Tema: Re: Tikrai verta ar nelabai sildyti varikli?
Autorius: spakainas
Data: 2015-01-14 14:09:27
Tranzoo tu gal blet jausk biškį ribas - tuoj bus visam Vilniuj greitis 
40, radai kam pasakot tokias pievas.

2015.01.14 12:31, KEdas rašė:
> Simuliaciją į studiją!
>
> 2015.01.14 09:46, tranzoo rašė:
>> sita - studentai yra paskaiciave ir susimuliave - jei vilniuje
>> ukmerges g nuo senuku, ir gelezinio vilko nuo baltupiu grieztai visi
>> vaziuotu ne daugiau kaip 40 kmh - kamsciu ukmerges/gelezinio vilko
>> sankryzoj nebutu.
>>
>> --
>> T
>>
>> "Simas" <1@1.1> wrote in message news:m9487n$8ha$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Per tokius ir susidaro kamsciai...
>>>
>>>
>>> "Dainiushas"  wrote in message news:m93vsi$mj2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> bbž, su mano 318 neskubant galima ramiai iki 2krpm važiuot, jei mieste.
>>>
>>>
>>> On 2015.01.13 21:17, Invertuota panda wrote:
>>>> On Tue, 13 Jan 2015 09:43:10 +0200, spakainas wrote:
>>>>
>>>>> O kuo sveikiau? Juk su pavara visai kitos apkrovos nei dirbant ant
>>>>> laisvų. Sveikiausia tai išvis niekur nevažiuot ;]
>>>>
>>>> Blogai ir viena ir kita. Birbinant ant laisvų mažas tepalo slėgis ir
>>>> lėtai šyla. Po apkrova trūksta tepimo, nes tirštas tepalas nenoriai
>>>> cirkuliuoja ir šeip variklio dalys temperatūriškai dar neišsiplėtusios
>>>> iki darbinių išmatavimų.
>>>>
>>>> Imho kompromisas yra niolika sekundžių pabirbinti ir pernelyg
>>>> nespaudžiant tapkės važiuoti vidutinėm apsukom (benzinui taip tarp 2 ir
>>>> 3k, zyzeliui turbūt mažiau). Tada ir greičiau sušyla ir tepalas
>>>> cirkuliuoja ir detalės neapkraunamos.
>>>>
>>
>