Tema: Re: mekigi - b klase kaip?
Autorius: zhegonskas
Data: 2014-04-06 20:26:30
nu tai to as is jo ir tikiuosi - tas apie mersus bent is forumu gerai 
info surenka

On 2014-04-06 13:18:50 +0000, Igaliotinis said:

> dekui ? man paskaiciuos tas sapaliones atrodo, kad jis tame merse net 
> nesedejes,o viska nurashe is www.
> 
> "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message 
> news:lhn2ga$dt6$1@trimpas.omnitel.net...
>> dekui.
>> 
>> On 2014-04-04 19:46:14 +0000, esquires said:
>> 
>>> yep, variantorius. su mano vaziavimo stiliumi jis pavojingas gyvybei - 
>>> per didelis lagas. bet teko girdeti, o ypac skaityti labai geru 
>>> atsiliepimu. is ivairiu pozymiu galima nuspeti, kad autoriai vairuoja 
>>> juntamai kitaip, negu as, todel gal ir tavo vairuotojui (-ai) tikis, 
>>> paprasciausiai reikia "prisimatuoti". objektyvioji reikalo puse: nors 
>>> atsiliepimai apie sitos dezes (722.8) patikimuma labai geri, vistik 
>>> variatoriaus kaip mazgo resursas neblizgantis bet kokios markes ir 
>>> mercedes kazin ar isimtis. pliusas, kad mercedes turi pardavime bet 
>>> kuri jos varzteli atskirai, nereikia pirkti puses dezes viename bloke, 
>>> tik klausimas ar to reikia, kai darbai gali kainuoti kaip sveika deze.
>>> 
>>> kuo b klase gera:
>>> 1. saugumas
>>> 2. erdves panaudojimas labai geras
>>> 3. auksta sedesena (automobilis vistik urban / suburban)
>>> 4. ergonomika "firminis" mercedes ypatumas, nera tokio reiskinio, kaip 
>>> debiliskoje vietoje patalpintas mygtukas
>>> 5. surinkimas ir medziagos geriausias segmente (bet nebutinai 
>>> geriausias uz ta kaina)
>>> 6. veidrodziai normalus :)
>>> 7. opcijos - tikriausiai tokio pasirinkimo nera jokiame kitame to 
>>> laikmecio subkompakte (zinoma, perkant naudota yra loterijos elementas, 
>>> ka rasi, bet visgi).
>>> 
>>> minusai:
>>> 1. vistik yra firminiu nesklandumu ().
>>> 2. nemegsta remontininkai, nors mokantiems skaityti problemu kilti 
>>> neturetu, masina vistik gana paprasta. jei ne kapitalinis, tai variklio 
>>> isimineti tikrai nereikia :)
>>> 3. nors ratai kampuose, man per daug sokineja ant nelygaus kelio. velgi 
>>> reikia "prisimatuoti", gal tam, kas vairuos, uzteks.
>>> 4. pakaba siek tiek triuksminga, bet santykis tarp komfortiskumo ir 
>>> standumo man pasirode priimtinas. ne 123 mersas, aisku :) bet juk ir 
>>> metai ne 1975, kad tokius gerus automobilius gamintu :)
>>> 5. apzvalga link 11 ir 1 valandos siaip sau, tas pats visame tarpe tarp 5 ir 7.
>>> 6. galine sedyne gana plokscia.
>>> 7. priekyje aukscio man siek tiek pritruko, plastikines variklio 
>>> apsaugos gana zemai pakabintos.
>>> 8. antikorozinis padengimas butu labai pageidautinas.
>>> 9. del 2 punkto ir stereotipu gali nukenteti likvidumas po N metu.
>>> 
>>> keletas neutraliu pastebejimu:
>>> 1. buna nusivylimu, nes kazkodel pirkejas pagal nutylejima tikisi rasti 
>>> b klaseje e- bent jau c klases vaziavimo pojucius. zinoma, to tikrai 
>>> nera.
>>> 2. dezei netinka "labai geras vokiskas" atf, reikia tokio, koki 
>>> stutgarte prirase. su niekuo nesimaiso ir niekuo nepakeiciamas (bet 
>>> gamina Fuchs ir Shell, kas sako, kad galima pirkti ne tik silberyje uz 
>>> "firmines" kainas).
>>> 3. atf'a keisti kas 60'000 km, kad ir ka sakytu 'egzepertai' (net jei 
>>> jie dirba silberyje).
>>> 4. tas pats, jei motoras su dpf - geriau jau naudoti ne tai, ka "labai 
>>> gero" turi parduotuve, o tai, kas irasyta cia: 
>>> http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=1&blatt=229.31&content_action=show&mark=229.31&suchbegriff=229.31 
>>> , 
>>> http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=1&blatt=229.51&content_action=show&mark=229.51&suchbegriff=229.51 
>>> ir 
>>> http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=0&blatt=229.52&content_action=show&mark=229.52&suchbegriff=229.52 
>>> (sarasas platus, problemu kilti neturetu)
>>> 5. buvo atsaukimas del motoru gedimo, visokie kodekai klyke is laimes. 
>>> bet kadangi jie skaityti nemoka, tai nepastebejo, kad motorai valytuvu. 
>>> aktualu 2005/05-2006/05 pagamintiems egzemplioriams.
>>> 
>>> 
>>> o cia nelabai patenkinto naudotojo atsiliepimai (nors mano poziuriu 
>>> lyginti su astra kaip tai nesigauna):
>>> 
>>> Labas,
>>> 
>>> eksploatuoju B180 CDI jau koki pusmeti. 2007 gimimo.
>>> Pradziai siulau paziuret:
>>> - rudziu pedsakus priekiniu dureliu apacioje. Cia yra zinoma problema 
>>> situ modeliu, lyg ir isgydyta kazkur nuo 2007 metu.
>>> - priekiniai pusasiai. Cia kaip kazkas sake - tai yra detale kuri yra 
>>> problemine todel ziauriai deficitine ir dingsta pati pirma is ardomu 
>>> automobiliu. Turiu pats sia problema bet kol kas vazineju. Pasireiskia 
>>> musimu i piekinius ratus atleidus lengvai gaziuka kazkur nuo 80kmh 
>>> pradedant. Butent kazkokiu momentu kuomet ratu ir variklio sukimosi 
>>> greitis sutampa ir ta jungtis kazkur atsilaisvina. Pasireiskia ne 
>>> visada, bet kai jau pradeda must tai atrodo dantys isbyres
>>> 
>>> Siap pats B modelis bent jau man toks labai kontrastiskas: yra dalyku 
>>> kurie labai dziugina ir yra dalyku kuriai ziauriai uzknisa
>>> Is dziuginanciu:
>>> - sedi aukstai, geras matomumas
>>> - kaip tokiam kibirui, ganetinai daug vietos gale ir bagazineje.
>>> - vairo stiprintuvas paverge nuo pat pradziu (bet gal dalinai tai yra 
>>> nuopelnas to kad sedi labai arti priekiniu ratu....). Na kazkaip labai 
>>> gerai/greitai/lengvai susisuka ratai.
>>> - veidrodeliu sildymo mygtuko nera, bet sildosi kada to labiausiai 
>>> reikia. Nezinau kaip ten padaryta, bet kai jie buna aprasoje/apsale tai 
>>> pradeda nutirpineti.... tikiuosi jie neveikia pastoviai man to nezinant
>>> - daug funkciju sukista i centrini kompa (net baziniam modelyje), 
>>> tokios kaip dienos sviesos, palydincios sviesos, duru uzrakinimas ir 
>>> pan.
>>> - langu apiplovimo skyscio bakelio dangtelis tokio dydzio kad trilitris 
>>> stiklainis telpa. Dabar jau neislaistau langu skyscio pro sali pildamas 
>>> vakare tamsoje....
>>> - zemai lenkiuosi MB kuris idejo priekyje mygtuka leidzianti valdyti 
>>> galiniu keleiviu apsvietima lubose (dabar as kontroliuoju apsvietima o 
>>> ne mano vaikai . bet cia as jau visai i smulkmenas nukritau...
>>> 
>>> Is uzknisanciu:
>>> - kaip 2.0 litru CDI variklis atiduoda tik 80kW. Pridekim tai kad jo 
>>> mase salyginai maza, tai dar labiau nuvilia. Sakyciau deforsavo kad 
>>> kuro sanaudos butu geros....deja deja, saliaros valgo tiek pat kaip 
>>> mano pagrindinis auto su 2.2 CDI 110kW. Tikejausi geresnes traukos.
>>> - priekine prosvaisa ziauriai maza. Ten dar tokios plasmases po visa 
>>> auto apacia yra, kurios ties karteriu yra labai zemai (nes pats 
>>> karteris zemai)... tai karta i menesi vis trinkteliu i koki islindusi 
>>> sulini (kuris beje islindes buna visai normos ribose, su bet kokiu auto 
>>> net negalvoji apie tai). jau baigiu iprast, bet vis tiek uzknisa.
>>> - vaziuokles eiga maza, bet cia tokiam kibiriukui kurio svorio centras 
>>> aukstai kitaip ir negali buti nes kitaip apsivers jis. Prie sito 
>>> prideju trumpa atstuma tarp vaziuokles asiu, gaunasi toks banguojantis 
>>> vaziavimas nelygiu keliu.
>>> - negalima reguliuoti automatinio valytuvu jautrumo (na tas kur nuo 
>>> lietaus daviklio suveikineja). Niu pas mane jis taip ziauriai nepataiko 
>>> ir ner kaip jo patiunint  o ijungus pirma intervalini rezima tai drozia 
>>> per tankiai.... niu nei sis nei tas vienzo.
>>> - varikliukas barska ant laisvu. bet gal cia mano CDI problemos
>>> - ziauriai trumpa 1 pavara
>>> - ir dar negaliu ipilti daugiau kaip puse bako kuro - ipilu 20-25 ltr 
>>> ir verciasi viskas lauk. Pabrowsinau, tai ten buna kad sugenda toks 
>>> nuorinimo voztuvas (cannister vent valve), bet pagal visus dokus ten 
>>> kur jis turi buti - pas mane jo nera ten realybej. Ir nepanasu kad jis 
>>> buvo isluptas, net visos zarnos originalios ten vis dar. taip ir 
>>> vazineju.
>>> 
>>> Te nesupyksta ant manes MB gerbejai, bet jei zmogus ziuri i B klase, 
>>> tai yra jam reikia golfo klases automobiliuko kasdieniniam zulinimui 
>>> (arba kaip backup auto) be dideliu pretenziju i komforta ir navarotus 
>>> (5% maksimalios komplektacijos B'eskiu atmetam nes jos LT nepasiekia, o 
>>> like 95% bus is serijos "bazinis+kondicionierius" daugumoj atveju).
>>> 
>>> <...>
>>> 
>>> Jei autoriui reikia "tik Mersedeso ir nieko kito" tada tai kitas 
>>> atvejis zinoma ir toliau neskaitom ka parasysiu zemiau
>>> 
>>> Taigi B klase gimimo 2006-2007 kainuos apie 22-30 kLT.
>>> Butina pamineti kad pasirinkimas bus LABAI menkas siai dienai, kas yra 
>>> LABAI (!) svarbu zmogui ieskanciam auto.
>>> 
>>> Bukim praktiski ir istrinkim zodi "Mersedesas" is paieskos kriteriju. 
>>> Paziurim ka turim rinkoj siai dienai uz 22-30kLT is golfo klases:
>>> 
>>> 2008-2011 metu koks nors XXX Focus arba YYY Astra arba dar kazkas su:
>>> - panasia rida, tgi nusidevejimas panasus
>>> - su panasia komplektacija
>>> - tiketina naujos kartos auto, o tai reiskia nauji techniniai 
>>> sprendimai (istaisyti bug'ai), saugumas ir pan....
>>> - 2x-3x didesnis pasirinkimas
>>> - ne toks kaprizingas aptarnavimas (nors cia gal pasekme siu auto 
>>> nepopuliarumas in LT)
>>> - kita kainu kategorija nauju ir devetu detaliu
>>> - auto kurio kategorijoje gamintojas slifuoja jau 10-20 metu (B'eske 
>>> atsirado 2005 ir pagaminta ant A bazes (kuri beje nera labai patikima) 
>>> kas gali buti pliusas arba minusas priklausomai nuo poziurio
>>> 
>>> Tai va negerai as cia prasiau kaip B'eskes savininkas bet tokia yra 
>>> realybe. Arba tau reikia tiesiog auto arba tau reikia MB
>>> 
>>> 
>>> 
>>> 
>>> 
>>> "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message 
>>> news:lhmldg$6os$2@trimpas.omnitel.net...
>>>> galvoju apie 2011 b180 dyzeli "automata" (itariu variatorius? ar buvo
>>>> ir normalus?). kodel? ilgai aiskint, bet taip reikia :)
>>>> 
>>>> pareziumuokite prasau.
>>>> 
>>>> is anksto dekoju.
>>>> 
>>>> pasisakantys ne i tema ir kedas - eikit nx is posto. get your own flame
>>>> with blackjack and hookers.
>>>> 
>>> 
>>> 
>>> <image>
>>> <image>