o tepalas visas dalyvauja? kad teisingai ivertinti reiktu zinoti tepalo ir antfrizo cirkuliavimo greicius bei kiekius ir pan. o tavo teoriniai paskaiciavimai cia ne prie ko. tepalas cirkuliuoja po voztuvo dangteliu, tai jis speja pasilti iki pakyla aukstyn? O tada leisdamasis zemyn ausina galva ir bloka. turint omeny, kad antifrizas pasildomas tik dalinai (ten kur cirkuliacija legviausia) ir tepalas jau syla nuo variklio darbo o ne nuo atifryzo, darau isvada kad momentinis atsalimas peciuke ivyksta del antfryzo pamaisymo ir tepalo itaka tam procesui mizerna. P.S. netgi as galiu klysti :) -- razumas "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:m9876g$fn5$1@trimpas.omnitel.net... > Bet tu įdomus, aš juk tau išverčiau į realius kiekius - 1:10. Su sąlyga > kad antifryzas ne visas dalyvauja, tai santykis dar aiškesnis bus, koks > 1:8 ar pan. Tepalo sušildymas antifryzą ir variklį atvėsina ~10 laipsnių. > Ar ir dabar neaišku?