"Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> wrote in message news:mdc6rj$k2j$1@trimpas.omnitel.net... > Matytis gali, taciau to nepakanka. As irgi daznai suku i kaire, matydamas, > kad priesais atvaziuoja automobilis ir vertines TIKETINA jo greiti. > Baudziam Citroena uz tai, kad neivertino BMW greicio? o tai KET'e ne taip formuluojami kartais punktai lieciantys lenkima, rikiavimasi, posuki i kaire ? turi ivertinti atstuma iki atvaziuojancios masinos ir jos greiti, kad savo manevru nesutrukdyti toms kurias turetum praleisti ? Nes tokie kaip citras pizdarikai ir is salutinio matomai pries nosi tau vaziuojanciam pagrindiniu isuka ir jei tu nepistum per stabdzius ar vairu i sali, tai ir sulystum anam i salona. Bet tokie kol negauna pamokos tol nesupranta, nes savoka is KET nekliudyti reiskia - "taip, kad vaziuojanciam pagrindiniu del tavo manevro nereiktu keisti vaziavimo krypties ir(ar), greicio ar manevruoti, kad isvengti susidurimo. ar pasakyta, jei glazomieras sako kad ten >70kmh (ne nu gi 200 cia kai kurie nustato) - tai tada pabarabanu ivertinimas greicio, darai ka sugalvojes, o gavus i sona pradedama ekspertizem ir panasiais lozungais mojuoti ? Neisitikines - nelenk/nesuk. Loxanulsia - atsakyk, kaip vyras, o ne beeee, meeee, eeeeeekspertiiiiizeeee...