p.s. volvo akumui jau 6 metai. lancios 2. 'suka' kaip nauji. problemos 'su akumais' buvo tol, kol nepadariau starteriui kapitalinio ir krovimo nesutvarkiau. itariu tas akumas gyvens ilgiau nei as ta volvo turesiu :) webasto veikia lygiai pusvalandi, poto issijungia. salono ventiliatorius NEpasileidzia kartu, todel nera kam ten labai sodinti ta akuma. po webasto starto praejus keletui minuciu is akumo sroves ima 2-3 amperus. tai panasu, kad puse dienos galetu veikt :) On 01/14/2015 08:51 AM, CodeC wrote: > ispudziai silti. del akumo nzn, jokiu salutiniu simptomu nera. > > On 01/14/2015 08:09 AM, spakainas wrote: >> Susitvarkei jau ten viską? Kaip įspūdžiai panaudojus, akumo nenusodina? >> >> 2015.01.13 23:01, CodeC rašė: >>> webasto dar neblogas kompromisas. >>> >>> On 2015.01.13 21:17, Invertuota panda wrote: >>>> On Tue, 13 Jan 2015 09:43:10 +0200, spakainas wrote: >>>> >>>>> O kuo sveikiau? Juk su pavara visai kitos apkrovos nei dirbant ant >>>>> laisvų. Sveikiausia tai išvis niekur nevažiuot ;] >>>> >>>> Blogai ir viena ir kita. Birbinant ant laisvų mažas tepalo slėgis ir >>>> lėtai šyla. Po apkrova trūksta tepimo, nes tirštas tepalas nenoriai >>>> cirkuliuoja ir šeip variklio dalys temperatūriškai dar neišsiplėtusios >>>> iki darbinių išmatavimų. >>>> >>>> Imho kompromisas yra niolika sekundžių pabirbinti ir pernelyg >>>> nespaudžiant tapkės važiuoti vidutinėm apsukom (benzinui taip tarp 2 ir >>>> 3k, zyzeliui turbūt mažiau). Tada ir greičiau sušyla ir tepalas >>>> cirkuliuoja ir detalės neapkraunamos. >