Plet patarejau as esu labai tolerantiskas bet ir mane jau uzpisti pradedi. ar rašiau kur kad dėl tu 70 gyventoju? ten problema yra, kad jei kas is tų 70 gyventojų bet kuria puse vaziuodami sugalvoja pasukti į kaire ar dar gudresnis vaziuojantis nuo Riešės pusės apsisukti ir nuvažiuoti į degalinę, praktiškai avarinė situacija garantuota - dėl apkrovos. Ir kaip minėjau ačiū dievui kad ten kolkas tik techninės avarijos vyksta, be aukų, bet kaip žinai tikimybė nuo tik didėja kada sulauksim ten rimtesniuo įvykio nei skardų sulankstymas.Turbūt pigiau paskui mokėti invalidumą, našlaičio/našlės/našlio pašalpas n metų? Tai gal reik spręsti problemą kol dar nėra aukų, o ne verkšlenti dėl 0,5 mln Lt. Bet turbūt pygesnio sprendimo nei šviesoforas toje vietoje nebus, nes dar papildomai apkrauti Riešės sankryža reiškia likti su viena juosta atkarpoje nuo norfos iki sankryžos. Manai ten kas nors laikysis labai ženklo "sukti į kaire draudžiama" jei šalia nestovės pareigūnai? ar tvorą iki tos sankryžos beveik nuo norfos pritempti pigiau bus? DJ On 2014.06.26 16:03, KEdas wrote: > Nestebina, kad eilinis civiliokas taip rašo, tačiau liūdina, kad ir > architektai bei policija panašiai mąsto, t.y. nesugeba pažiūrėti į > didesnį problemos kontekstą. > Čia jei net nekreipti dėmesio į tai, kad statybos reglamentai DRAUDŽIA > tokių sankryžų, kai jungiamos B1 su D2 gatvės įrengimą. > > Palygink kiek namų yra Skersinės soduose, ir kiek mašinų pravažiuoja > Molėtų plentu. Tada pagalvok ar tikrai dėl tų 70 soduose įsikūrusių > gyventojų reikia 30 kartų per valandą visą parą stabdyti visus > važiuojančius pagrindiniu keliu? > Sakyčiau racionaliau būtų tų 70 vairuotojų paprašyti apsisukinėti ties > jau esančiu šviesoforu į Riešę. Būtų papildomi 2km kelio, kas per metus > jiems visiems kartu kainuotų 25000Lt kurui. Palygink su 0.5mln > šviesoforui + sugaištas laikas ir išdegintas kuras visiems dabar pro ten > važiuojantiems 9 mln. automobilių. > > > 2014.06.26 15:43, Daliokas rašė: >> >> Kedai, ple nuvažiuok ir pažiurek, tą sankryžą ir jos apylinkes, ji yra >> viena pagrindinių žmonėms gyvenantiems skersinės sodų 1-oje - 9-oje >> gatvėse. taip pat daxuja važiuojančių namo į gyvenamuosius kvartalus >> esančius už Santarškių. Iš viso to "sodų" kvartalo jaučiu like kokie >> 5% daržininkų. >> Ačiū Dievui, kad ten dar tik techninės avarijos vyksta. Užtenka, kad į >> bet kurią pusę Molėtų plentu važiuojantis sugalvotų sukti į kaire ir >> jau praktiškai avarinės situacijos. >> Ten išviso srautas mažiau 80 km/h nevažiuoja nors ženklai berods >> reikalauja 60 km/h. >> Kad nestabdyti eismo toje atkarpoje, tai turbūt tik viadukais galima >> būtų išpręsti, bet šviesoforais pigiau turbūt :) >> >> dj >> >> On 2014.06.26 15:26, KEdas wrote: >>> 2014.06.26 15:17, ejs rašė: >>>> >>>> buvai ten, ar tik su Imbrasu praskridai sraigtasparniu? >>>> Ten sodai. Žinok kartais soduose gyvena žmonės. Kartais - net žiemą. >>>> >>> >>> Tu kalbėjai apie kitus šviesoforus, o ne apie Skersinės gatvę. Kur ten >>> sodai? >>>>> Ir ką, koks čia ryšys su šviesoforu? >>>> >>>> tuo, kad tiesiogiai pėstieji šioje sankryžoje kol kas lyg ir >>>> nenukentėjo, bet techninių įvykių, kad džigitas nespėja sustabdyti - >>>> po kelis į metus. >>>> >>> >>> Čia statistika ar pliurpalai? >>> O gal gali pakomentuoti kaip atrodo kitos miesto vietos? >>> >> >