2014.06.26 16:23, ejs rašė: > 2014-06-26 16:03, KEdas rašė: > >> Čia jei net nekreipti dėmesio į tai, kad statybos reglamentai DRAUDŽIA >> tokių sankryžų, kai jungiamos B1 su D2 gatvės įrengimą. > > Dabar draudžia, vėliau leis. Ką tai keičia? Įstatymų arba laikomasi, arba valstybės nėra. Tai ką nors keičia? > Griaunam senamiestį, nes per bromas gaisrininkai neįvažiuoja? Labas vakaras, vilūnai. Jūsų medžioklinis anekdotas nelabai juokingas, o tokiais pigiais triukais tik savus girtuoklius galite juokinti. > Tai kodėl stabdoma dėl tų pačių 70 mašinų, sukančių į Visorių g.? Kurioje vietoje Visorių gatvė kertasi su Molėtų plentu? > Gal vistik Palubinsko žinyne nėra reikiamų skaičių? Tu tikrai turi architekto išsilavinimą? Tai gal žinai kodėl ne visi namai yra daromi stačiakampiai pagal tą patį vienintelį projektą? Taip juk būtų pigiausia! > >> Sakyčiau racionaliau būtų tų 70 vairuotojų paprašyti apsisukinėti ties >> jau esančiu šviesoforu į Riešę. Būtų papildomi 2km kelio, kas per metus >> jiems visiems kartu kainuotų 25000Lt kurui. Palygink su 0.5mln >> šviesoforui + sugaištas laikas ir išdegintas kuras visiems dabar pro ten >> važiuojantiems 9 mln. automobilių. > > Nes viena avarijos auka yra lygiai viena auka avarijoje per daug. Nuvalkiotas anekdotas. Jei kitur aukų nebūtų kelis kartus daugiau. Beje, kiekviena auka turi kainą, todėl rekonstrukcijai išleistų litų grąžą labai nesunku palyginti.