine prosvaisa ziauriai maza. Ten dar tokios plasmases po visa >>>> auto apacia yra, kurios ties karteriu yra labai zemai (nes pats >>>> karteris zemai)... tai karta i menesi vis trinkteliu i koki islindusi >>>> sulini (kuris beje islindes buna visai normos ribose, su bet kokiu auto >>>> net negalvoji apie tai). jau baigiu iprast, bet vis tiek uzknisa. >>>> - vaziuokles eiga maza, bet cia tokiam kibiriukui kurio svorio centras >>>> aukstai kitaip ir negali buti nes kitaip apsivers jis. Prie sito >>>> prideju trumpa atstuma tarp vaziuokles asiu, gaunasi toks banguojantis >>>> vaziavimas nelygiu keliu. >>>> - negalima reguliuoti automatinio valytuvu jautrumo (na tas kur nuo >>>> lietaus daviklio suveikineja). Niu pas mane jis taip ziauriai nepataiko >>>> ir ner kaip jo patiunint o ijungus pirma intervalini rezima tai drozia >>>> per tankiai.... niu nei sis nei tas vienzo. >>>> - varikliukas barska ant laisvu. bet gal cia mano CDI problemos >>>> - ziauriai trumpa 1 pavara >>>> - ir dar negaliu ipilti daugiau kaip puse bako kuro - ipilu 20-25 ltr >>>> ir verciasi viskas lauk. Pabrowsinau, tai ten buna kad sugenda toks >>>> nuorinimo voztuvas (cannister vent valve), bet pagal visus dokus ten >>>> kur jis turi buti - pas mane jo nera ten realybej. Ir nepanasu kad jis >>>> buvo isluptas, net visos zarnos originalios ten vis dar. taip ir >>>> vazineju. >>>> >>>> Te nesupyksta ant manes MB gerbejai, bet jei zmogus ziuri i B klase, >>>> tai yra jam reikia golfo klases automobiliuko kasdieniniam zulinimui >>>> (arba kaip backup auto) be dideliu pretenziju i komforta ir navarotus >>>> (5% maksimalios komplektacijos B'eskiu atmetam nes jos LT nepasiekia, o >>>> like 95% bus is serijos "bazinis+kondicionierius" daugumoj atveju). >>>> >>>> <...> >>>> >>>> Jei autoriui reikia "tik Mersedeso ir nieko kito" tada tai kitas >>>> atvejis zinoma ir toliau neskaitom ka parasysiu zemiau >>>> >>>> Taigi B klase gimimo 2006-2007 kainuos apie 22-30 kLT. >>>> Butina pamineti kad pasirinkimas bus LABAI menkas siai dienai, kas yra >>>> LABAI (!) svarbu zmogui ieskanciam auto. >>>> >>>> Bukim praktiski ir istrinkim zodi "Mersedesas" is paieskos kriteriju. >>>> Paziurim ka turim rinkoj siai dienai uz 22-30kLT is golfo klases: >>>> >>>> 2008-2011 metu koks nors XXX Focus arba YYY Astra arba dar kazkas su: >>>> - panasia rida, tgi nusidevejimas panasus >>>> - su panasia komplektacija >>>> - tiketina naujos kartos auto, o tai reiskia nauji techniniai >>>> sprendimai (istaisyti bug'ai), saugumas ir pan.... >>>> - 2x-3x didesnis pasirinkimas >>>> - ne toks kaprizingas aptarnavimas (nors cia gal pasekme siu auto >>>> nepopuliarumas in LT) >>>> - kita kainu kategorija nauju ir devetu detaliu >>>> - auto kurio kategorijoje gamintojas slifuoja jau 10-20 metu (B'eske >>>> atsirado 2005 ir pagaminta ant A bazes (kuri beje nera labai patikima) >>>> kas gali buti pliusas arba minusas priklausomai nuo poziurio >>>> >>>> Tai va negerai as cia prasiau kaip B'eskes savininkas bet tokia yra >>>> realybe. Arba tau reikia tiesiog auto arba tau reikia MB >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message >>>> news:lhmldg$6os$2@trimpas.omnitel.net... >>>>> galvoju apie 2011 b180 dyzeli "automata" (itariu variatorius? ar buvo >>>>> ir normalus?). kodel? ilgai aiskint, bet taip reikia :) >>>>> >>>>> pareziumuokite prasau. >>>>> >>>>> is anksto dekoju. >>>>> >>>>> pasisakantys ne i tema ir kedas - eikit nx is posto. get your own >>>>> flame >>>>> with blackjack and hookers. >>>>> >>>> >>>> >>>> <image> >>>> <image> > >