Tema: Re: mekigi - b klase kaip?
Autorius: ramunas
Data: 2014-04-04 23:00:54
Nu nx perskaiciau tik pirmas 2 pastraipas. fak kai riekes kazkokios 
infos apie masina klausiu taves ! :)

2014.04.04 22:46, esquires rašė:
> yep, variantorius. su mano vaziavimo stiliumi jis pavojingas gyvybei - per
> didelis lagas. bet teko girdeti, o ypac skaityti labai geru atsiliepimu. is
> ivairiu pozymiu galima nuspeti, kad autoriai vairuoja juntamai kitaip, negu
> as, todel gal ir tavo vairuotojui (-ai) tikis, paprasciausiai reikia
> "prisimatuoti". objektyvioji reikalo puse: nors atsiliepimai apie sitos
> dezes (722.8) patikimuma labai geri, vistik variatoriaus kaip mazgo resursas
> neblizgantis bet kokios markes ir mercedes kazin ar isimtis. pliusas, kad
> mercedes turi pardavime bet kuri jos varzteli atskirai, nereikia pirkti
> puses dezes viename bloke, tik klausimas ar to reikia, kai darbai gali
> kainuoti kaip sveika deze.
>
> kuo b klase gera:
> 1. saugumas
> 2. erdves panaudojimas labai geras
> 3. auksta sedesena (automobilis vistik urban / suburban)
> 4. ergonomika "firminis" mercedes ypatumas, nera tokio reiskinio, kaip
> debiliskoje vietoje patalpintas mygtukas
> 5. surinkimas ir medziagos geriausias segmente (bet nebutinai geriausias uz
> ta kaina)
> 6. veidrodziai normalus :)
> 7. opcijos - tikriausiai tokio pasirinkimo nera jokiame kitame to laikmecio
> subkompakte (zinoma, perkant naudota yra loterijos elementas, ka rasi, bet
> visgi).
>
> minusai:
> 1. vistik yra firminiu nesklandumu ().
> 2. nemegsta remontininkai, nors mokantiems skaityti problemu kilti neturetu,
> masina vistik gana paprasta. jei ne kapitalinis, tai variklio isimineti
> tikrai nereikia :)
> 3. nors ratai kampuose, man per daug sokineja ant nelygaus kelio. velgi
> reikia "prisimatuoti", gal tam, kas vairuos, uzteks.
> 4. pakaba siek tiek triuksminga, bet santykis tarp komfortiskumo ir standumo
> man pasirode priimtinas. ne 123 mersas, aisku :) bet juk ir metai ne 1975,
> kad tokius gerus automobilius gamintu :)
> 5. apzvalga link 11 ir 1 valandos siaip sau, tas pats visame tarpe tarp 5 ir
> 7.
> 6. galine sedyne gana plokscia.
> 7. priekyje aukscio man siek tiek pritruko, plastikines variklio apsaugos
> gana zemai pakabintos.
> 8. antikorozinis padengimas butu labai pageidautinas.
> 9. del 2 punkto ir stereotipu gali nukenteti likvidumas po N metu.
>
> keletas neutraliu pastebejimu:
> 1. buna nusivylimu, nes kazkodel pirkejas pagal nutylejima tikisi rasti b
> klaseje e- bent jau c klases vaziavimo pojucius. zinoma, to tikrai nera.
> 2. dezei netinka "labai geras vokiskas" atf, reikia tokio, koki stutgarte
> prirase. su niekuo nesimaiso ir niekuo nepakeiciamas (bet gamina Fuchs ir
> Shell, kas sako, kad galima pirkti ne tik silberyje uz "firmines" kainas).
> 3. atf'a keisti kas 60'000 km, kad ir ka sakytu 'egzepertai' (net jei jie
> dirba silberyje).
> 4. tas pats, jei motoras su dpf - geriau jau naudoti ne tai, ka "labai gero"
> turi parduotuve, o tai, kas irasyta cia:
> http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=1&blatt=229.31&content_action=show&mark=229.31&suchbegriff=229.31 ,
> http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=1&blatt=229.51&content_action=show&mark=229.51&suchbegriff=229.51
> ir
> http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&language_id=0&blatt=229.52&content_action=show&mark=229.52&suchbegriff=229.52
> (sarasas platus, problemu kilti neturetu)
> 5. buvo atsaukimas del motoru gedimo, visokie kodekai klyke is laimes. bet
> kadangi jie skaityti nemoka, tai nepastebejo, kad motorai valytuvu. aktualu
> 2005/05-2006/05 pagamintiems egzemplioriams.
>
>
> o cia nelabai patenkinto naudotojo atsiliepimai (nors mano poziuriu lyginti
> su astra kaip tai nesigauna):
>
> Labas,
>
> eksploatuoju B180 CDI jau koki pusmeti. 2007 gimimo.
> Pradziai siulau paziuret:
> - rudziu pedsakus priekiniu dureliu apacioje. Cia yra zinoma problema situ
> modeliu, lyg ir isgydyta kazkur nuo 2007 metu.
> - priekiniai pusasiai. Cia kaip kazkas sake - tai yra detale kuri yra
> problemine todel ziauriai deficitine ir dingsta pati pirma is ardomu
> automobiliu. Turiu pats sia problema bet kol kas vazineju. Pasireiskia
> musimu i piekinius ratus atleidus lengvai gaziuka kazkur nuo 80kmh
> pradedant. Butent kazkokiu momentu kuomet ratu ir variklio sukimosi greitis
> sutampa ir ta jungtis kazkur atsilaisvina. Pasireiskia ne visada, bet kai
> jau pradeda must tai atrodo dantys isbyres
>
> Siap pats B modelis bent jau man toks labai kontrastiskas: yra dalyku kurie
> labai dziugina ir yra dalyku kuriai ziauriai uzknisa
> Is dziuginanciu:
> - sedi aukstai, geras matomumas
> - kaip tokiam kibirui, ganetinai daug vietos gale ir bagazineje.
> - vairo stiprintuvas paverge nuo pat pradziu (bet gal dalinai tai yra
> nuopelnas to kad sedi labai arti priekiniu ratu....). Na kazkaip labai
> gerai/greitai/lengvai susisuka ratai.
> - veidrodeliu sildymo mygtuko nera, bet sildosi kada to labiausiai reikia.
> Nezinau kaip ten padaryta, bet kai jie buna aprasoje/apsale tai pradeda
> nutirpineti.... tikiuosi jie neveikia pastoviai man to nezinant
> - daug funkciju sukista i centrini kompa (net baziniam modelyje), tokios
> kaip dienos sviesos, palydincios sviesos, duru uzrakinimas ir pan.
> - langu apiplovimo skyscio bakelio dangtelis tokio dydzio kad trilitris
> stiklainis telpa. Dabar jau neislaistau langu skyscio pro sali pildamas
> vakare tamsoje....
> - zemai lenkiuosi MB kuris idejo priekyje mygtuka leidzianti valdyti galiniu
> keleiviu apsvietima lubose (dabar as kontroliuoju apsvietima o ne mano
> vaikai . bet cia as jau visai i smulkmenas nukritau...
>
> Is uzknisanciu:
> - kaip 2.0 litru CDI variklis atiduoda tik 80kW. Pridekim tai kad jo mase
> salyginai maza, tai dar labiau nuvilia. Sakyciau deforsavo kad kuro sanaudos
> butu geros....deja deja, saliaros valgo tiek pat kaip mano pagrindinis auto
> su 2.2 CDI 110kW. Tikejausi geresnes traukos.
> - priekine prosvaisa ziauriai maza. Ten dar tokios plasmases po visa auto
> apacia yra, kurios ties karteriu yra labai zemai (nes pats karteris
> zemai)... tai karta i menesi vis trinkteliu i koki islindusi sulini (kuris
> beje islindes buna visai normos ribose, su bet kokiu auto net negalvoji apie
> tai). jau baigiu iprast, bet vis tiek uzknisa.
> - vaziuokles eiga maza, bet cia tokiam kibiriukui kurio svorio centras
> aukstai kitaip ir negali buti nes kitaip apsivers jis. Prie sito prideju
> trumpa atstuma tarp vaziuokles asiu, gaunasi toks banguojantis vaziavimas
> nelygiu keliu.
> - negalima reguliuoti automatinio valytuvu jautrumo (na tas kur nuo lietaus
> daviklio suveikineja). Niu pas mane jis taip ziauriai nepataiko ir ner kaip
> jo patiunint  o ijungus pirma intervalini rezima tai drozia per tankiai....
> niu nei sis nei tas vienzo.
> - varikliukas barska ant laisvu. bet gal cia mano CDI problemos
> - ziauriai trumpa 1 pavara
> - ir dar negaliu ipilti daugiau kaip puse bako kuro - ipilu 20-25 ltr ir
> verciasi viskas lauk. Pabrowsinau, tai ten buna kad sugenda toks nuorinimo
> voztuvas (cannister vent valve), bet pagal visus dokus ten kur jis turi
> buti - pas mane jo nera ten realybej. Ir nepanasu kad jis buvo isluptas, net
> visos zarnos originalios ten vis dar. taip ir vazineju.
>
> Te nesupyksta ant manes MB gerbejai, bet jei zmogus ziuri i B klase, tai yra
> jam reikia golfo klases automobiliuko kasdieniniam zulinimui (arba kaip
> backup auto) be dideliu pretenziju i komforta ir navarotus (5% maksimalios
> komplektacijos B'eskiu atmetam nes jos LT nepasiekia, o like 95% bus is
> serijos "bazinis+kondicionierius" daugumoj atveju).
>
> <...>
>
> Jei autoriui reikia "tik Mersedeso ir nieko kito" tada tai kitas atvejis
> zinoma ir toliau neskaitom ka parasysiu zemiau
>
> Taigi B klase gimimo 2006-2007 kainuos apie 22-30 kLT.
> Butina pamineti kad pasirinkimas bus LABAI menkas siai dienai, kas yra LABAI
> (!) svarbu zmogui ieskanciam auto.
>
> Bukim praktiski ir istrinkim zodi "Mersedesas" is paieskos kriteriju.
> Paziurim ka turim rinkoj siai dienai uz 22-30kLT is golfo klases:
>
> 2008-2011 metu koks nors XXX Focus arba YYY Astra arba dar kazkas su:
> - panasia rida, tgi nusidevejimas panasus
> - su panasia komplektacija
> - tiketina naujos kartos auto, o tai reiskia nauji techniniai sprendimai
> (istaisyti bug'ai), saugumas ir pan....
> - 2x-3x didesnis pasirinkimas
> - ne toks kaprizingas aptarnavimas (nors cia gal pasekme siu auto
> nepopuliarumas in LT)
> - kita kainu kategorija nauju ir devetu detaliu
> - auto kurio kategorijoje gamintojas slifuoja jau 10-20 metu (B'eske
> atsirado 2005 ir pagaminta ant A bazes (kuri beje nera labai patikima) kas
> gali buti pliusas arba minusas priklausomai nuo poziurio
>
> Tai va negerai as cia prasiau kaip B'eskes savininkas bet tokia yra realybe.
> Arba tau reikia tiesiog auto arba tau reikia MB
>
>
>
>
>
> "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message
> news:lhmldg$6os$2@trimpas.omnitel.net...
>> galvoju apie 2011 b180 dyzeli "automata" (itariu variatorius? ar buvo
>> ir normalus?). kodel? ilgai aiskint, bet taip reikia :)
>>
>> pareziumuokite prasau.
>>
>> is anksto dekoju.
>>
>> pasisakantys ne i tema ir kedas - eikit nx is posto. get your own flame
>> with blackjack and hookers.
>>
>
>