tai kaip suprantu, tu teigi, kad variklio bloke yra toks zenklus SALTO antifrizo kiekis, kad puse valandos veikiant webasto ir cirkuliuojancio (mazumos?) antifrizo temperaturai pasiekus 75 laipsnius, uzvedus varikli tas saltas antifrizas sudaro toki kritini kieki, kad numusa temperatura per kelias minutes 25 laipsniais, o tepalas (lauko temperaturos) is karterio itakos nedaro? gal pasidalinsi konkreciais skaiciais, kiek ten to "salto" antifrizo (ir idomiausia kur?) ir kokios temperaturos mistiskai lieka bloke, puse valandos veikiant webasto siurbliui? kaip, kur ir kodel bloke lieka tiek daug (gal pabandysi paskaiciuot kiek) salto antifrizo? kodel jis nesushyla cirkuliuojant karstam antifrizui? jis kazkaip atskirtas, neturi gero kontakto su variklio bloku ir cirkuliuojanciu antifrizu, kad nesushyla? On 01/15/2015 11:01 AM, razumas wrote: > ble sakau tau pasildytas antifryzas susimaiso su nesildytu, ir atsala > momentaliai. Tepalas per sieneles ten taip neatausins staigiai. > plius bloke sedintis antifryzas ne visas pasildomas, o pasyla tik dalis jo, > kitaip variklio blokas turetu buti tavo paminetu 75 laipsniu silumos, kas > yra nerealu. O kai uzkuri, vandens pompa sujundina visa skysti ir jis > momentaliai susimaises numusa bendra tempeatura. >