nu tik skirtumas tas, kad su volvo duotoj atkarpoj ir laike pravaziuoji neperjunges pavaros, o polo perjungsi 2-3 kartus. 4rpm cia kas - redlainas jau ?:) kas is to 0-100s laiko? pasiziurek gal i koki 0-30, ar 20-60s laika. tada is naujo parasyk. ir siaip, jau vien tai, kaip tu vertini 'valinimo kokybe', daug ka pasako. 'tik maziau nei sekunde blogiau'... cia daug ar mazai? naturoj net tas 'maziau nei sekunde blogiau' kartais atrodo TRAGISKAI blogiau. On 01/15/2015 10:51 AM, Dainiushas wrote: > nesiputok > > deklaruotas iki 100 to Polo mažiau nei sekunde blogesni nei Volvos. Kaip > ji ten turi traukt niekas nežino jau man atrodo. Kokio velnio tas polo, > kaip tu formuluoji, "uždūsta", nežino niekas, bet turbūt į servisą jam > seniai laikas. 74kW ten prie 4krpm > > On 15/01/2015 10:39, CodeC wrote: >> slepkis eksperte. kad b nuo p neskiri seniai esi irodes. >> doxlas volvo... tie kurie bent jau kvalifikacija ir salygas turi >> nustatinet kas doxlas kas ne, po matavimu ir testavimu sake, kad traukia >> taip, kaip ir turi traukti 2.5 penki kausai, treciu begiu ratus ant >> asfalto suka :) o tu vat pareiskiai, kad 2008 polo be turbos turi >> traukti taip pat gerai. abuolys tu, va kas tu. >> lybra 1.9 tai stopudovai shudinai vaziuoja. bet tikrai geriau uz ta >> polo. a tu nekompleksuok eilini karta. nusipirksi ta polo ir nenumirsi. >> arba kita panasu gaidy su puse variklio. >> >> On 01/15/2015 10:33 AM, Dainiushas wrote: >>> jei 08-tų, tai 74kW ir 240NM. Sugedęs tada. Nes turi važiuot valint >>> gausiai geriau nei tavo Lybra ir neblogiau nei doxlas Volvo..... >>> >>> On 15/01/2015 10:28, CodeC wrote: >>>> ~2008 polo dyzelis be turbos? nu gal. nx tokias masinas. >>>> >>>> >> >