Tema: Re: Tikrai verta ar nelabai sildyti varikli?
Autorius: KEdas
Data: 2015-01-14 12:31:34
Simuliaciją į studiją!

2015.01.14 09:46, tranzoo rašė:
> sita - studentai yra paskaiciave ir susimuliave - jei vilniuje 
> ukmerges g nuo senuku, ir gelezinio vilko nuo baltupiu grieztai visi 
> vaziuotu ne daugiau kaip 40 kmh - kamsciu ukmerges/gelezinio vilko 
> sankryzoj nebutu.
>
> -- 
> T
>
> "Simas" <1@1.1> wrote in message news:m9487n$8ha$1@trimpas.omnitel.net...
>> Per tokius ir susidaro kamsciai...
>>
>>
>> "Dainiushas"  wrote in message news:m93vsi$mj2$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> bbž, su mano 318 neskubant galima ramiai iki 2krpm važiuot, jei mieste.
>>
>>
>> On 2015.01.13 21:17, Invertuota panda wrote:
>>> On Tue, 13 Jan 2015 09:43:10 +0200, spakainas wrote:
>>>
>>>> O kuo sveikiau? Juk su pavara visai kitos apkrovos nei dirbant ant
>>>> laisvų. Sveikiausia tai išvis niekur nevažiuot ;]
>>>
>>> Blogai ir viena ir kita. Birbinant ant laisvų mažas tepalo slėgis ir
>>> lėtai šyla. Po apkrova trūksta tepimo, nes tirštas tepalas nenoriai
>>> cirkuliuoja ir šeip variklio dalys temperatūriškai dar neišsiplėtusios
>>> iki darbinių išmatavimų.
>>>
>>> Imho kompromisas yra niolika sekundžių pabirbinti ir pernelyg
>>> nespaudžiant tapkės važiuoti vidutinėm apsukom (benzinui taip tarp 2 ir
>>> 3k, zyzeliui turbūt mažiau). Tada ir greičiau sušyla ir tepalas
>>> cirkuliuoja ir detalės neapkraunamos.
>>>
>