Tranzoo tu gal blet jausk biškį ribas - tuoj bus visam Vilniuj greitis 40, radai kam pasakot tokias pievas. 2015.01.14 12:31, KEdas rašė: > Simuliaciją į studiją! > > 2015.01.14 09:46, tranzoo rašė: >> sita - studentai yra paskaiciave ir susimuliave - jei vilniuje >> ukmerges g nuo senuku, ir gelezinio vilko nuo baltupiu grieztai visi >> vaziuotu ne daugiau kaip 40 kmh - kamsciu ukmerges/gelezinio vilko >> sankryzoj nebutu. >> >> -- >> T >> >> "Simas" <1@1.1> wrote in message news:m9487n$8ha$1@trimpas.omnitel.net... >>> Per tokius ir susidaro kamsciai... >>> >>> >>> "Dainiushas" wrote in message news:m93vsi$mj2$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> bbž, su mano 318 neskubant galima ramiai iki 2krpm važiuot, jei mieste. >>> >>> >>> On 2015.01.13 21:17, Invertuota panda wrote: >>>> On Tue, 13 Jan 2015 09:43:10 +0200, spakainas wrote: >>>> >>>>> O kuo sveikiau? Juk su pavara visai kitos apkrovos nei dirbant ant >>>>> laisvų. Sveikiausia tai išvis niekur nevažiuot ;] >>>> >>>> Blogai ir viena ir kita. Birbinant ant laisvų mažas tepalo slėgis ir >>>> lėtai šyla. Po apkrova trūksta tepimo, nes tirštas tepalas nenoriai >>>> cirkuliuoja ir šeip variklio dalys temperatūriškai dar neišsiplėtusios >>>> iki darbinių išmatavimų. >>>> >>>> Imho kompromisas yra niolika sekundžių pabirbinti ir pernelyg >>>> nespaudžiant tapkės važiuoti vidutinėm apsukom (benzinui taip tarp 2 ir >>>> 3k, zyzeliui turbūt mažiau). Tada ir greičiau sušyla ir tepalas >>>> cirkuliuoja ir detalės neapkraunamos. >>>> >> >