Tema: Re: Kukuruznikas
Autorius: Nevkurse
Data: 2015-05-21 10:24:42
Reaguoja. Ir signala jie perduoda ne i koki orlaiviu valdymo centra 
kalabybiskyje, o tiesiai i gelbejimo koordinavimo centrus.

"Zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message 
news:mjk01i$637$1@trimpas.omnitel.net...
>
> o siaip i tokius realiai kas nors reaguoja? ar irgi prireiktu laukt, kol 
> pirmadieni gelbetojai susirinks i darba?
>
> On 2015-05-21 09:54, Nevkurse wrote:
>> Tai reikejo gal marsuta kukuruzini pasirinkt, Dariaus su Girenu
>> nevaidinus? Bet zapadlo skrist 1400km, kai tiesiai tik 600? Juk visas 4
>> valandas skrydzio sutaupe. Ir nekainuoja ta saugumo iranga kosmoso, va
>> toki isimetei i kisene ir jau tavo sansai nesulyginami su 2 valandas
>> trunkancia procedura nuo 'dingo rysys' iki 'pradedam paieska'
>> http://www.gps.co.uk/fastfind-220-plb-406mhz/p-89-300-1280/
>>
>> "Audrys" <oginiekienoreikalaskokiadeze@takas.lt> wrote in message
>> news:mjjuao$4tb$1@trimpas.omnitel.net...
>>> tas kad ji reikalinga buvo tik sitam vienam nekukuruziniam reisui. o
>>> jo kukuriziniam darbui - kam ji?
>>>
>>> "Dainiushas"  wrote in message news:mjjr62$2hi$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> tai kas draudžia tą raciją sumontuot į kukurūzniką?
>>>
>>> On 5/20/2015 10:38 PM, Nevkurse wrote:
>>>> Manau tiesiogine. Praktiskai jurine/avia rysio technika kas 5 metus
>>>> evoliucionuoja i nauja lygi. Pries 10 metu epirbas buvo egzotika, pries
>>>> 5 - standartas, bet perduodavo tik pagalbos sauksma be jokiu 
>>>> kordinaciu.
>>>> Dabar jau epirbas su AIS - norma, rekia per palydova ir kas skesta ir
>>>> kur tiksliai skesta. Tas pats su racijom, pries 20 metu sumontuota - 
>>>> jo,
>>>> veikia. Skraidant virs zemes jos uztenka, o juroj ziurek ima ir
>>>> galingumo pritruksta, ar galimybes isspjaut sos signala su tiksliom
>>>> koordinatem vienu mygtuko spustelejimu.
>>>>
>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
>>>> news:mjin2g$p7f$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> gal galima plačiau kokia grabo amžiaus koreliacija su, kokia jame
>>>>> galėjo būt racija?
>>>>>
>>>>> On 2015.05.20 22:20, 911 wrote:
>>>>>> per radija nekvyktelejo nes ta shudu deze 30+ metu senumo
>>>>>> ten nera y ka turbut net kvyktelt, jau nekalbant apie plaustus ir
>>>>>> liemenes ;)
>>>>>> Siais laikais net nekomerciniai normalus laiveliai turi absoliuciai
>>>>>> viska, cia diedukai avantiuristai pistelejo nesamone, o puse lietuvos
>>>>>> zviegia kokia xujiova valdzia, kuria patys isirinko :DDDD
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
>>>>>> news:mjilct$ogd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> su žmonėm, tai ten iš karto aišku. Nors vėl, jei būtų iš karto su
>>>>>>> eurocopteriu pyzdinę į tą vietą - nu ką gali žinot. Kita vertus,
>>>>>>> šiaip
>>>>>>> keista kodėl anie per radiją nieko nekvyktelėjo, gi laiko kažkiek
>>>>>>> buvo.
>>>>>>> Toks vaizdas, kaip visas lėktuvas be elektros būtų likęs....
>>>>>>>
>>>>>>> On 2015.05.20 21:28, Nevkurse wrote:
>>>>>>>> A tai tu cia apie tiksla 'kad nelotu'? As tai apie galimybes
>>>>>>>> isgelbet
>>>>>>>> zmones. Kad loja - px. Gal dar ir kokias teigiamas isvadas padarys,
>>>>>>>> 'orlaivio paieskos procedura' sutrumpins ant kokios valandos.
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
>>>>>>>> news:mjiihq$n9i$2@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> lėktuvą suradę būtų. Ir niekas nelotų, kad nieko ne(pa)darė
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On 2015.05.20 16:47, Nevkurse wrote:
>>>>>>>>>> Noretum. Kas jiems realiai galejo padet - tai asmeninis epirb'as
>>>>>>>>>> ir tai,
>>>>>>> >
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>