Tema: Re: mekigi - b klase kaip?
Autorius: Igaliotinis
Data: 2014-04-06 16:18:51
dekui ? man paskaiciuos tas sapaliones atrodo, kad jis tame merse net 
nesedejes,o viska nurashe is www.

"zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message 
news:lhn2ga$dt6$1@trimpas.omnitel.net...
> dekui.
>
> On 2014-04-04 19:46:14 +0000, esquires said:
>
>> yep, variantorius. su mano vaziavimo stiliumi jis pavojingas gyvybei - 
>> per didelis lagas. bet teko girdeti, o ypac skaityti labai geru 
>> atsiliepimu. is ivairiu pozymiu galima nuspeti, kad autoriai vairuoja 
>> juntamai kitaip, negu as, todel gal ir tavo vairuotojui (-ai) tikis, 
>> paprasciausiai reikia "prisimatuoti". objektyvioji reikalo puse: nors 
>> atsiliepimai apie sitos dezes (722.8) patikimuma labai geri, vistik 
>> variatoriaus kaip mazgo resursas neblizgantis bet kokios markes ir 
>> mercedes kazin ar isimtis. pliusas, kad mercedes turi pardavime bet kuri 
>> jos varzteli atskirai, nereikia pirkti puses dezes viename bloke, tik 
>> klausimas ar to reikia, kai darbai gali kainuoti kaip sveika deze.
>>
>> kuo b klase gera:
>> 1. saugumas
>> 2. erdves panaudojimas labai geras
>> 3. auksta sedesena (automobilis vistik urban / suburban)
>> 4. ergonomika "firminis" mercedes ypatumas, nera tokio reiskinio, kaip 
>> debiliskoje vietoje patalpintas mygtukas
>> 5. surinkimas ir medziagos geriausias segmente (bet nebutinai geriausias 
>> uz ta kaina)
>> 6. veidrodziai normalus :)
>> 7. opcijos - tikriausiai tokio pasirinkimo nera jokiame kitame to 
>> laikmecio subkompakte (zinoma, perkant naudota yra loterijos elementas, 
>> ka rasi, bet visgi).
>>
>> minusai:
>> 1. vistik yra firminiu nesklandumu ().
>> 2. nemegsta remontininkai, nors mokantiems skaityti problemu kilti 
>> neturetu, masina vistik gana paprasta. jei ne kapitalinis, tai variklio 
>> isimineti tikrai nereikia :)
>> 3. nors ratai kampuose, man per daug sokineja ant nelygaus kelio. velgi 
>> reikia "prisimatuoti", gal tam, kas vairuos, uzteks.
>> 4. pakaba siek tiek triuksminga, bet santykis tarp komfortiskumo ir 
>> standumo man pasirode priimtinas. ne 123 mersas, aisku :) bet juk ir 
>> metai ne 1975, kad tokius gerus automobilius gamintu :)
>> 5. apzvalga link 11 ir 1 valandos siaip sau, tas pats visame tarpe tarp 5 
>> ir 7.
>> 6. galine sedyne gana plokscia.
>> 7. priekyje aukscio man siek tiek pritruko, plastikines variklio apsaugos 
>> gana zemai pakabintos.
>> 8. antikorozinis padengimas butu labai pageidautinas.
>> 9. del 2 punkto ir stereotipu gali nukenteti likvidumas po N metu.
>>
>> keletas neutraliu pastebejimu:
>> 1. buna nusivylimu, nes kazkodel pirkejas pagal nutylejima tikisi rasti b 
>> klaseje e- bent jau c klases vaziavimo pojucius. zinoma, to tikrai nera.
>> 2. dezei netinka "labai geras vokiskas" atf, reikia tokio, koki stutgarte 
>> prirase. su niekuo nesimaiso ir niekuo nepakeiciamas (bet gamina Fuchs ir 
>> Shell, kas sako, kad galima pirkti ne tik silberyje uz "firmines" 
>> kainas).
>> 3. atf'a keisti kas 60'000 km, kad ir ka sakytu 'egzepertai' (net jei jie 
>> dirba silberyje).
>> 4. tas pats, jei motoras su dpf - geriau jau naudoti ne tai, ka "labai 
>> gero" turi parduotuve, o tai, kas irasyta cia: 
>> http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=1&blatt=229.31&content_action=show&mark=229.31&suchbegriff=229.31 , 
>> http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=1&blatt=229.51&content_action=show&mark=229.51&suchbegriff=229.51 
>> ir 
>> http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=0&blatt=229.52&content_action=show&mark=229.52&suchbegriff=229.52 
>> (sarasas platus, problemu kilti neturetu)
>> 5. buvo atsaukimas del motoru gedimo, visokie kodekai klyke is laimes. 
>> bet kadangi jie skaityti nemoka, tai nepastebejo, kad motorai valytuvu. 
>> aktualu 2005/05-2006/05 pagamintiems egzemplioriams.
>>
>>
>> o cia nelabai patenkinto naudotojo atsiliepimai (nors mano poziuriu 
>> lyginti su astra kaip tai nesigauna):
>>
>> Labas,
>>
>> eksploatuoju B180 CDI jau koki pusmeti. 2007 gimimo.
>> Pradziai siulau paziuret:
>> - rudziu pedsakus priekiniu dureliu apacioje. Cia yra zinoma problema 
>> situ modeliu, lyg ir isgydyta kazkur nuo 2007 metu.
>> - priekiniai pusasiai. Cia kaip kazkas sake - tai yra detale kuri yra 
>> problemine todel ziauriai deficitine ir dingsta pati pirma is ardomu 
>> automobiliu. Turiu pats sia problema bet kol kas vazineju. Pasireiskia 
>> musimu i piekinius ratus atleidus lengvai gaziuka kazkur nuo 80kmh 
>> pradedant. Butent kazkokiu momentu kuomet ratu ir variklio sukimosi 
>> greitis sutampa ir ta jungtis kazkur atsilaisvina. Pasireiskia ne visada, 
>> bet kai jau pradeda must tai atrodo dantys isbyres
>>
>> Siap pats B modelis bent jau man toks labai kontrastiskas: yra dalyku 
>> kurie labai dziugina ir yra dalyku kuriai ziauriai uzknisa
>> Is dziuginanciu:
>> - sedi aukstai, geras matomumas
>> - kaip tokiam kibirui, ganetinai daug vietos gale ir bagazineje.
>> - vairo stiprintuvas paverge nuo pat pradziu (bet gal dalinai tai yra 
>> nuopelnas to kad sedi labai arti priekiniu ratu....). Na kazkaip labai 
>> gerai/greitai/lengvai susisuka ratai.
>> - veidrodeliu sildymo mygtuko nera, bet sildosi kada to labiausiai 
>> reikia. Nezinau kaip ten padaryta, bet kai jie buna aprasoje/apsale tai 
>> pradeda nutirpineti.... tikiuosi jie neveikia pastoviai man to nezinant
>> - daug funkciju sukista i centrini kompa (net baziniam modelyje), tokios 
>> kaip dienos sviesos, palydincios sviesos, duru uzrakinimas ir pan.
>> - langu apiplovimo skyscio bakelio dangtelis tokio dydzio kad trilitris 
>> stiklainis telpa. Dabar jau neislaistau langu skyscio pro sali pildamas 
>> vakare tamsoje....
>> - zemai lenkiuosi MB kuris idejo priekyje mygtuka leidzianti valdyti 
>> galiniu keleiviu apsvietima lubose (dabar as kontroliuoju apsvietima o ne 
>> mano vaikai . bet cia as jau visai i smulkmenas nukritau...
>>
>> Is uzknisanciu:
>> - kaip 2.0 litru CDI variklis atiduoda tik 80kW. Pridekim tai kad jo mase 
>> salyginai maza, tai dar labiau nuvilia. Sakyciau deforsavo kad kuro 
>> sanaudos butu geros....deja deja, saliaros valgo tiek pat kaip mano 
>> pagrindinis auto su 2.2 CDI 110kW. Tikejausi geresnes traukos.
>> - priekine prosvaisa ziauriai maza. Ten dar tokios plasmases po visa auto 
>> apacia yra, kurios ties karteriu yra labai zemai (nes pats karteris 
>> zemai)... tai karta i menesi vis trinkteliu i koki islindusi sulini 
>> (kuris beje islindes buna visai normos ribose, su bet kokiu auto net 
>> negalvoji apie tai). jau baigiu iprast, bet vis tiek uzknisa.
>> - vaziuokles eiga maza, bet cia tokiam kibiriukui kurio svorio centras 
>> aukstai kitaip ir negali buti nes kitaip apsivers jis. Prie sito prideju 
>> trumpa atstuma tarp vaziuokles asiu, gaunasi toks banguojantis vaziavimas 
>> nelygiu keliu.
>> - negalima reguliuoti automatinio valytuvu jautrumo (na tas kur nuo 
>> lietaus daviklio suveikineja). Niu pas mane jis taip ziauriai nepataiko 
>> ir ner kaip jo patiunint  o ijungus pirma intervalini rezima tai drozia 
>> per tankiai.... niu nei sis nei tas vienzo.
>> - varikliukas barska ant laisvu. bet gal cia mano CDI problemos
>> - ziauriai trumpa 1 pavara
>> - ir dar negaliu ipilti daugiau kaip puse bako kuro - ipilu 20-25 ltr ir 
>> verciasi viskas lauk. Pabrowsinau, tai ten buna kad sugenda toks 
>> nuorinimo voztuvas (cannister vent valve), bet pagal visus dokus ten kur 
>> jis turi buti - pas mane jo nera ten realybej. Ir nepanasu kad jis buvo 
>> isluptas, net visos zarnos originalios ten vis dar. taip ir vazineju.
>>
>> Te nesupyksta ant manes MB gerbejai, bet jei zmogus ziuri i B klase, tai 
>> yra jam reikia golfo klases automobiliuko kasdieniniam zulinimui (arba 
>> kaip backup auto) be dideliu pretenziju i komforta ir navarotus (5% 
>> maksimalios komplektacijos B'eskiu atmetam nes jos LT nepasiekia, o like 
>> 95% bus is serijos "bazinis+kondicionierius" daugumoj atveju).
>>
>> <...>
>>
>> Jei autoriui reikia "tik Mersedeso ir nieko kito" tada tai kitas atvejis 
>> zinoma ir toliau neskaitom ka parasysiu zemiau
>>
>> Taigi B klase gimimo 2006-2007 kainuos apie 22-30 kLT.
>> Butina pamineti kad pasirinkimas bus LABAI menkas siai dienai, kas yra 
>> LABAI (!) svarbu zmogui ieskanciam auto.
>>
>> Bukim praktiski ir istrinkim zodi "Mersedesas" is paieskos kriteriju. 
>> Paziurim ka turim rinkoj siai dienai uz 22-30kLT is golfo klases:
>>
>> 2008-2011 metu koks nors XXX Focus arba YYY Astra arba dar kazkas su:
>> - panasia rida, tgi nusidevejimas panasus
>> - su panasia komplektacija
>> - tiketina naujos kartos auto, o tai reiskia nauji techniniai sprendimai 
>> (istaisyti bug'ai), saugumas ir pan....
>> - 2x-3x didesnis pasirinkimas
>> - ne toks kaprizingas aptarnavimas (nors cia gal pasekme siu auto 
>> nepopuliarumas in LT)
>> - kita kainu kategorija nauju ir devetu detaliu
>> - auto kurio kategorijoje gamintojas slifuoja jau 10-20 metu (B'eske 
>> atsirado 2005 ir pagaminta ant A bazes (kuri beje nera labai patikima) 
>> kas gali buti pliusas arba minusas priklausomai nuo poziurio
>>
>> Tai va negerai as cia prasiau kaip B'eskes savininkas bet tokia yra 
>> realybe. Arba tau reikia tiesiog auto arba tau reikia MB
>>
>>
>>
>>
>>
>> "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message 
>> news:lhmldg$6os$2@trimpas.omnitel.net...
>>> galvoju apie 2011 b180 dyzeli "automata" (itariu variatorius? ar buvo
>>> ir normalus?). kodel? ilgai aiskint, bet taip reikia :)
>>>
>>> pareziumuokite prasau.
>>>
>>> is anksto dekoju.
>>>
>>> pasisakantys ne i tema ir kedas - eikit nx is posto. get your own flame
>>> with blackjack and hookers.
>>>
>>
>>
>> <image>
>> <image>
>
>