nu jo, cia paskaiciuotas CO2 kuri sugeneravo karves, is kuriu steika valge dyzelio ganyklos darbuotojai "Nitro" wrote in message news:m1emmq$a4r$1@trimpas.omnitel.net... degalų ciklo COč, tai ne tik tas CO2, kur per dusle iseina "911" parašė naujienų news:m173ub$un3$1@trimpas.omnitel.net... bet tau kaip axujienai nusimananciam nekilo klausimas joks del CO2? "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:m16h03$o63$2@trimpas.omnitel.net... > nu taigi skaitom: > > "Nepriklausomame Suomijos techninių tyrimų centre VTT atlikti bandymai > parodė, kad šio dyzelino sąnaudos yra iki 5 proc. mažesnės negu > tradicinio dyzelino. Konkretus sąnaudų sumažėjimas priklauso nuo > naudojamo automobilio tipo, aplinkos sąlygų ir vairavimo stiliaus. > Tamperės taikomųjų mokslų universiteto atlikti matavimai rodo, kad, > naudojant „Neste Pro Diesel“, variklio galia ir sukimo momentas padidėja > iki 4 proc., CO2 emisijos degalų ciklo metu sumažėja iki 20 proc. Mažiau > išmetama ir azoto oksidų, angliavandenilių bei kietųjų dalelių." > > On 09/10/2014 19:07, eSSas wrote: >> 2014-10-09 10:46, Dainiushas rašė: >>> na tai tradicinis lochatronas, 20 metų tie tekstai nesikeičia, keičiasi >>> tik iškabos :). Kiek jau tokių buvo, tai turėtų automobiliai visai >>> nevartot kuro ir būt amžini. >>> >>> Jie matai, IKI 5% mažesnės sąnaudos ir 20% mažiau CO2. Kosmonautai, nu. >> >> Kiek-kiek mažiau CO2??? :-))) Kažin kur anglis iš dyzelio dedasi... >> >> S. >> >>>> Tai nueini i neste puslapi ir pasiskaitai: >>>> http://neste.lt/default.asp?path=14389;14456;14915;14916;14922;22883;24342 >>>> >> > --- This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus protection is active. http://www.avast.com