2014-10-09 20:34, Dainiushas rašė: > nu taigi skaitom: > > "Nepriklausomame Suomijos techninių tyrimų centre VTT atlikti bandymai > parodė, kad šio dyzelino sąnaudos yra iki 5 proc. mažesnės negu > tradicinio dyzelino. Konkretus sąnaudų sumažėjimas priklauso nuo > naudojamo automobilio tipo, aplinkos sąlygų ir vairavimo stiliaus. > Tamperės taikomųjų mokslų universiteto atlikti matavimai rodo, kad, > naudojant „Neste Pro Diesel“, variklio galia ir sukimo momentas padidėja > iki 4 proc., CO2 emisijos degalų ciklo metu sumažėja iki 20 proc. Mažiau > išmetama ir azoto oksidų, angliavandenilių bei kietųjų dalelių." Neturiu įpročio gilintis į ištinusių nuo įtampos marketingastų smegenų išmintį. Pakanka perskaityti "...CO2 emisijos _degalų ciklo metu_ sumažėja _iki_ 20 proc.". Nei man įdomu, ką jie nori pasakyti tuo "degalų ciklo metu", nei tikroji "iki 20 proc." reikšmė. Dėjau skersą. Mačiau, kaip gimdomas kur kas labiau sofistikuotas auksinis lietutis S. >>> na tai tradicinis lochatronas, 20 metų tie tekstai nesikeičia, keičiasi >>> tik iškabos :). Kiek jau tokių buvo, tai turėtų automobiliai visai >>> nevartot kuro ir būt amžini. >>> >>> Jie matai, IKI 5% mažesnės sąnaudos ir 20% mažiau CO2. Kosmonautai, nu. >> >> Kiek-kiek mažiau CO2??? :-))) Kažin kur anglis iš dyzelio dedasi...