2014-06-26 16:03, KEdas rašė: > Čia jei net nekreipti dėmesio į tai, kad statybos reglamentai DRAUDŽIA > tokių sankryžų, kai jungiamos B1 su D2 gatvės įrengimą. Dabar draudžia, vėliau leis. Ką tai keičia? Griaunam senamiestį, nes per bromas gaisrininkai neįvažiuoja? > Palygink kiek namų yra Skersinės soduose, ir kiek mašinų pravažiuoja > Molėtų plentu. Tada pagalvok ar tikrai dėl tų 70 soduose įsikūrusių > gyventojų reikia 30 kartų per valandą visą parą stabdyti visus > važiuojančius pagrindiniu keliu? Tai kodėl stabdoma dėl tų pačių 70 mašinų, sukančių į Visorių g.? Gal vistik Palubinsko žinyne nėra reikiamų skaičių? > Sakyčiau racionaliau būtų tų 70 vairuotojų paprašyti apsisukinėti ties > jau esančiu šviesoforu į Riešę. Būtų papildomi 2km kelio, kas per metus > jiems visiems kartu kainuotų 25000Lt kurui. Palygink su 0.5mln > šviesoforui + sugaištas laikas ir išdegintas kuras visiems dabar pro ten > važiuojantiems 9 mln. automobilių. Nes viena avarijos auka yra lygiai viena auka avarijoje per daug. -- ejs