Smarkiai klysti dėl pažeidėjų skaičiaus. Esant galimybei(!) pėstieji per raudoną tikrai eina dažniau, automobilių vairuotojai – panašiai. Jei vairuotojams priekyje stovintys automobiliai netrukdytų, tai žymiai dažniau matytum per raudoną pravažiuojančius automobilius. Bet ir kitiems eismo dalyviams keliamas pavojus ženkliai skiriasi, tiesa? O psichologinės priežastys aprašytos čia: https://aseasyasridingabike.wordpress.com/2013/08/06/the-psychology-of-riding-on-the-pavement-and-jumping-red-lights/ 2015.06.01 11:03, budulis vulgaris rašė: > 2015-05-31 01:21, KEdas rašė: >> Tipinis paklydimas yra daryti skubotus apibendrinimus. Negėda būti >> pėsčiuoju, automobilio vairuotoju? Jie juk irgi daro pažeidimus. > Nu bet jei imti kiek % varo per raudoną ir nepraleidžia pėsčiųjų, tai > tarp dviratininkų tas % ko gero keliasdešimt kartų didesnis nei tarp > automobilių vairuotojų. >