ble ble.....vyyyyyyras On 3/6/2015 4:12 PM, Korke wrote: > > > "Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> wrote in message > news:mdc6rj$k2j$1@trimpas.omnitel.net... >> Matytis gali, taciau to nepakanka. As irgi daznai suku i kaire, >> matydamas, kad priesais atvaziuoja automobilis ir vertines TIKETINA jo >> greiti. Baudziam Citroena uz tai, kad neivertino BMW greicio? > > o tai KET'e ne taip formuluojami kartais punktai lieciantys lenkima, > rikiavimasi, posuki i kaire ? turi ivertinti atstuma iki atvaziuojancios > masinos ir jos greiti, kad savo manevru nesutrukdyti toms kurias turetum > praleisti ? Nes tokie kaip citras pizdarikai ir is salutinio matomai > pries nosi tau vaziuojanciam pagrindiniu isuka ir jei tu nepistum per > stabdzius ar vairu i sali, tai ir sulystum anam i salona. Bet tokie kol > negauna pamokos tol nesupranta, nes savoka is KET nekliudyti reiskia - > "taip, kad vaziuojanciam pagrindiniu del tavo manevro nereiktu keisti > vaziavimo krypties ir(ar), greicio ar manevruoti, kad isvengti susidurimo. > > ar pasakyta, jei glazomieras sako kad ten >70kmh (ne nu gi 200 cia kai > kurie nustato) - tai tada pabarabanu ivertinimas greicio, darai ka > sugalvojes, o gavus i sona pradedama ekspertizem ir panasiais lozungais > mojuoti ? Neisitikines - nelenk/nesuk. Loxanulsia - atsakyk, kaip vyras, > o ne beeee, meeee, eeeeeekspertiiiiizeeee...