Tai taip iseina pagal tave, kad i Viena vaziavo Lietuviskais keliais, o atgal Austriskais? "GT" parašė naujienų news:m15mnd$8k5$1@trimpas.omnitel.net... Manau, kad užu sienos lygesni keliai, mažiau apkrauta važiuoklė, atitinkamai ir kuro sąnaudos. Anksčiau galvojau, kad iš tiesų užsieny geresnis kuras. Bet dabar, kai praleki tuos pat atstumus geresniais, lygesniais LT keliais ir lopytais, skirtumas akivaizdus ne pastarųjų naudai. GT "razumas" parašė naujienų news:m15hv4$57o$1@trimpas.omnitel.net... kuro temperatura irgi ne paskutinej vietoj. -- razumas "Nevkurse" <nera@mailo.nx> wrote in message news:m15ght$3vt$1@trimpas.omnitel.net... > Nu mano patirtis lietuviskas vs tarkim austriskas dyzelis, tai lietuvisko > nenaudai. Konkreciai buvo vaziuota is Vilniaus i Viena ir atgal, tas pats > auto, tas pats vairuotojas, skirtumas tarp vaziavimu - 1 diena, oras > sausas ir ramus. Su Statoilo dyzeliu sanaudos gavosi 6.3, su austrisku > gryztant - 5.7. Vartyk kaip nori, bet skirtumas yra ir per didelis, kad ji > nurasyt ant 'nuvaziuoant visa laika buvo pries veja ir i kalna'. Tuo > labiau, kad nebuvo stengtasi taupyt nei vienu atveju, nei kitu - tiesiog > vaziuota ir tiek. Beje, ta pati menesi pakartojus ta pati marsruta su > Nestes dyzeliu skirtumas jau buvo mazesnis, bet i Viena vaziuota buvo > nebeskubant, paziurint kokios sanaudos bus laikant lygiai 90km/h ir t.t., > gryztant jau nezaidziau - myniau, kad gryzt be tamsos. Nu ir su tais > pataupymais Nestes sanaudos buvo 5.6, su austrisku - tie patys 5.7. Cia > pagal nuvaziuotus km ir supilta kura, ne kompo parodymai.