Tema: Re: mekigi - b klase kaip?
Autorius: zhegonskas
Data: 2014-04-04 22:51:38
dekui.

On 2014-04-04 19:46:14 +0000, esquires said:

> yep, variantorius. su mano vaziavimo stiliumi jis pavojingas gyvybei - 
> per didelis lagas. bet teko girdeti, o ypac skaityti labai geru 
> atsiliepimu. is ivairiu pozymiu galima nuspeti, kad autoriai vairuoja 
> juntamai kitaip, negu as, todel gal ir tavo vairuotojui (-ai) tikis, 
> paprasciausiai reikia "prisimatuoti". objektyvioji reikalo puse: nors 
> atsiliepimai apie sitos dezes (722.8) patikimuma labai geri, vistik 
> variatoriaus kaip mazgo resursas neblizgantis bet kokios markes ir 
> mercedes kazin ar isimtis. pliusas, kad mercedes turi pardavime bet 
> kuri jos varzteli atskirai, nereikia pirkti puses dezes viename bloke, 
> tik klausimas ar to reikia, kai darbai gali kainuoti kaip sveika deze.
> 
> kuo b klase gera:
> 1. saugumas
> 2. erdves panaudojimas labai geras
> 3. auksta sedesena (automobilis vistik urban / suburban)
> 4. ergonomika "firminis" mercedes ypatumas, nera tokio reiskinio, kaip 
> debiliskoje vietoje patalpintas mygtukas
> 5. surinkimas ir medziagos geriausias segmente (bet nebutinai 
> geriausias uz ta kaina)
> 6. veidrodziai normalus :)
> 7. opcijos - tikriausiai tokio pasirinkimo nera jokiame kitame to 
> laikmecio subkompakte (zinoma, perkant naudota yra loterijos elementas, 
> ka rasi, bet visgi).
> 
> minusai:
> 1. vistik yra firminiu nesklandumu ().
> 2. nemegsta remontininkai, nors mokantiems skaityti problemu kilti 
> neturetu, masina vistik gana paprasta. jei ne kapitalinis, tai variklio 
> isimineti tikrai nereikia :)
> 3. nors ratai kampuose, man per daug sokineja ant nelygaus kelio. velgi 
> reikia "prisimatuoti", gal tam, kas vairuos, uzteks.
> 4. pakaba siek tiek triuksminga, bet santykis tarp komfortiskumo ir 
> standumo man pasirode priimtinas. ne 123 mersas, aisku :) bet juk ir 
> metai ne 1975, kad tokius gerus automobilius gamintu :)
> 5. apzvalga link 11 ir 1 valandos siaip sau, tas pats visame tarpe tarp 5 ir 7.
> 6. galine sedyne gana plokscia.
> 7. priekyje aukscio man siek tiek pritruko, plastikines variklio 
> apsaugos gana zemai pakabintos.
> 8. antikorozinis padengimas butu labai pageidautinas.
> 9. del 2 punkto ir stereotipu gali nukenteti likvidumas po N metu.
> 
> keletas neutraliu pastebejimu:
> 1. buna nusivylimu, nes kazkodel pirkejas pagal nutylejima tikisi rasti 
> b klaseje e- bent jau c klases vaziavimo pojucius. zinoma, to tikrai 
> nera.
> 2. dezei netinka "labai geras vokiskas" atf, reikia tokio, koki 
> stutgarte prirase. su niekuo nesimaiso ir niekuo nepakeiciamas (bet 
> gamina Fuchs ir Shell, kas sako, kad galima pirkti ne tik silberyje uz 
> "firmines" kainas).
> 3. atf'a keisti kas 60'000 km, kad ir ka sakytu 'egzepertai' (net jei 
> jie dirba silberyje).
> 4. tas pats, jei motoras su dpf - geriau jau naudoti ne tai, ka "labai 
> gero" turi parduotuve, o tai, kas irasyta cia: 
> http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=1&blatt=229.31&content_action=show&mark=229.31&suchbegriff=229.31 
> , 
> http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=1&blatt=229.51&content_action=show&mark=229.51&suchbegriff=229.51 
> ir 
> http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=0&blatt=229.52&content_action=show&mark=229.52&suchbegriff=229.52 
> (sarasas platus, problemu kilti neturetu)
> 5. buvo atsaukimas del motoru gedimo, visokie kodekai klyke is laimes. 
> bet kadangi jie skaityti nemoka, tai nepastebejo, kad motorai valytuvu. 
> aktualu 2005/05-2006/05 pagamintiems egzemplioriams.
> 
> 
> o cia nelabai patenkinto naudotojo atsiliepimai (nors mano poziuriu 
> lyginti su astra kaip tai nesigauna):
> 
> Labas,
> 
> eksploatuoju B180 CDI jau koki pusmeti. 2007 gimimo.
> Pradziai siulau paziuret:
> - rudziu pedsakus priekiniu dureliu apacioje. Cia yra zinoma problema 
> situ modeliu, lyg ir isgydyta kazkur nuo 2007 metu.
> - priekiniai pusasiai. Cia kaip kazkas sake - tai yra detale kuri yra 
> problemine todel ziauriai deficitine ir dingsta pati pirma is ardomu 
> automobiliu. Turiu pats sia problema bet kol kas vazineju. Pasireiskia 
> musimu i piekinius ratus atleidus lengvai gaziuka kazkur nuo 80kmh 
> pradedant. Butent kazkokiu momentu kuomet ratu ir variklio sukimosi 
> greitis sutampa ir ta jungtis kazkur atsilaisvina. Pasireiskia ne 
> visada, bet kai jau pradeda must tai atrodo dantys isbyres
> 
> Siap pats B modelis bent jau man toks labai kontrastiskas: yra dalyku 
> kurie labai dziugina ir yra dalyku kuriai ziauriai uzknisa
> Is dziuginanciu:
> - sedi aukstai, geras matomumas
> - kaip tokiam kibirui, ganetinai daug vietos gale ir bagazineje.
> - vairo stiprintuvas paverge nuo pat pradziu (bet gal dalinai tai yra 
> nuopelnas to kad sedi labai arti priekiniu ratu....). Na kazkaip labai 
> gerai/greitai/lengvai susisuka ratai.
> - veidrodeliu sildymo mygtuko nera, bet sildosi kada to labiausiai 
> reikia. Nezinau kaip ten padaryta, bet kai jie buna aprasoje/apsale tai 
> pradeda nutirpineti.... tikiuosi jie neveikia pastoviai man to nezinant
> - daug funkciju sukista i centrini kompa (net baziniam modelyje), 
> tokios kaip dienos sviesos, palydincios sviesos, duru uzrakinimas ir 
> pan.
> - langu apiplovimo skyscio bakelio dangtelis tokio dydzio kad trilitris 
> stiklainis telpa. Dabar jau neislaistau langu skyscio pro sali pildamas 
> vakare tamsoje....
> - zemai lenkiuosi MB kuris idejo priekyje mygtuka leidzianti valdyti 
> galiniu keleiviu apsvietima lubose (dabar as kontroliuoju apsvietima o 
> ne mano vaikai . bet cia as jau visai i smulkmenas nukritau...
> 
> Is uzknisanciu:
> - kaip 2.0 litru CDI variklis atiduoda tik 80kW. Pridekim tai kad jo 
> mase salyginai maza, tai dar labiau nuvilia. Sakyciau deforsavo kad 
> kuro sanaudos butu geros....deja deja, saliaros valgo tiek pat kaip 
> mano pagrindinis auto su 2.2 CDI 110kW. Tikejausi geresnes traukos.
> - priekine prosvaisa ziauriai maza. Ten dar tokios plasmases po visa 
> auto apacia yra, kurios ties karteriu yra labai zemai (nes pats 
> karteris zemai)... tai karta i menesi vis trinkteliu i koki islindusi 
> sulini (kuris beje islindes buna visai normos ribose, su bet kokiu auto 
> net negalvoji apie tai). jau baigiu iprast, bet vis tiek uzknisa.
> - vaziuokles eiga maza, bet cia tokiam kibiriukui kurio svorio centras 
> aukstai kitaip ir negali buti nes kitaip apsivers jis. Prie sito 
> prideju trumpa atstuma tarp vaziuokles asiu, gaunasi toks banguojantis 
> vaziavimas nelygiu keliu.
> - negalima reguliuoti automatinio valytuvu jautrumo (na tas kur nuo 
> lietaus daviklio suveikineja). Niu pas mane jis taip ziauriai nepataiko 
> ir ner kaip jo patiunint  o ijungus pirma intervalini rezima tai drozia 
> per tankiai.... niu nei sis nei tas vienzo.
> - varikliukas barska ant laisvu. bet gal cia mano CDI problemos
> - ziauriai trumpa 1 pavara
> - ir dar negaliu ipilti daugiau kaip puse bako kuro - ipilu 20-25 ltr 
> ir verciasi viskas lauk. Pabrowsinau, tai ten buna kad sugenda toks 
> nuorinimo voztuvas (cannister vent valve), bet pagal visus dokus ten 
> kur jis turi buti - pas mane jo nera ten realybej. Ir nepanasu kad jis 
> buvo isluptas, net visos zarnos originalios ten vis dar. taip ir 
> vazineju.
> 
> Te nesupyksta ant manes MB gerbejai, bet jei zmogus ziuri i B klase, 
> tai yra jam reikia golfo klases automobiliuko kasdieniniam zulinimui 
> (arba kaip backup auto) be dideliu pretenziju i komforta ir navarotus 
> (5% maksimalios komplektacijos B'eskiu atmetam nes jos LT nepasiekia, o 
> like 95% bus is serijos "bazinis+kondicionierius" daugumoj atveju).
> 
> <...>
> 
> Jei autoriui reikia "tik Mersedeso ir nieko kito" tada tai kitas 
> atvejis zinoma ir toliau neskaitom ka parasysiu zemiau
> 
> Taigi B klase gimimo 2006-2007 kainuos apie 22-30 kLT.
> Butina pamineti kad pasirinkimas bus LABAI menkas siai dienai, kas yra 
> LABAI (!) svarbu zmogui ieskanciam auto.
> 
> Bukim praktiski ir istrinkim zodi "Mersedesas" is paieskos kriteriju. 
> Paziurim ka turim rinkoj siai dienai uz 22-30kLT is golfo klases:
> 
> 2008-2011 metu koks nors XXX Focus arba YYY Astra arba dar kazkas su:
> - panasia rida, tgi nusidevejimas panasus
> - su panasia komplektacija
> - tiketina naujos kartos auto, o tai reiskia nauji techniniai 
> sprendimai (istaisyti bug'ai), saugumas ir pan....
> - 2x-3x didesnis pasirinkimas
> - ne toks kaprizingas aptarnavimas (nors cia gal pasekme siu auto 
> nepopuliarumas in LT)
> - kita kainu kategorija nauju ir devetu detaliu
> - auto kurio kategorijoje gamintojas slifuoja jau 10-20 metu (B'eske 
> atsirado 2005 ir pagaminta ant A bazes (kuri beje nera labai patikima) 
> kas gali buti pliusas arba minusas priklausomai nuo poziurio
> 
> Tai va negerai as cia prasiau kaip B'eskes savininkas bet tokia yra 
> realybe. Arba tau reikia tiesiog auto arba tau reikia MB
> 
> 
> 
> 
> 
> "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message 
> news:lhmldg$6os$2@trimpas.omnitel.net...
>> galvoju apie 2011 b180 dyzeli "automata" (itariu variatorius? ar buvo
>> ir normalus?). kodel? ilgai aiskint, bet taip reikia :)
>> 
>> pareziumuokite prasau.
>> 
>> is anksto dekoju.
>> 
>> pasisakantys ne i tema ir kedas - eikit nx is posto. get your own flame
>> with blackjack and hookers.
>> 
> 
> 
> <image>
> <image>