nieks ten nieko neismeta, nezinai tai nepasakok pasaku. Atkaltu ta pacia volga toj pacioj amerikonijoj ir toliau dziaugtusi, bet biski nelabai po tokiu bajeriu gaunasi legalizuot. Juolabiau draudimo reikalas ten tie visi perpisti lavonai, tai kam sukt kiaushus jei galima sekmingai parduot lenkui lietuviui rusui ar dar kazkam ir pamirst ta reikala. O ir cia jau netaip paprasta su ju registracija nuo 07/01d. jei title'as ne salvage... arba ypistas stampukas parts only... baigesi jau laukiniai laikai.. gaila.. :)))) "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:m64f2b$ubm$1@trimpas.omnitel.net... > taigi tik cia visi protingi, amerikoj tai debilai visi. > ten gera masina po avarinos ismeta, o cia susirenka ir toliau laksto :) > > On 12/08/2014 05:01 PM, spakainas wrote: >> Bbžino kas ten buvo, bet faktas tas, kad volvoj lavonai, o vat 300 kg >> lengvesnėj ir senesnėj boroj - ne. Skirtingi smūgio kampai ir t.t. man >> tai atrodo mažų mažiausia keista. Labiau patikėčiau, kad visgi tas >> "nežymus" tiesinimas iš po štatų ir turėjo lemiamą įtaką saugumui - >> metalo savybės juk pasikeičia, sugėrė smūgį ne ta vieta kuri buvo >> numatyta gamykliškai ir pan, imho. >> >> 2014.12.08 16:55, Invertuota panda rašė: >>> Noras pavaryt ant subiniarankiu gal ir suprantamas, bet siuo konkreciu >>> atveju bent jau man panasu i slieku paieskas asfalte. Tai vovlai >>> sprendziant is aukciono nuotrauku desineje puseje kebului nieko tragisko >>> nebuvo nutike, t.y. tiesint ar juo labiau virint is keliu daliu nebuvo >>> reikalo. Gal auksarankiai ka bure su kaires puses lonzeronu, bet >>> pastarajam paskutineje avarijoje kliuvo maziau nei desiniam. >