On 12/8/2014 5:01 PM, spakainas wrote: > Bbžino kas ten buvo, bet faktas tas, kad volvoj lavonai, o vat 300 kg > lengvesnėj ir senesnėj boroj - ne. Skirtingi smūgio kampai ir t.t. man > tai atrodo mažų mažiausia keista. Labiau patikėčiau, kad visgi tas > "nežymus" tiesinimas iš po štatų ir turėjo lemiamą įtaką saugumui - > metalo savybės juk pasikeičia, sugėrė smūgį ne ta vieta kuri buvo > numatyta gamykliškai ir pan, imho. Vairo suktelėjimas paskutinę akimirką 100x reikšmingesnis už visus tuos tiesinimus. IMHO, suprantama. Neskaičiau rašliavos, taigi neaiškus diržų prisisegimas, keleivių kiekis etc. S. > > 2014.12.08 16:55, Invertuota panda rašė: >> Noras pavaryt ant subiniarankiu gal ir suprantamas, bet siuo konkreciu >> atveju bent jau man panasu i slieku paieskas asfalte. Tai vovlai >> sprendziant is aukciono nuotrauku desineje puseje kebului nieko tragisko >> nebuvo nutike, t.y. tiesint ar juo labiau virint is keliu daliu nebuvo >> reikalo. Gal auksarankiai ka bure su kaires puses lonzeronu, bet >> pastarajam paskutineje avarijoje kliuvo maziau nei desiniam.