Tema: Re: No comments
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-03-06 16:21:12
ble ble.....vyyyyyyras

On 3/6/2015 4:12 PM, Korke wrote:
>
>
> "Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> wrote in message
> news:mdc6rj$k2j$1@trimpas.omnitel.net...
>> Matytis gali, taciau to nepakanka. As irgi daznai suku i kaire,
>> matydamas, kad priesais atvaziuoja automobilis ir vertines TIKETINA jo
>> greiti. Baudziam Citroena uz tai, kad neivertino BMW greicio?
>
> o tai KET'e ne taip formuluojami kartais punktai lieciantys lenkima,
> rikiavimasi, posuki i kaire ? turi ivertinti atstuma iki atvaziuojancios
> masinos ir jos greiti, kad savo manevru nesutrukdyti toms kurias turetum
> praleisti ? Nes tokie kaip citras pizdarikai ir is salutinio matomai
> pries nosi tau vaziuojanciam pagrindiniu isuka ir jei tu nepistum per
> stabdzius ar vairu i sali, tai ir sulystum anam i salona. Bet tokie kol
> negauna pamokos tol nesupranta, nes savoka is KET nekliudyti reiskia -
> "taip, kad vaziuojanciam pagrindiniu del tavo manevro nereiktu keisti
> vaziavimo krypties ir(ar), greicio ar manevruoti, kad isvengti susidurimo.
>
> ar pasakyta, jei glazomieras sako kad ten >70kmh (ne nu gi 200 cia kai
> kurie nustato) - tai tada pabarabanu ivertinimas greicio, darai ka
> sugalvojes, o gavus i sona pradedama ekspertizem ir panasiais lozungais
> mojuoti ? Neisitikines - nelenk/nesuk. Loxanulsia - atsakyk, kaip vyras,
> o ne beeee, meeee, eeeeeekspertiiiiizeeee...