2014-06-26 17:34, KEdas rašė: > 2014.06.26 16:23, ejs rašė: >> 2014-06-26 16:03, KEdas rašė: >> >>> Čia jei net nekreipti dėmesio į tai, kad statybos reglamentai DRAUDŽIA >>> tokių sankryžų, kai jungiamos B1 su D2 gatvės įrengimą. >> >> Dabar draudžia, vėliau leis. Ką tai keičia? > Įstatymų arba laikomasi, arba valstybės nėra. Tai ką nors keičia? STR nėra įstatymas. >> Griaunam senamiestį, nes per bromas gaisrininkai neįvažiuoja? > Labas vakaras, vilūnai. Jūsų medžioklinis anekdotas nelabai juokingas, o > tokiais pigiais triukais tik savus girtuoklius galite juokinti. Neišsisukinėk. Ir potekstę turėjai suprasti. >> Tai kodėl stabdoma dėl tų pačių 70 mašinų, sukančių į Visorių g.? > Kurioje vietoje Visorių gatvė kertasi su Molėtų plentu? J. Kairiūkščio. Sam durak. >> Gal vistik Palubinsko žinyne nėra reikiamų skaičių? > > Tu tikrai turi architekto išsilavinimą? Vis dar. > Tai gal žinai kodėl ne visi > namai yra daromi stačiakampiai pagal tą patį vienintelį projektą? Taip > juk būtų pigiausia! gal žinai kodėl visi pastatai nėra vienodi, nors projektuojami pagal tuos pačius STR'us? Beje, prieš kokius 4 mėnesius turėjau labai "įdomų" darbą: reikėjo minimalizuoti užsakomų durų tipų skaičių (~400 vnt projekte). Apie masto ekonomiją esi girdėjęs? >> Nes viena avarijos auka yra lygiai viena auka avarijoje per daug. > Nuvalkiotas anekdotas. Pakalbėsim po rinkimų. > Jei kitur aukų nebūtų kelis kartus daugiau. > Beje, kiekviena auka turi kainą, todėl rekonstrukcijai išleistų litų > grąžą labai nesunku palyginti. jei kažkokia vieta tampa avaringa, reikiai ieškoti priežasčių ir jas taisyti, o ne skaičiuoti kiek ten turi žūti žmonių kad rekonstrukcija atsipirktų. -- ejs