Tema: Re: No comments
Autorius: Signalizacija
Data: 2015-03-06 16:56:34
Tai tas berniokas kur pora zmogenu prie bigo priteske irgi 3 vaziavo. 
Ten tik bobutes nusprende, kad jis greiti viršijo

On 2015.03.06 16:52, Korke wrote:
>
>
> "budulis vulgaris" <bv@lindyne.lt> wrote in message
> news:mdcdqn$p4s$1@trimpas.omnitel.net...
>> Bet tai gražu ziūrėti, kai is citroen vairuotojo reikalaujane tikslaus
>> glazomero, o vat kai liudininkai sako, kad pjovė ~160 - tai jau labai
>> paniekinamai apie glazomerą atsiliepiate...
>
> Kur kas ir ko is to bandancio issivartyt subjekto reikalauja ? gal
> nedaskaiciau kazko ? as matau tik standartini pasiteisinima
> apsiloxinusio zioplio kuri girdi per kiekviena avarija tokia, ar
> rikiuojantis ir gavus i sona "anas laaaaaabaaaai greitai leke" , "anas
> buvo toooooooli kai as rikiavausi, matyt virsijo greiti". Cia eilinis
> irodymas, kad budamas ir dalyvaudamas eisme nera ko xuinioj zanimatsa
> atsiprasant, man kvailai skamba "paziurejau i veidrodi - nieko nera,
> rikiuojuosi - pyyyyst i moca trenkiuosi" Pas jus nesuprantu ar akys
> stiklines nesisukineja, ar i veidrodeli paziureti reikia kakla 45
> laipsniais pasukt, ir kol pasuki, kol atsuki atgal praeina 20s kokiu ?
>
>> Būkite nuoseklūs. Arba pasitikima glazomeru (t.y. Citroen kaltas ir BMW
>> kalti, liudininkai yra, kad pjovė labai greit) arba ne (Citroen nėra ko
>> kaltinti, nes jis suko, kai BMW labai toli buvo).
>
> As pasitikiu faktais, is kuriu yra aiskus konkreciai vienas - suko i
> kaire, nepraleido priespriesais atvaziuojanciu - tai irodo masinu
> issidestymas, sudauzymo vietos, vieno ir kito vairuotoju
> parodymai/prisipazinimai ir t.t. Daugiau neturiu ir nematau faktu.
> Toliau eina grynai demagogijos "galbut del to, nes del to...."  apie cia
> destomas greicio prielaidas - kas ji pamatavo ? kuo ? kodel 160 ? gal
> 120? o gal tik 70 ? Del to, kad burzge garsiai bmv ? variklio garsas ?
> Gal dusliara kiaura ar su "svilpuku", gal oro filtras "tiuninginis" va
> ir pyyktas garsas, o kokiam "liudininkui" (jei cia ne zurnaliuga toki
> ismaste aplamai - nes reikejo straipsniui vieta uzpildyti raidemis ir
> lankomuma jo padidinti) to pilnai pakako greiti ivertinti.  "Nes suko
> kai bmw laaabai toli buvo" kiek tas toli ? Matyt nepakankamai jei
> pasekmes tokios, reiskia kaltas. Vaziuoji su triperiu kuris startuoja
> kaip vezlys, nesuki i kaire jei kazkas nors ir "laaabai toli"anot taves
> yra.
>
> Norint lyst i tavo prielaidu pasauli - bandome - koks santykis greicio
> vs. pamatymas ir suregavimas sitoje situacijoje, sioje vietoje, sio
> vairuotojo ? (gal ten koks liaulius be reakcijos, kuris ir i sraige butu
> atsitrenkes ? nepatikrintas jis gi..., kad pazyma sveikatos turi pries
> 5m isduota nefaktorius - liudininkas kitas pasakys, kad atrode kazkoks
> suletintas. Todel is ko teigiama, kad greicio virsijimas (jei toks butu
> irodytas) buvo avarijos priezastis? O gal zioplys sukdamas radija
> sukinejo/mobilke snekejo/keleviui rimiako kiema rodydamas aptarinejo ?
> Daxuja ir daugiau "jeigu" cia galima pritraukti. Uz avarija kaltas
> citras, o jei kazkokiu kosminiu budu irodytu virsijima - na inpis bauda
> uz greicio virsijima tik, visa kita kaltes perkelimo abiem ar vien
> bemsams teorija ...... na cia tik is Lino vokietijos teismu archyvu
> kokie trauktini pavyzdziai nebent :)