sakai ESP visagalis, net tada, kai masina visais 4 ratais beveik praranda sukibima su keliu, nes ikalnes virsuj ratai neprispausti prie kelio, bet reikia pasukti, nes ten pasirodo posukis. ir dar priedo zvyro pabarstyta :) imho tokioj situacijoj tiesiai eis ir slyst prades visos masinos - su ir be ESP. klausimas tik, ar POTO sugebesi ja suvaldyt ar ne ir ar uzteks vietos. kazkaip daugiau statyciau sitokioj situacijoj uz rwd, geresni svorio balansa ir atitinkamus igudzius derinant barankos sukiojima su gazo minkymu, nei uz ESP. bet signalizokas sake geriau vairuoja, tai tu jo klausk tikros tiesos :) On 07/01/2015 09:07 AM, spakainas wrote: > Kad man regis px kurie ten wd, jei ESP neišjungtas. > > 2015.07.01 09:06, CodeC rašė: >> matai, mano mintis buvo netgi be asmeniskumu, nes as apie tave apart to, >> kad dulkini multipla per visus vamzdzius nieko nezinau. todel neteigiu, >> kad vairuoju geriau ar blogiau uz tave. tiesiog su fwd tokioj situacijoj >> nieko nepadarytum. >> tai interneto kaubojus gauniesi tu, nes viska darai geriau uz visus, net >> uz tuos, kuriu gyvenime nesi mates. >> >> On 07/01/2015 06:43 AM, Signalizacija wrote: >>> Na vaziuoju geriau nei tu. O ir patirtis vairuojant kiek didesne.Matyt >>> todel puikia suprantu , kad kliutis vidury kelio yta pavojinga, o ir >>> greiti saugu vaziavimo sugebu pasirinkt >>> >>> >>> On 2015.06.30 20:16, CodeC wrote: >>>> kur tu kietas? >>>> >>>> On 2015.06.30 18:33, Signalizacija wrote: >>>>> Tai ir sakau tik intike veidrodelius dauzyt kietas >>>>> >>>>> On 2015.06.30 13:16, CodeC wrote: >>>>>> sakai? kazkada panasiai gal 80kmh ir vaziavau, tiesa siauru asfaltu >>>>>> kazkur prie Aukstadvario, kai posukyje-ikalnes virsuj uznese, nes >>>>>> buvo >>>>>> pilna zvyro ant kelio. gerai kad tada dar su troike vazinejau, tai >>>>>> sekmingai suvaldziau. bet jau ejau skersas salikele palei griovi. >>>>>> tu su >>>>>> savo multipla tokiu atveju jau butum neberasinejes cia. >>>>>> >>>> >>