nu tai to as is jo ir tikiuosi - tas apie mersus bent is forumu gerai info surenka On 2014-04-06 13:18:50 +0000, Igaliotinis said: > dekui ? man paskaiciuos tas sapaliones atrodo, kad jis tame merse net > nesedejes,o viska nurashe is www. > > "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message > news:lhn2ga$dt6$1@trimpas.omnitel.net... >> dekui. >> >> On 2014-04-04 19:46:14 +0000, esquires said: >> >>> yep, variantorius. su mano vaziavimo stiliumi jis pavojingas gyvybei - >>> per didelis lagas. bet teko girdeti, o ypac skaityti labai geru >>> atsiliepimu. is ivairiu pozymiu galima nuspeti, kad autoriai vairuoja >>> juntamai kitaip, negu as, todel gal ir tavo vairuotojui (-ai) tikis, >>> paprasciausiai reikia "prisimatuoti". objektyvioji reikalo puse: nors >>> atsiliepimai apie sitos dezes (722.8) patikimuma labai geri, vistik >>> variatoriaus kaip mazgo resursas neblizgantis bet kokios markes ir >>> mercedes kazin ar isimtis. pliusas, kad mercedes turi pardavime bet >>> kuri jos varzteli atskirai, nereikia pirkti puses dezes viename bloke, >>> tik klausimas ar to reikia, kai darbai gali kainuoti kaip sveika deze. >>> >>> kuo b klase gera: >>> 1. saugumas >>> 2. erdves panaudojimas labai geras >>> 3. auksta sedesena (automobilis vistik urban / suburban) >>> 4. ergonomika "firminis" mercedes ypatumas, nera tokio reiskinio, kaip >>> debiliskoje vietoje patalpintas mygtukas >>> 5. surinkimas ir medziagos geriausias segmente (bet nebutinai >>> geriausias uz ta kaina) >>> 6. veidrodziai normalus :) >>> 7. opcijos - tikriausiai tokio pasirinkimo nera jokiame kitame to >>> laikmecio subkompakte (zinoma, perkant naudota yra loterijos elementas, >>> ka rasi, bet visgi). >>> >>> minusai: >>> 1. vistik yra firminiu nesklandumu (). >>> 2. nemegsta remontininkai, nors mokantiems skaityti problemu kilti >>> neturetu, masina vistik gana paprasta. jei ne kapitalinis, tai variklio >>> isimineti tikrai nereikia :) >>> 3. nors ratai kampuose, man per daug sokineja ant nelygaus kelio. velgi >>> reikia "prisimatuoti", gal tam, kas vairuos, uzteks. >>> 4. pakaba siek tiek triuksminga, bet santykis tarp komfortiskumo ir >>> standumo man pasirode priimtinas. ne 123 mersas, aisku :) bet juk ir >>> metai ne 1975, kad tokius gerus automobilius gamintu :) >>> 5. apzvalga link 11 ir 1 valandos siaip sau, tas pats visame tarpe tarp 5 ir 7. >>> 6. galine sedyne gana plokscia. >>> 7. priekyje aukscio man siek tiek pritruko, plastikines variklio >>> apsaugos gana zemai pakabintos. >>> 8. antikorozinis padengimas butu labai pageidautinas. >>> 9. del 2 punkto ir stereotipu gali nukenteti likvidumas po N metu. >>> >>> keletas neutraliu pastebejimu: >>> 1. buna nusivylimu, nes kazkodel pirkejas pagal nutylejima tikisi rasti >>> b klaseje e- bent jau c klases vaziavimo pojucius. zinoma, to tikrai >>> nera. >>> 2. dezei netinka "labai geras vokiskas" atf, reikia tokio, koki >>> stutgarte prirase. su niekuo nesimaiso ir niekuo nepakeiciamas (bet >>> gamina Fuchs ir Shell, kas sako, kad galima pirkti ne tik silberyje uz >>> "firmines" kainas). >>> 3. atf'a keisti kas 60'000 km, kad ir ka sakytu 'egzepertai' (net jei >>> jie dirba silberyje). >>> 4. tas pats, jei motoras su dpf - geriau jau naudoti ne tai, ka "labai >>> gero" turi parduotuve, o tai, kas irasyta cia: >>> http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=1&blatt=229.31&content_action=show&mark=229.31&suchbegriff=229.31 >>> , >>> http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=1&blatt=229.51&content_action=show&mark=229.51&suchbegriff=229.51 >>> ir >>> http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=0&blatt=229.52&content_action=show&mark=229.52&suchbegriff=229.52 >>> (sarasas platus, problemu kilti neturetu) >>> 5. buvo atsaukimas del motoru gedimo, visokie kodekai klyke is laimes. >>> bet kadangi jie skaityti nemoka, tai nepastebejo, kad motorai valytuvu. >>> aktualu 2005/05-2006/05 pagamintiems egzemplioriams. >>> >>> >>> o cia nelabai patenkinto naudotojo atsiliepimai (nors mano poziuriu >>> lyginti su astra kaip tai nesigauna): >>> >>> Labas, >>> >>> eksploatuoju B180 CDI jau koki pusmeti. 2007 gimimo. >>> Pradziai siulau paziuret: >>> - rudziu pedsakus priekiniu dureliu apacioje. Cia yra zinoma problema >>> situ modeliu, lyg ir isgydyta kazkur nuo 2007 metu. >>> - priekiniai pusasiai. Cia kaip kazkas sake - tai yra detale kuri yra >>> problemine todel ziauriai deficitine ir dingsta pati pirma is ardomu >>> automobiliu. Turiu pats sia problema bet kol kas vazineju. Pasireiskia >>> musimu i piekinius ratus atleidus lengvai gaziuka kazkur nuo 80kmh >>> pradedant. Butent kazkokiu momentu kuomet ratu ir variklio sukimosi >>> greitis sutampa ir ta jungtis kazkur atsilaisvina. Pasireiskia ne >>> visada, bet kai jau pradeda must tai atrodo dantys isbyres >>> >>> Siap pats B modelis bent jau man toks labai kontrastiskas: yra dalyku >>> kurie labai dziugina ir yra dalyku kuriai ziauriai uzknisa >>> Is dziuginanciu: >>> - sedi aukstai, geras matomumas >>> - kaip tokiam kibirui, ganetinai daug vietos gale ir bagazineje. >>> - vairo stiprintuvas paverge nuo pat pradziu (bet gal dalinai tai yra >>> nuopelnas to kad sedi labai arti priekiniu ratu....). Na kazkaip labai >>> gerai/greitai/lengvai susisuka ratai. >>> - veidrodeliu sildymo mygtuko nera, bet sildosi kada to labiausiai >>> reikia. Nezinau kaip ten padaryta, bet kai jie buna aprasoje/apsale tai >>> pradeda nutirpineti.... tikiuosi jie neveikia pastoviai man to nezinant >>> - daug funkciju sukista i centrini kompa (net baziniam modelyje), >>> tokios kaip dienos sviesos, palydincios sviesos, duru uzrakinimas ir >>> pan. >>> - langu apiplovimo skyscio bakelio dangtelis tokio dydzio kad trilitris >>> stiklainis telpa. Dabar jau neislaistau langu skyscio pro sali pildamas >>> vakare tamsoje.... >>> - zemai lenkiuosi MB kuris idejo priekyje mygtuka leidzianti valdyti >>> galiniu keleiviu apsvietima lubose (dabar as kontroliuoju apsvietima o >>> ne mano vaikai . bet cia as jau visai i smulkmenas nukritau... >>> >>> Is uzknisanciu: >>> - kaip 2.0 litru CDI variklis atiduoda tik 80kW. Pridekim tai kad jo >>> mase salyginai maza, tai dar labiau nuvilia. Sakyciau deforsavo kad >>> kuro sanaudos butu geros....deja deja, saliaros valgo tiek pat kaip >>> mano pagrindinis auto su 2.2 CDI 110kW. Tikejausi geresnes traukos. >>> - priekine prosvaisa ziauriai maza. Ten dar tokios plasmases po visa >>> auto apacia yra, kurios ties karteriu yra labai zemai (nes pats >>> karteris zemai)... tai karta i menesi vis trinkteliu i koki islindusi >>> sulini (kuris beje islindes buna visai normos ribose, su bet kokiu auto >>> net negalvoji apie tai). jau baigiu iprast, bet vis tiek uzknisa. >>> - vaziuokles eiga maza, bet cia tokiam kibiriukui kurio svorio centras >>> aukstai kitaip ir negali buti nes kitaip apsivers jis. Prie sito >>> prideju trumpa atstuma tarp vaziuokles asiu, gaunasi toks banguojantis >>> vaziavimas nelygiu keliu. >>> - negalima reguliuoti automatinio valytuvu jautrumo (na tas kur nuo >>> lietaus daviklio suveikineja). Niu pas mane jis taip ziauriai nepataiko >>> ir ner kaip jo patiunint o ijungus pirma intervalini rezima tai drozia >>> per tankiai.... niu nei sis nei tas vienzo. >>> - varikliukas barska ant laisvu. bet gal cia mano CDI problemos >>> - ziauriai trumpa 1 pavara >>> - ir dar negaliu ipilti daugiau kaip puse bako kuro - ipilu 20-25 ltr >>> ir verciasi viskas lauk. Pabrowsinau, tai ten buna kad sugenda toks >>> nuorinimo voztuvas (cannister vent valve), bet pagal visus dokus ten >>> kur jis turi buti - pas mane jo nera ten realybej. Ir nepanasu kad jis >>> buvo isluptas, net visos zarnos originalios ten vis dar. taip ir >>> vazineju. >>> >>> Te nesupyksta ant manes MB gerbejai, bet jei zmogus ziuri i B klase, >>> tai yra jam reikia golfo klases automobiliuko kasdieniniam zulinimui >>> (arba kaip backup auto) be dideliu pretenziju i komforta ir navarotus >>> (5% maksimalios komplektacijos B'eskiu atmetam nes jos LT nepasiekia, o >>> like 95% bus is serijos "bazinis+kondicionierius" daugumoj atveju). >>> >>> <...> >>> >>> Jei autoriui reikia "tik Mersedeso ir nieko kito" tada tai kitas >>> atvejis zinoma ir toliau neskaitom ka parasysiu zemiau >>> >>> Taigi B klase gimimo 2006-2007 kainuos apie 22-30 kLT. >>> Butina pamineti kad pasirinkimas bus LABAI menkas siai dienai, kas yra >>> LABAI (!) svarbu zmogui ieskanciam auto. >>> >>> Bukim praktiski ir istrinkim zodi "Mersedesas" is paieskos kriteriju. >>> Paziurim ka turim rinkoj siai dienai uz 22-30kLT is golfo klases: >>> >>> 2008-2011 metu koks nors XXX Focus arba YYY Astra arba dar kazkas su: >>> - panasia rida, tgi nusidevejimas panasus >>> - su panasia komplektacija >>> - tiketina naujos kartos auto, o tai reiskia nauji techniniai >>> sprendimai (istaisyti bug'ai), saugumas ir pan.... >>> - 2x-3x didesnis pasirinkimas >>> - ne toks kaprizingas aptarnavimas (nors cia gal pasekme siu auto >>> nepopuliarumas in LT) >>> - kita kainu kategorija nauju ir devetu detaliu >>> - auto kurio kategorijoje gamintojas slifuoja jau 10-20 metu (B'eske >>> atsirado 2005 ir pagaminta ant A bazes (kuri beje nera labai patikima) >>> kas gali buti pliusas arba minusas priklausomai nuo poziurio >>> >>> Tai va negerai as cia prasiau kaip B'eskes savininkas bet tokia yra >>> realybe. Arba tau reikia tiesiog auto arba tau reikia MB >>> >>> >>> >>> >>> >>> "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message >>> news:lhmldg$6os$2@trimpas.omnitel.net... >>>> galvoju apie 2011 b180 dyzeli "automata" (itariu variatorius? ar buvo >>>> ir normalus?). kodel? ilgai aiskint, bet taip reikia :) >>>> >>>> pareziumuokite prasau. >>>> >>>> is anksto dekoju. >>>> >>>> pasisakantys ne i tema ir kedas - eikit nx is posto. get your own flame >>>> with blackjack and hookers. >>>> >>> >>> >>> <image> >>> <image>