Nu tai ko tu nori - taigi visą laik į kalną važiavai, o grįžinėjai nuo kalno, nu :F Vilnius apie +150m nuo jūros, austrijoj bus gerokai virš kilometro. Čia lietuvoj tai kamščiuose važinėjai, suodžių ten visokių prisikaupė, kompas buvo apsimokęs labiau į gazą reaguot ir t.t. Išvažiavai į trasą - apsišlifavo viskas, susivienodino, kompas pasioptimizavo - štai tau ir prašom skirtumas ;] 2014.10.09 11:21, Nevkurse rašė: > Nu mano patirtis lietuviskas vs tarkim austriskas dyzelis, tai > lietuvisko nenaudai. Konkreciai buvo vaziuota is Vilniaus i Viena ir > atgal, tas pats auto, tas pats vairuotojas, skirtumas tarp vaziavimu - 1 > diena, oras sausas ir ramus. Su Statoilo dyzeliu sanaudos gavosi 6.3, su > austrisku gryztant - 5.7. Vartyk kaip nori, bet skirtumas yra ir per > didelis, kad ji nurasyt ant 'nuvaziuoant visa laika buvo pries veja ir i > kalna'. Tuo labiau, kad nebuvo stengtasi taupyt nei vienu atveju, nei > kitu - tiesiog vaziuota ir tiek. Beje, ta pati menesi pakartojus ta pati > marsruta su Nestes dyzeliu skirtumas jau buvo mazesnis, bet i Viena > vaziuota buvo nebeskubant, paziurint kokios sanaudos bus laikant lygiai > 90km/h ir t.t., gryztant jau nezaidziau - myniau, kad gryzt be tamsos. > Nu ir su tais pataupymais Nestes sanaudos buvo 5.6, su austrisku - tie > patys 5.7. Cia pagal nuvaziuotus km ir supilta kura, ne kompo parodymai.