Tema: Re: Tikrai verta ar nelabai sildyti varikli?
Autorius: CodeC
Data: 2015-01-14 09:01:09
p.s. volvo akumui jau 6 metai. lancios 2. 'suka' kaip nauji.
problemos 'su akumais' buvo tol, kol nepadariau starteriui kapitalinio 
ir krovimo nesutvarkiau. itariu tas akumas gyvens ilgiau nei as ta volvo 
turesiu :) webasto veikia lygiai pusvalandi, poto issijungia.
salono ventiliatorius NEpasileidzia kartu, todel nera kam ten labai 
sodinti ta akuma. po webasto starto praejus keletui minuciu is akumo 
sroves ima 2-3 amperus. tai panasu, kad puse dienos galetu veikt :)

On 01/14/2015 08:51 AM, CodeC wrote:
> ispudziai silti. del akumo nzn, jokiu salutiniu simptomu nera.
>
> On 01/14/2015 08:09 AM, spakainas wrote:
>> Susitvarkei jau ten viską? Kaip įspūdžiai panaudojus, akumo nenusodina?
>>
>> 2015.01.13 23:01, CodeC rašė:
>>> webasto dar neblogas kompromisas.
>>>
>>> On 2015.01.13 21:17, Invertuota panda wrote:
>>>> On Tue, 13 Jan 2015 09:43:10 +0200, spakainas wrote:
>>>>
>>>>> O kuo sveikiau? Juk su pavara visai kitos apkrovos nei dirbant ant
>>>>> laisvų. Sveikiausia tai išvis niekur nevažiuot ;]
>>>>
>>>> Blogai ir viena ir kita. Birbinant ant laisvų mažas tepalo slėgis ir
>>>> lėtai šyla. Po apkrova trūksta tepimo, nes tirštas tepalas nenoriai
>>>> cirkuliuoja ir šeip variklio dalys temperatūriškai dar neišsiplėtusios
>>>> iki darbinių išmatavimų.
>>>>
>>>> Imho kompromisas yra niolika sekundžių pabirbinti ir pernelyg
>>>> nespaudžiant tapkės važiuoti vidutinėm apsukom (benzinui taip tarp 2 ir
>>>> 3k, zyzeliui turbūt mažiau). Tada ir greičiau sušyla ir tepalas
>>>> cirkuliuoja ir detalės neapkraunamos.
>