dekui. On 2014-04-04 19:46:14 +0000, esquires said: > yep, variantorius. su mano vaziavimo stiliumi jis pavojingas gyvybei - > per didelis lagas. bet teko girdeti, o ypac skaityti labai geru > atsiliepimu. is ivairiu pozymiu galima nuspeti, kad autoriai vairuoja > juntamai kitaip, negu as, todel gal ir tavo vairuotojui (-ai) tikis, > paprasciausiai reikia "prisimatuoti". objektyvioji reikalo puse: nors > atsiliepimai apie sitos dezes (722.8) patikimuma labai geri, vistik > variatoriaus kaip mazgo resursas neblizgantis bet kokios markes ir > mercedes kazin ar isimtis. pliusas, kad mercedes turi pardavime bet > kuri jos varzteli atskirai, nereikia pirkti puses dezes viename bloke, > tik klausimas ar to reikia, kai darbai gali kainuoti kaip sveika deze. > > kuo b klase gera: > 1. saugumas > 2. erdves panaudojimas labai geras > 3. auksta sedesena (automobilis vistik urban / suburban) > 4. ergonomika "firminis" mercedes ypatumas, nera tokio reiskinio, kaip > debiliskoje vietoje patalpintas mygtukas > 5. surinkimas ir medziagos geriausias segmente (bet nebutinai > geriausias uz ta kaina) > 6. veidrodziai normalus :) > 7. opcijos - tikriausiai tokio pasirinkimo nera jokiame kitame to > laikmecio subkompakte (zinoma, perkant naudota yra loterijos elementas, > ka rasi, bet visgi). > > minusai: > 1. vistik yra firminiu nesklandumu (). > 2. nemegsta remontininkai, nors mokantiems skaityti problemu kilti > neturetu, masina vistik gana paprasta. jei ne kapitalinis, tai variklio > isimineti tikrai nereikia :) > 3. nors ratai kampuose, man per daug sokineja ant nelygaus kelio. velgi > reikia "prisimatuoti", gal tam, kas vairuos, uzteks. > 4. pakaba siek tiek triuksminga, bet santykis tarp komfortiskumo ir > standumo man pasirode priimtinas. ne 123 mersas, aisku :) bet juk ir > metai ne 1975, kad tokius gerus automobilius gamintu :) > 5. apzvalga link 11 ir 1 valandos siaip sau, tas pats visame tarpe tarp 5 ir 7. > 6. galine sedyne gana plokscia. > 7. priekyje aukscio man siek tiek pritruko, plastikines variklio > apsaugos gana zemai pakabintos. > 8. antikorozinis padengimas butu labai pageidautinas. > 9. del 2 punkto ir stereotipu gali nukenteti likvidumas po N metu. > > keletas neutraliu pastebejimu: > 1. buna nusivylimu, nes kazkodel pirkejas pagal nutylejima tikisi rasti > b klaseje e- bent jau c klases vaziavimo pojucius. zinoma, to tikrai > nera. > 2. dezei netinka "labai geras vokiskas" atf, reikia tokio, koki > stutgarte prirase. su niekuo nesimaiso ir niekuo nepakeiciamas (bet > gamina Fuchs ir Shell, kas sako, kad galima pirkti ne tik silberyje uz > "firmines" kainas). > 3. atf'a keisti kas 60'000 km, kad ir ka sakytu 'egzepertai' (net jei > jie dirba silberyje). > 4. tas pats, jei motoras su dpf - geriau jau naudoti ne tai, ka "labai > gero" turi parduotuve, o tai, kas irasyta cia: > http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=1&blatt=229.31&content_action=show&mark=229.31&suchbegriff=229.31 > , > http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=1&blatt=229.51&content_action=show&mark=229.51&suchbegriff=229.51 > ir > http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=0&blatt=229.52&content_action=show&mark=229.52&suchbegriff=229.52 > (sarasas platus, problemu kilti neturetu) > 5. buvo atsaukimas del motoru gedimo, visokie kodekai klyke is laimes. > bet kadangi jie skaityti nemoka, tai nepastebejo, kad motorai valytuvu. > aktualu 2005/05-2006/05 pagamintiems egzemplioriams. > > > o cia nelabai patenkinto naudotojo atsiliepimai (nors mano poziuriu > lyginti su astra kaip tai nesigauna): > > Labas, > > eksploatuoju B180 CDI jau koki pusmeti. 2007 gimimo. > Pradziai siulau paziuret: > - rudziu pedsakus priekiniu dureliu apacioje. Cia yra zinoma problema > situ modeliu, lyg ir isgydyta kazkur nuo 2007 metu. > - priekiniai pusasiai. Cia kaip kazkas sake - tai yra detale kuri yra > problemine todel ziauriai deficitine ir dingsta pati pirma is ardomu > automobiliu. Turiu pats sia problema bet kol kas vazineju. Pasireiskia > musimu i piekinius ratus atleidus lengvai gaziuka kazkur nuo 80kmh > pradedant. Butent kazkokiu momentu kuomet ratu ir variklio sukimosi > greitis sutampa ir ta jungtis kazkur atsilaisvina. Pasireiskia ne > visada, bet kai jau pradeda must tai atrodo dantys isbyres > > Siap pats B modelis bent jau man toks labai kontrastiskas: yra dalyku > kurie labai dziugina ir yra dalyku kuriai ziauriai uzknisa > Is dziuginanciu: > - sedi aukstai, geras matomumas > - kaip tokiam kibirui, ganetinai daug vietos gale ir bagazineje. > - vairo stiprintuvas paverge nuo pat pradziu (bet gal dalinai tai yra > nuopelnas to kad sedi labai arti priekiniu ratu....). Na kazkaip labai > gerai/greitai/lengvai susisuka ratai. > - veidrodeliu sildymo mygtuko nera, bet sildosi kada to labiausiai > reikia. Nezinau kaip ten padaryta, bet kai jie buna aprasoje/apsale tai > pradeda nutirpineti.... tikiuosi jie neveikia pastoviai man to nezinant > - daug funkciju sukista i centrini kompa (net baziniam modelyje), > tokios kaip dienos sviesos, palydincios sviesos, duru uzrakinimas ir > pan. > - langu apiplovimo skyscio bakelio dangtelis tokio dydzio kad trilitris > stiklainis telpa. Dabar jau neislaistau langu skyscio pro sali pildamas > vakare tamsoje.... > - zemai lenkiuosi MB kuris idejo priekyje mygtuka leidzianti valdyti > galiniu keleiviu apsvietima lubose (dabar as kontroliuoju apsvietima o > ne mano vaikai . bet cia as jau visai i smulkmenas nukritau... > > Is uzknisanciu: > - kaip 2.0 litru CDI variklis atiduoda tik 80kW. Pridekim tai kad jo > mase salyginai maza, tai dar labiau nuvilia. Sakyciau deforsavo kad > kuro sanaudos butu geros....deja deja, saliaros valgo tiek pat kaip > mano pagrindinis auto su 2.2 CDI 110kW. Tikejausi geresnes traukos. > - priekine prosvaisa ziauriai maza. Ten dar tokios plasmases po visa > auto apacia yra, kurios ties karteriu yra labai zemai (nes pats > karteris zemai)... tai karta i menesi vis trinkteliu i koki islindusi > sulini (kuris beje islindes buna visai normos ribose, su bet kokiu auto > net negalvoji apie tai). jau baigiu iprast, bet vis tiek uzknisa. > - vaziuokles eiga maza, bet cia tokiam kibiriukui kurio svorio centras > aukstai kitaip ir negali buti nes kitaip apsivers jis. Prie sito > prideju trumpa atstuma tarp vaziuokles asiu, gaunasi toks banguojantis > vaziavimas nelygiu keliu. > - negalima reguliuoti automatinio valytuvu jautrumo (na tas kur nuo > lietaus daviklio suveikineja). Niu pas mane jis taip ziauriai nepataiko > ir ner kaip jo patiunint o ijungus pirma intervalini rezima tai drozia > per tankiai.... niu nei sis nei tas vienzo. > - varikliukas barska ant laisvu. bet gal cia mano CDI problemos > - ziauriai trumpa 1 pavara > - ir dar negaliu ipilti daugiau kaip puse bako kuro - ipilu 20-25 ltr > ir verciasi viskas lauk. Pabrowsinau, tai ten buna kad sugenda toks > nuorinimo voztuvas (cannister vent valve), bet pagal visus dokus ten > kur jis turi buti - pas mane jo nera ten realybej. Ir nepanasu kad jis > buvo isluptas, net visos zarnos originalios ten vis dar. taip ir > vazineju. > > Te nesupyksta ant manes MB gerbejai, bet jei zmogus ziuri i B klase, > tai yra jam reikia golfo klases automobiliuko kasdieniniam zulinimui > (arba kaip backup auto) be dideliu pretenziju i komforta ir navarotus > (5% maksimalios komplektacijos B'eskiu atmetam nes jos LT nepasiekia, o > like 95% bus is serijos "bazinis+kondicionierius" daugumoj atveju). > > <...> > > Jei autoriui reikia "tik Mersedeso ir nieko kito" tada tai kitas > atvejis zinoma ir toliau neskaitom ka parasysiu zemiau > > Taigi B klase gimimo 2006-2007 kainuos apie 22-30 kLT. > Butina pamineti kad pasirinkimas bus LABAI menkas siai dienai, kas yra > LABAI (!) svarbu zmogui ieskanciam auto. > > Bukim praktiski ir istrinkim zodi "Mersedesas" is paieskos kriteriju. > Paziurim ka turim rinkoj siai dienai uz 22-30kLT is golfo klases: > > 2008-2011 metu koks nors XXX Focus arba YYY Astra arba dar kazkas su: > - panasia rida, tgi nusidevejimas panasus > - su panasia komplektacija > - tiketina naujos kartos auto, o tai reiskia nauji techniniai > sprendimai (istaisyti bug'ai), saugumas ir pan.... > - 2x-3x didesnis pasirinkimas > - ne toks kaprizingas aptarnavimas (nors cia gal pasekme siu auto > nepopuliarumas in LT) > - kita kainu kategorija nauju ir devetu detaliu > - auto kurio kategorijoje gamintojas slifuoja jau 10-20 metu (B'eske > atsirado 2005 ir pagaminta ant A bazes (kuri beje nera labai patikima) > kas gali buti pliusas arba minusas priklausomai nuo poziurio > > Tai va negerai as cia prasiau kaip B'eskes savininkas bet tokia yra > realybe. Arba tau reikia tiesiog auto arba tau reikia MB > > > > > > "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message > news:lhmldg$6os$2@trimpas.omnitel.net... >> galvoju apie 2011 b180 dyzeli "automata" (itariu variatorius? ar buvo >> ir normalus?). kodel? ilgai aiskint, bet taip reikia :) >> >> pareziumuokite prasau. >> >> is anksto dekoju. >> >> pasisakantys ne i tema ir kedas - eikit nx is posto. get your own flame >> with blackjack and hookers. >> > > > <image> > <image>