dekui ? man paskaiciuos tas sapaliones atrodo, kad jis tame merse net nesedejes,o viska nurashe is www. "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message news:lhn2ga$dt6$1@trimpas.omnitel.net... > dekui. > > On 2014-04-04 19:46:14 +0000, esquires said: > >> yep, variantorius. su mano vaziavimo stiliumi jis pavojingas gyvybei - >> per didelis lagas. bet teko girdeti, o ypac skaityti labai geru >> atsiliepimu. is ivairiu pozymiu galima nuspeti, kad autoriai vairuoja >> juntamai kitaip, negu as, todel gal ir tavo vairuotojui (-ai) tikis, >> paprasciausiai reikia "prisimatuoti". objektyvioji reikalo puse: nors >> atsiliepimai apie sitos dezes (722.8) patikimuma labai geri, vistik >> variatoriaus kaip mazgo resursas neblizgantis bet kokios markes ir >> mercedes kazin ar isimtis. pliusas, kad mercedes turi pardavime bet kuri >> jos varzteli atskirai, nereikia pirkti puses dezes viename bloke, tik >> klausimas ar to reikia, kai darbai gali kainuoti kaip sveika deze. >> >> kuo b klase gera: >> 1. saugumas >> 2. erdves panaudojimas labai geras >> 3. auksta sedesena (automobilis vistik urban / suburban) >> 4. ergonomika "firminis" mercedes ypatumas, nera tokio reiskinio, kaip >> debiliskoje vietoje patalpintas mygtukas >> 5. surinkimas ir medziagos geriausias segmente (bet nebutinai geriausias >> uz ta kaina) >> 6. veidrodziai normalus :) >> 7. opcijos - tikriausiai tokio pasirinkimo nera jokiame kitame to >> laikmecio subkompakte (zinoma, perkant naudota yra loterijos elementas, >> ka rasi, bet visgi). >> >> minusai: >> 1. vistik yra firminiu nesklandumu (). >> 2. nemegsta remontininkai, nors mokantiems skaityti problemu kilti >> neturetu, masina vistik gana paprasta. jei ne kapitalinis, tai variklio >> isimineti tikrai nereikia :) >> 3. nors ratai kampuose, man per daug sokineja ant nelygaus kelio. velgi >> reikia "prisimatuoti", gal tam, kas vairuos, uzteks. >> 4. pakaba siek tiek triuksminga, bet santykis tarp komfortiskumo ir >> standumo man pasirode priimtinas. ne 123 mersas, aisku :) bet juk ir >> metai ne 1975, kad tokius gerus automobilius gamintu :) >> 5. apzvalga link 11 ir 1 valandos siaip sau, tas pats visame tarpe tarp 5 >> ir 7. >> 6. galine sedyne gana plokscia. >> 7. priekyje aukscio man siek tiek pritruko, plastikines variklio apsaugos >> gana zemai pakabintos. >> 8. antikorozinis padengimas butu labai pageidautinas. >> 9. del 2 punkto ir stereotipu gali nukenteti likvidumas po N metu. >> >> keletas neutraliu pastebejimu: >> 1. buna nusivylimu, nes kazkodel pirkejas pagal nutylejima tikisi rasti b >> klaseje e- bent jau c klases vaziavimo pojucius. zinoma, to tikrai nera. >> 2. dezei netinka "labai geras vokiskas" atf, reikia tokio, koki stutgarte >> prirase. su niekuo nesimaiso ir niekuo nepakeiciamas (bet gamina Fuchs ir >> Shell, kas sako, kad galima pirkti ne tik silberyje uz "firmines" >> kainas). >> 3. atf'a keisti kas 60'000 km, kad ir ka sakytu 'egzepertai' (net jei jie >> dirba silberyje). >> 4. tas pats, jei motoras su dpf - geriau jau naudoti ne tai, ka "labai >> gero" turi parduotuve, o tai, kas irasyta cia: >> http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=1&blatt=229.31&content_action=show&mark=229.31&suchbegriff=229.31 , >> http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=1&blatt=229.51&content_action=show&mark=229.51&suchbegriff=229.51 >> ir >> http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=0&blatt=229.52&content_action=show&mark=229.52&suchbegriff=229.52 >> (sarasas platus, problemu kilti neturetu) >> 5. buvo atsaukimas del motoru gedimo, visokie kodekai klyke is laimes. >> bet kadangi jie skaityti nemoka, tai nepastebejo, kad motorai valytuvu. >> aktualu 2005/05-2006/05 pagamintiems egzemplioriams. >> >> >> o cia nelabai patenkinto naudotojo atsiliepimai (nors mano poziuriu >> lyginti su astra kaip tai nesigauna): >> >> Labas, >> >> eksploatuoju B180 CDI jau koki pusmeti. 2007 gimimo. >> Pradziai siulau paziuret: >> - rudziu pedsakus priekiniu dureliu apacioje. Cia yra zinoma problema >> situ modeliu, lyg ir isgydyta kazkur nuo 2007 metu. >> - priekiniai pusasiai. Cia kaip kazkas sake - tai yra detale kuri yra >> problemine todel ziauriai deficitine ir dingsta pati pirma is ardomu >> automobiliu. Turiu pats sia problema bet kol kas vazineju. Pasireiskia >> musimu i piekinius ratus atleidus lengvai gaziuka kazkur nuo 80kmh >> pradedant. Butent kazkokiu momentu kuomet ratu ir variklio sukimosi >> greitis sutampa ir ta jungtis kazkur atsilaisvina. Pasireiskia ne visada, >> bet kai jau pradeda must tai atrodo dantys isbyres >> >> Siap pats B modelis bent jau man toks labai kontrastiskas: yra dalyku >> kurie labai dziugina ir yra dalyku kuriai ziauriai uzknisa >> Is dziuginanciu: >> - sedi aukstai, geras matomumas >> - kaip tokiam kibirui, ganetinai daug vietos gale ir bagazineje. >> - vairo stiprintuvas paverge nuo pat pradziu (bet gal dalinai tai yra >> nuopelnas to kad sedi labai arti priekiniu ratu....). Na kazkaip labai >> gerai/greitai/lengvai susisuka ratai. >> - veidrodeliu sildymo mygtuko nera, bet sildosi kada to labiausiai >> reikia. Nezinau kaip ten padaryta, bet kai jie buna aprasoje/apsale tai >> pradeda nutirpineti.... tikiuosi jie neveikia pastoviai man to nezinant >> - daug funkciju sukista i centrini kompa (net baziniam modelyje), tokios >> kaip dienos sviesos, palydincios sviesos, duru uzrakinimas ir pan. >> - langu apiplovimo skyscio bakelio dangtelis tokio dydzio kad trilitris >> stiklainis telpa. Dabar jau neislaistau langu skyscio pro sali pildamas >> vakare tamsoje.... >> - zemai lenkiuosi MB kuris idejo priekyje mygtuka leidzianti valdyti >> galiniu keleiviu apsvietima lubose (dabar as kontroliuoju apsvietima o ne >> mano vaikai . bet cia as jau visai i smulkmenas nukritau... >> >> Is uzknisanciu: >> - kaip 2.0 litru CDI variklis atiduoda tik 80kW. Pridekim tai kad jo mase >> salyginai maza, tai dar labiau nuvilia. Sakyciau deforsavo kad kuro >> sanaudos butu geros....deja deja, saliaros valgo tiek pat kaip mano >> pagrindinis auto su 2.2 CDI 110kW. Tikejausi geresnes traukos. >> - priekine prosvaisa ziauriai maza. Ten dar tokios plasmases po visa auto >> apacia yra, kurios ties karteriu yra labai zemai (nes pats karteris >> zemai)... tai karta i menesi vis trinkteliu i koki islindusi sulini >> (kuris beje islindes buna visai normos ribose, su bet kokiu auto net >> negalvoji apie tai). jau baigiu iprast, bet vis tiek uzknisa. >> - vaziuokles eiga maza, bet cia tokiam kibiriukui kurio svorio centras >> aukstai kitaip ir negali buti nes kitaip apsivers jis. Prie sito prideju >> trumpa atstuma tarp vaziuokles asiu, gaunasi toks banguojantis vaziavimas >> nelygiu keliu. >> - negalima reguliuoti automatinio valytuvu jautrumo (na tas kur nuo >> lietaus daviklio suveikineja). Niu pas mane jis taip ziauriai nepataiko >> ir ner kaip jo patiunint o ijungus pirma intervalini rezima tai drozia >> per tankiai.... niu nei sis nei tas vienzo. >> - varikliukas barska ant laisvu. bet gal cia mano CDI problemos >> - ziauriai trumpa 1 pavara >> - ir dar negaliu ipilti daugiau kaip puse bako kuro - ipilu 20-25 ltr ir >> verciasi viskas lauk. Pabrowsinau, tai ten buna kad sugenda toks >> nuorinimo voztuvas (cannister vent valve), bet pagal visus dokus ten kur >> jis turi buti - pas mane jo nera ten realybej. Ir nepanasu kad jis buvo >> isluptas, net visos zarnos originalios ten vis dar. taip ir vazineju. >> >> Te nesupyksta ant manes MB gerbejai, bet jei zmogus ziuri i B klase, tai >> yra jam reikia golfo klases automobiliuko kasdieniniam zulinimui (arba >> kaip backup auto) be dideliu pretenziju i komforta ir navarotus (5% >> maksimalios komplektacijos B'eskiu atmetam nes jos LT nepasiekia, o like >> 95% bus is serijos "bazinis+kondicionierius" daugumoj atveju). >> >> <...> >> >> Jei autoriui reikia "tik Mersedeso ir nieko kito" tada tai kitas atvejis >> zinoma ir toliau neskaitom ka parasysiu zemiau >> >> Taigi B klase gimimo 2006-2007 kainuos apie 22-30 kLT. >> Butina pamineti kad pasirinkimas bus LABAI menkas siai dienai, kas yra >> LABAI (!) svarbu zmogui ieskanciam auto. >> >> Bukim praktiski ir istrinkim zodi "Mersedesas" is paieskos kriteriju. >> Paziurim ka turim rinkoj siai dienai uz 22-30kLT is golfo klases: >> >> 2008-2011 metu koks nors XXX Focus arba YYY Astra arba dar kazkas su: >> - panasia rida, tgi nusidevejimas panasus >> - su panasia komplektacija >> - tiketina naujos kartos auto, o tai reiskia nauji techniniai sprendimai >> (istaisyti bug'ai), saugumas ir pan.... >> - 2x-3x didesnis pasirinkimas >> - ne toks kaprizingas aptarnavimas (nors cia gal pasekme siu auto >> nepopuliarumas in LT) >> - kita kainu kategorija nauju ir devetu detaliu >> - auto kurio kategorijoje gamintojas slifuoja jau 10-20 metu (B'eske >> atsirado 2005 ir pagaminta ant A bazes (kuri beje nera labai patikima) >> kas gali buti pliusas arba minusas priklausomai nuo poziurio >> >> Tai va negerai as cia prasiau kaip B'eskes savininkas bet tokia yra >> realybe. Arba tau reikia tiesiog auto arba tau reikia MB >> >> >> >> >> >> "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message >> news:lhmldg$6os$2@trimpas.omnitel.net... >>> galvoju apie 2011 b180 dyzeli "automata" (itariu variatorius? ar buvo >>> ir normalus?). kodel? ilgai aiskint, bet taip reikia :) >>> >>> pareziumuokite prasau. >>> >>> is anksto dekoju. >>> >>> pasisakantys ne i tema ir kedas - eikit nx is posto. get your own flame >>> with blackjack and hookers. >>> >> >> >> <image> >> <image> > >