ir pas vw lyg matosi sonine vairuotojo pagalve, kuri galejo smarkiai padet jei po smugio sukosi "Dainiushas" wrote in message news:m64li2$240$1@trimpas.omnitel.net... nu aš dar kartą iš lėto parašysiu ką matau lrytas.lt nuotraukose, tada pasakykit kas nors jei nusišneku. Volvo lupo dešiniu kampu http://tinyurl.com/ngbxlfg nes ratas salone o kairys slenkstis nulenktas į lauką http://tinyurl.com/ocjz73j į Boros labiau link vidurio http://tinyurl.com/qhu8gt8 su kuria sąlyga smūgis pasiskirstė dėkingiau na ir saugos diržas turėtų, kaip suprantu, būt išvyniotas užsikirtęs ir nupjautas, o ne šitaip http://tinyurl.com/o3hmwpb On 2014.12.08 17:06, eSSas wrote: > On 12/8/2014 5:01 PM, spakainas wrote: >> Bbžino kas ten buvo, bet faktas tas, kad volvoj lavonai, o vat 300 kg >> lengvesnėj ir senesnėj boroj - ne. Skirtingi smūgio kampai ir t.t. man >> tai atrodo mažų mažiausia keista. Labiau patikėčiau, kad visgi tas >> "nežymus" tiesinimas iš po štatų ir turėjo lemiamą įtaką saugumui - >> metalo savybės juk pasikeičia, sugėrė smūgį ne ta vieta kuri buvo >> numatyta gamykliškai ir pan, imho. > > Vairo suktelėjimas paskutinę akimirką 100x reikšmingesnis už visus tuos > tiesinimus. IMHO, suprantama. > > Neskaičiau rašliavos, taigi neaiškus diržų prisisegimas, keleivių kiekis > etc. > > S. > >> >> 2014.12.08 16:55, Invertuota panda rašė: >>> Noras pavaryt ant subiniarankiu gal ir suprantamas, bet siuo konkreciu >>> atveju bent jau man panasu i slieku paieskas asfalte. Tai vovlai >>> sprendziant is aukciono nuotrauku desineje puseje kebului nieko tragisko >>> nebuvo nutike, t.y. tiesint ar juo labiau virint is keliu daliu nebuvo >>> reikalo. Gal auksarankiai ka bure su kaires puses lonzeronu, bet >>> pastarajam paskutineje avarijoje kliuvo maziau nei desiniam. >