kuro temperatura irgi ne paskutinej vietoj. -- razumas "Nevkurse" <nera@mailo.nx> wrote in message news:m15ght$3vt$1@trimpas.omnitel.net... > Nu mano patirtis lietuviskas vs tarkim austriskas dyzelis, tai lietuvisko > nenaudai. Konkreciai buvo vaziuota is Vilniaus i Viena ir atgal, tas pats > auto, tas pats vairuotojas, skirtumas tarp vaziavimu - 1 diena, oras > sausas ir ramus. Su Statoilo dyzeliu sanaudos gavosi 6.3, su austrisku > gryztant - 5.7. Vartyk kaip nori, bet skirtumas yra ir per didelis, kad ji > nurasyt ant 'nuvaziuoant visa laika buvo pries veja ir i kalna'. Tuo > labiau, kad nebuvo stengtasi taupyt nei vienu atveju, nei kitu - tiesiog > vaziuota ir tiek. Beje, ta pati menesi pakartojus ta pati marsruta su > Nestes dyzeliu skirtumas jau buvo mazesnis, bet i Viena vaziuota buvo > nebeskubant, paziurint kokios sanaudos bus laikant lygiai 90km/h ir t.t., > gryztant jau nezaidziau - myniau, kad gryzt be tamsos. Nu ir su tais > pataupymais Nestes sanaudos buvo 5.6, su austrisku - tie patys 5.7. Cia > pagal nuvaziuotus km ir supilta kura, ne kompo parodymai.