Nu mano patirtis lietuviskas vs tarkim austriskas dyzelis, tai lietuvisko nenaudai. Konkreciai buvo vaziuota is Vilniaus i Viena ir atgal, tas pats auto, tas pats vairuotojas, skirtumas tarp vaziavimu - 1 diena, oras sausas ir ramus. Su Statoilo dyzeliu sanaudos gavosi 6.3, su austrisku gryztant - 5.7. Vartyk kaip nori, bet skirtumas yra ir per didelis, kad ji nurasyt ant 'nuvaziuoant visa laika buvo pries veja ir i kalna'. Tuo labiau, kad nebuvo stengtasi taupyt nei vienu atveju, nei kitu - tiesiog vaziuota ir tiek. Beje, ta pati menesi pakartojus ta pati marsruta su Nestes dyzeliu skirtumas jau buvo mazesnis, bet i Viena vaziuota buvo nebeskubant, paziurint kokios sanaudos bus laikant lygiai 90km/h ir t.t., gryztant jau nezaidziau - myniau, kad gryzt be tamsos. Nu ir su tais pataupymais Nestes sanaudos buvo 5.6, su austrisku - tie patys 5.7. Cia pagal nuvaziuotus km ir supilta kura, ne kompo parodymai. "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:m15epe$2ft$3@trimpas.omnitel.net... > bet svarbiausia, kad veikia. Užsipili, nori patikrint, atitinkamai > vairuoji - ir sutaupai. > > On 09/10/2014 10:47, razumas wrote: >> konkurencija magnetiniams ir prikurkiniams fuel saveriams. >> >